Πέμπτη 2 Απριλίου 2020

Αγαπητά μου παιδιά-γονείς,

 

Εύχομαι να είστε καλά!!

Η κυρία Φούλια (Αγγλικά) μου έστειλε το παρακάτω link που αφορά την ψηφιακή τάξη Αγγλικών και παρακάλεσε να κάνετε εγγραφή: https://e-me.edu.gr/groups/3-33dimthess

Πίσω στα μαθήματα:

Γλώσσα, & Ιστορία. Θα τα βρείτε αν κάνετε κλικ στο 02/04/2020.

Γλώσσα έχουμε Ανθολόγιο (το ξέρω ότι το Ανθολόγιο είναι στο σχολείο). Έχουμε “Ο ωραίος  Δαρείος” της Σοφίας Ζαραμπούκα. Θα το βρείτε εδώ: “Ο ωραίος Δαρείος”.

Όταν τελειώσουν με το Ανθολόγιο όλες τις δραστηριότητες, παρακαλώ να ακούσετε το παραμύθι “Πως να καταβροχθίσετε ένα ουράνιο τόξο” της Γιολάντας Τσιαμπόκαλου. Θα το βρείτε εδώ: “Πως να καταβροχθίσετε ένα ουράνιο τόξο”.

Γραμματική: Προσωπικές αντωνυμίες. Διαβάζω καλά τη θεωρία και μετά κάνω τις ασκήσεις. Εκτύπωση (στο 80%, για να χωράει στο τετράδιο). Μόνο όσοι γονείς δήλωσαν ότι μπορούν να εκτυπώσουν. Οι υπόλοιποι, όταν με το καλό επιστρέψουμε. (Όχι χειρόγραφα).

Ιστορία: διαβάζω καλά το μάθημα. Βιβλίο σελ. 89 “Στο νησί του Ήλιου, στο νησί της Καλυψώς και στο νησί των Φαιάκων”.

 

Καλή μελέτη!!

 

Ο δάσκαλος της τάξης

Υ.Γ. Το υλικό μας μπορείτε να το βλέπετε και από το e-class.

Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

Αγαπητά μου παιδιά-γονείς,

 

Καλό μήνα!! Πρωταπριλιά σήμερα. Μακάρι όλο αυτό που ζούμε σήμερα να ήταν ένα ψέμα.

Πίσω στα μαθήματα:

Γλώσσα, Μαθηματικά & Μελέτη Περιβάλλοντος. Θα τα βρείτε αν κάνετε κλικ στο 01/04/2020.

Γλώσσα διαβάζω πάλι την φωτοτυπία με τον Ενεστώτα και Αόριστο των ρημάτων.

Στα μαθηματικά, ασκήσεις  πολλαπλασιασμού.

Μελέτη διαβάζω για τα μέσα συγκοινωνίας και μεταφοράς. Μην ανησυχείτε, σας το έχω στη φόρμα.

 

Καλή μελέτη!!

 

Ο δάσκαλος της τάξης

Υ.Γ. Για το τετράδιο της Γραμματικής, λογικά θα σας πω αύριο, καθώς δεν μου απάντησαν όλοι οι γονείς.

Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

Αγαπητά μου παιδιά-γονείς,

 

εύχομαι να είστε όλοι και όλες καλά!

 

Σήμερα σας ανέβασα: Γλώσσα, Μαθηματικά & Ιστορία. Θα τα βρείτε αν κάνετε κλικ στο 31/03/2020.

Γλώσσα διαβάζω την φωτοτυπία με τον Ενεστώτα και Αόριστο των ρημάτων.

Στα μαθηματικά, ασκήσεις και προβλήματα πολλαπλασιασμού.

Ιστορία διαβάζω το μάθημα. Βιβλίο σελ. 87. «Στον Άδη, στις Σειρήνες, στη Σκύλλα και στη Χάρυβδη»

 

Καλή μελέτη!!

 

Ο δάσκαλος της τάξης

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020

Αγαπητά μου παιδιά-γονείς,

 

εύχομαι να είστε όλοι και όλες καλά!

Παρατήρησα ότι έχουμε καθολική συμμετοχή στα φύλλα εργασίας που σας στέλνω. Εύχομαι μόνο να αρέσουν στα παιδιά σας. Με προβληματίζει η Γλώσσα. Θα σας στείλω ένα mail με την πρόταση που έχω.

Σήμερα σας ανέβασα: Μαθηματικά & Θρησκευτικά. Θα τα βρείτε αν κάνετε κλικ στο 30/03/2020.

Στα μαθηματικά, προσοχή, γιατί σας έβαλα πάλι προβλήματα, θέλει συγκεκριμένη απάντηση. Θέλει τον αριθμό που προκύπτει και την μονάδα μέτρησης που ζητάει. Π.χ. πόσα λίτρα του έμειναν, η απάντηση πρέπει να είναι: 950 λίτρα. Προσοχή θέλει και τον τόνο, γιατί θα το πάρει λάθος.

Θρησκευτικά διαβάζω το μάθημα. Βιβλίο σελ. 74-75. «Τα χαρακτηριστικά των παιδιών»

 

Καλή μελέτη!!

 

Ο δάσκαλος της τάξης

Παρασκευή, 27 Μαρτίου 2020

Αγαπητά μου παιδιά-γονείς,

 

εύχομαι να είστε γεροί και δυνατοί.

Σήμερα σας ανέβασα: Γλώσσα, Μαθηματικά & Ιστορία. Θα τα βρείτε αν κάνετε κλικ στο 27/03/2020

Γλώσσα έχουμε ανάγνωση, αντιγραφή και το ρήμα παίζω.

Μαθηματικά έχουμε 5 προβλήματα (Προσοχή στις απαντήσεις. π.χ. αν σου ζητάει πόσα λίτρα πετρέλαιο, στην απάντηση πρέπει να γράψεις “900 λίτρα πετρέλαιο” ή “900 λίτρα”. Αν γράψεις “900” θα στο πάρει λάθος).

Ιστορία διαβάζω καλά το μάθημα. Βιβλίο σελ. 85. “Στον Αίολο, στους Λαιστρυγόνες και στο νησί της Κίρκης”

 

Καλή μελέτη!!

 

Ο δάσκαλος της τάξης

 

Υ.Γ.

Το mail μου: dimitrismarakos@gmail.com

26/03/2020

Αγαπητά μου παιδιά,

 

από σήμερα 26/03/2020 θα σας αναθέτω κάποιες ασκησούλες που πρέπει να κάνετε. Θα τις βρείτε αν πατήσετε 26/03/2020. Συγκεκριμένα, σας ανέβασα ένα ερωτηματολόγιο στο μάθημα της Ιστορίας. Θέλω, πριν το απαντήσετε, να διαβάσετε καλά το μάθημα της Ιστορίας στη σελίδα 82 και 83 και στη συνέχεια να απαντήσετε το ερωτηματολόγιο. Επίσης, σας ανέβασα ένα ερωτηματολόγιο στο μάθημα των Μαθηματικών. Έχει 10 προσθέσεις και αφαιρέσεις τετραψήφιων αριθμών. Παρακαλώ, να κάνετε τις πράξεις στο τετράδιο σας κάθετα και μετά να γράψετε την απάντηση.

 

Αγαπητοί γονείς,

 

θα ανεβάζω κάθε μέρα, στο blog μου (καθώς το e-me και το e-class αργούν πάρα πολύ) κάποιες ασκήσεις που πρέπει να κάνουν τα παιδιά σας. Αποφάσισα να κάνω τις ασκήσεις σε google forms ώστε να μου έρχονται κατευθείαν οι απαντήσεις των παιδιών και να διευκολύνω και εσάς από οποιαδήποτε άλλη διαδικασία. Εσείς (γονείς) όταν ανοίξετε το ερωτηματολόγιο, πρέπει να συμπληρώσετε το mail σας και στη συνέχεια να αφήσετε τα παιδιά σας να κάνουν τις ασκήσεις, μόνα τους. Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία πρέπει να πατήσουν υποβολή.

Παρακαλώ θερμά, κατά την διάρκεια της ημέρας να τις έχουν απαντήσει τα παιδιά. Εγώ θα τις βλέπω αργά το βράδυ, όπου θα ανεβάζω και τις καινούριες.

 

Να είστε καλά

 

Ο δάσκαλος της τάξης

“24/03/2020”

Αγαπητά μου παιδιά – γονείς,

 

εύχομαι να είστε όλοι καλά. Σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματος για την 25η Μαρτίου σας ανέβασα κάποια τραγουδάκια που φαντάζομαι όλοι και όλες έχετε ακούσει. Θα τα βρείτε αν πατήσετε “24/03/2020”.

Και τώρα λίγο την προσοχή σας. Την Πέμπτη θα βρείτε στη σελίδα μου άρθρο με ημερομηνία “26/03/2020”. Θα έχει έναν υπερσύνδεσμο (link) που θα σας οδηγεί σε ένα νέο παράθυρο με ερωτήσεις (Ιστορία, Μαθηματικά κτλ.). Κάτω από την ερώτηση θα έχει 3 απαντήσεις, μόνο 1 όμως θα είναι σωστή. Πρέπει επίσης κατά την συμπλήρωση του να γράψετε το mail σας.

Τέλος, επειδή όλοι και όλες μας βρισκόμαστε αυτές τις μέρες μπροστά από ένα υπολογιστή, και δεν περισσεύει για δεύτερο ή τρίτο άτομο, τα ερωτηματολόγια μπορούν να τα απαντήσουν τα παιδιά κατά την διάρκεια της ημέρας και όχι μόνο το πρωί. Εγώ θα βλέπω τις απαντήσεις αργά το βράδυ.

 

Να είστε καλά!

 

Ο δάσκαλος της τάξης.

Αγαπητά μου παιδιά – γονείς,

 

εύχομαι να είστε όλοι καλά. Πλησιάζει η 25η Μαρτίου και σας ανέβασα εκπαιδευτικό υλικό που σχετίζεται με την επανάσταση του 1821. Θα τα βρείτε αν πατήσετε “22/03/2020”.

 

Να είστε καλά!

 

Ο δάσκαλος της τάξης.

Αγαπητά μου παιδιά – γονείς,

 

εύχομαι να είστε όλοι καλά. Όπως φαντάζομαι μάθατε, τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά έως τις 10 Απριλίου. Επίσης το Υπουργείο Παιδείας εξέδωσε σήμερα οδηγίες για ασύγχρονη  εξ αποστάσεως εκπαίδευση https://www.minedu.gov.gr/news/44439-20-03-20-odigies-gia-asygxroni-eks-apostaseos-ekpaidefsi-2 και https://www.minedu.gov.gr/news/44441-20-03-2020-paroxi-prosopikon-logariasmon-stous-mathites-tis-protovathmias-kai-defterovathmias-ekpaidefsis-apo-to-panellinio-sxoliko-diktyo

Πίσω στα δικά μας. Σας έχω ανεβάσει άλλα 2 βιντεάκια από την ιστορία, αλλά και 2 βιντεάκια από την Οδύσσεια του Διαστήματος (Ulysses 31). Θα τα βρείτε αν πατήσετε “20/03/2020”.

Επίσης, σας ανέβασα δυο χειροτεχνίες, ένα καραβάκι και έναν πελεκάνο (origami). Αφού τα φτιάξετε, μπορείτε να τα βάψετε με ότι χρώμα θέλετε.

Ψάχνοντας για χειροτεχνίες, βρήκα το Art Attack. Μία εκπομπή για χειροτεχνίες και κατασκευές. Είμαι σίγουρος ότι μπορείτε να φτιάξετε τα σύννεφα με το αερόστατο.

Τέλος, δείτε πως μεγαλώνει ένας σπόρος από φασόλι. Έτσι έγινε και στα δικά σας.

Να είστε καλά!

 

Ο δάσκαλος της τάξης.

Υ.Γ. Στη βιβλιοθήκη του σπιτιού σας, βρείτε ένα βιβλίο, ένα παραμύθι και διαβάστε το σαββατοκύριακο. Γιατί, μην ξεχνάτε ότι: “ένα καλό βιβλίο, είναι ένας καλός φίλος”.

Αγαπητά μου παιδιά – γονείς,

 

εύχομαι να είστε όλοι καλά. Σας έχω ανεβάσει άλλα 2 βιντεάκια από την ιστορία, αλλά και 1 βιντεάκι από την Οδύσσεια του Διαστήματος (Ulysses 31). Θα τα βρείτε αν πατήσετε ”18/03/2020”.

Επίσης στο βιβλίο της Γλώσσας (μην ανησυχείτε δεν είναι άσκηση) στη σελ. 41 έχει μία συνταγή με τρουφομπαλίτσες. Ήταν να την κάνουμε στο σχολείο αλλά … Μπορείτε να την κάνετε με τον μπαμπά ή τη μαμά, το θείο ή τη θεία. Προσοχή, πλένουμε πολύ καλά τα χέρια μας. Σας ανέβασα φωτογραφίες από τις τρουφομπαλίτσες που είχαμε φτιάξει με τα παιδιά της Γ από το δημοτικό σχολείο της Αντιπάρου.

Τέλος, για όσους και όσες ενδιαφέρονται σας ανέβασα μια παρτίδα σκάκι. Είναι η ¨Αθάνατη παρτίδα¨ που παίχτηκε το 1851. Μπορείτε να την δείτε και μετά να παίξετε με το μπαμπά ή τη μαμά, αδερφό ή αδερφή.

Να είστε καλά!

 

Ο δάσκαλος της τάξης.

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση