Α Δημοτικού

Πρόγραμμα Μαθήματος Τ.Π.Ε

  1. Καλωσόρισμα των παιδιών και γνωριμία μαζί τους 
  2. Δίνεται σε όλους τους μαθητές έγγραφο με οδηγίες για το μάθημα της πληροφορικής (θεωρία- Εργαστήριο).
  3. Κανόνες σωστής χρήσης του εργαστηρίου  . Κανόνες.pdf
  4. Θα ζητηθεί από τα παιδιά να ερευνήσουν στο σπίτι για να δουν εάν υπάρχουν ηλεκτρονικές συσκευές όπως κινητό – Tablet – Laptop και ηλεκτρονικός υπολογιστής και αν είναι σε χρήση.
  5. Πρώτη εφαρμογή που θα εξοικειωθούν είναι το Gcompis
  6. Θα κάνουνε αρκετές δραστηριότητες ώστε να εξερευνήσουν τον ηλεκτρονικό υπολογιστή αλλά και το ποντίκι .
  7. Δεύτερη εφαρμογή Tuxpaint 
  8. Θα μάθουνε να ζωγραφίζουν και να κάνουν γέμισμα σε εικόνες
  9. Εισαγωγή στα μαθηματικά με την εφαρμογή Tux of Math
  10. Εισαγωγή στην ζωγραφική με το βασικό πρόγραμμα ή με το tuxpaint να μάθουν να ζωγραφίζουν γεωμετρικά σχήματα και να τα γεμίζουν με χρώμα.
  11. Για παράδειγμα να ζωγραφίσουν έναν Χιονάνθρωπο.
  12. Να ζωγραφίσουν ένα ρομπότ.
  13. Εισαγωγή στον κειμενογράφο Word ( θα μάθουν να πατούν τα πλήκτρα , χρήση ποντικιού αλλά και να γνωρίζουν τα ειδικά πλήκτrα όπως είναι το Enter , Space , Backspace , Delete).
  14. Πρώτη Δραστηριότητα στον Κειμενογράφο ( Να γράψουν την Αλφα-βήτα με κεφαλαία γράμματα)
  15. Δεύτερη Δραστηριότητα  ( Να πληκτρολογήσουν το όνομα τους αλλά και το πως λένε την μητέρα τους και τον πατέρα τους )
  16. Τρίτη Δραστηριότητα ( Εξοικείωση και μικρά αλλά και κεφαλαία γράμματα)
  17. Να πληκτρολογήσουν ονόματα από ζώα βάση της Άλφα-βήτα.
  18. Πληκτρολόγηση μιας παραγράφου από παραμυθάκι.
  19. Να φτιάξουν ένα γράμμα για τον Άγιο – Βασίλη.
  20. Εισαγωγή στον Η/Υ και στα επιμέρους τμήματα του.
  21. Να μάθουν να ξεχωρίζουν τα μέρη του υπολογιστή με ασκήσεις αντιστοίχισης.
  22. Εργονομία