Πρόγραμμα Μαθήματος Τ.Π.Ε
- Καλωσόρισμα των παιδιών και γνωριμία μαζί τους
- Δίνεται σε όλους τους μαθητές έγγραφο με οδηγίες για το μάθημα της πληροφορικής (θεωρία- Εργαστήριο).
- Κανόνες σωστής χρήσης του εργαστηρίου . Κανόνες.pdf
- Θα ζητηθεί από τα παιδιά να ερευνήσουν στο σπίτι για να δουν εάν υπάρχουν ηλεκτρονικές συσκευές όπως κινητό – Tablet – Laptop και ηλεκτρονικός υπολογιστής και αν είναι σε χρήση.
- Πρώτη εφαρμογή που θα εξοικειωθούν είναι το Gcompis
- Θα κάνουνε αρκετές δραστηριότητες ώστε να εξερευνήσουν τον ηλεκτρονικό υπολογιστή αλλά και το ποντίκι .
- Δεύτερη εφαρμογή Tuxpaint
- Θα μάθουνε να ζωγραφίζουν και να κάνουν γέμισμα σε εικόνες
- Εισαγωγή στα μαθηματικά με την εφαρμογή Tux of Math
- Εισαγωγή στην ζωγραφική με το βασικό πρόγραμμα ή με το tuxpaint να μάθουν να ζωγραφίζουν γεωμετρικά σχήματα και να τα γεμίζουν με χρώμα.
- Για παράδειγμα να ζωγραφίσουν έναν Χιονάνθρωπο.
- Να ζωγραφίσουν ένα ρομπότ.
- Εισαγωγή στον κειμενογράφο Word ( θα μάθουν να πατούν τα πλήκτρα , χρήση ποντικιού αλλά και να γνωρίζουν τα ειδικά πλήκτrα όπως είναι το Enter , Space , Backspace , Delete).
- Πρώτη Δραστηριότητα στον Κειμενογράφο ( Να γράψουν την Αλφα-βήτα με κεφαλαία γράμματα)
- Δεύτερη Δραστηριότητα ( Να πληκτρολογήσουν το όνομα τους αλλά και το πως λένε την μητέρα τους και τον πατέρα τους )
- Τρίτη Δραστηριότητα ( Εξοικείωση και μικρά αλλά και κεφαλαία γράμματα)
- Να πληκτρολογήσουν ονόματα από ζώα βάση της Άλφα-βήτα.
- Πληκτρολόγηση μιας παραγράφου από παραμυθάκι.
- Να φτιάξουν ένα γράμμα για τον Άγιο – Βασίλη.
- Εισαγωγή στον Η/Υ και στα επιμέρους τμήματα του.
- Να μάθουν να ξεχωρίζουν τα μέρη του υπολογιστή με ασκήσεις αντιστοίχισης.
- Εργονομία