Μια ακόμα παρέμβαση εξωραϊσμού του αύλειου χώρου του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε τις προηγούμενες ημέρες.
Όπως είναι ορατό στις ακόλουθες φωτογραφίες, η περίφραξη και οι τοίχοι της αυλής του σχολείου είχαν αρκετά χρόνια να βαφτούν, με αποτέλεσμα να εμφανίζουν εικόνα παραμέλησης.
Έτσι, πραγματοποίηθηκε άσπρισμα όλων των εξωτερικών τοίχων με εθελοντική εργασία της δραστήριας και φιλότιμης καθαρίστριας του σχολείου μας, κυρίας Ειρήνης Βλάχου-Κοντοπάνου, την οποία ευχαριστούμε από καρδιάς! Μάλιστα, με ενέργειες της κυρίας Ειρήνης, εξασφαλίσαμε δωρεάν χρώματα από τον ελαιοχρωματιστή, κύριο Δημήτρη Γρίβα, τον οποίο επίσης ευχαριστούμε θερμά!
Η αλλαγή της εικόνας του σχολείου είναι εντυπωσιακή, όπως μπορείτε να δείτε στο υλικό παρακάτω!
Συνεχίζουμε την προσπάθεια, ώστε να εξασφαλίσουμε στα παιδιά μας ένα καλαίσθητο περιβάλλον μάθησης και δημιουργίας!








