Παρουσίαση

0

Συγγραφέας: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΟΥΛΗ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 17-10-2023

Παρουσίαση

Εισαγωγή στον προγραμματισμό – Scratch

0

Συγγραφέας: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΟΥΛΗ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 19-01-2023

Η πρώτη δραστηριότητα εισαγωγής στο περιβάλλον του Scratch και τον προγραμματισμό

.png

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdTMPmMEebkYiqcUNAg_SmoUTGbFSqpVXrh7pOlySDYj6vMFw/viewform?usp=sf_link

 

Φόρτωση…

Εργονομία

0

Συγγραφέας: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΟΥΛΗ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 09-01-2023

Ας δοκιμάσουμε να φτιάξουμε τη θέση του αγοριού μπροστά στην οθόνη

https://ermis.dschool.edu.gr/informatics/pavlos/applets/ergonomia/

.png

Δημιουργίες για την 28η Οκτωβρίου

0

Συγγραφέας: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΟΥΛΗ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 17-10-2022

images

Για τον εορτασμό της εθνικής εορτής της 28ης Οκτωβρίου, θα προσπαθήσουμε να φτιάξουμε ζωγραφιές με έναν διαφορετικό τρόπο. Δεν θα χρησιμοποιήσουμε χαρτί, ούτε μαρκαδόρους. Δεν θα χρησιμοποιήσουμε το πρόγραμμα ζωγραφικής του υπολογιστή.

Θα σχεδιάσουμε εικόνες με εικονοστοιχεία (pixels). Αυτή η μορφή σχεδίασης ονομάζεται Pixel Art και εκτός από διασκεδαστική και δημιουργική, είναι και ένας υπέροχος τρόπος να ακονίσουμε το μυαλό μας για να σχεδιάσουμε σωστά στην οθόνη του υπολογιστή.

Για τον σκοπό αυτό θα χρησιμοποιήσουμε την πλατφόρμα Pixel Art Maker.

Η χρήση του είναι πολύ απλή! Μόλις ολοκληρώσουμε το έργο μας, θα πατήσουμε το εικονίδιο της δισκέτας για να το αποθηκεύσουμε.

Θα δημοσιεύσουμε τα έργα μας στον ηλεκτρονικό πίνακα του σχολείου μας και οι εικόνες με τις περισσότερες ψήφους θα δημοσιευτούν στην ιστοσελίδα του σχολείου μας.

Καλή επιτυχία!

Πληκτρολογώ πεζά και κεφαλαία, βάζω τόνους (Γ τάξη)

0

Συγγραφέας: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΟΥΛΗ | Κατηγορία Γ' τάξη, Χωρίς κατηγορία | , στις 23-09-2022

Γράφω το όνομα κάθε ζώου (πατήστε εδώ). Προσοχή! Βάζω τόνους όπου χρειάζεται.

Γράφω τα ονόματα των φρούτων (πατήστε εδώ). Προσοχή! Χρησιμοποιώ κεφαλαία γράμματα.

image 60b23995aceab

Κυνήγι Θησαυρού

0

Συγγραφέας: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΟΥΛΗ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 10-06-2022

Τελευταίο μάθημα σήμερα και είναι ευκαιρία για παιχνίδι!

Θα χρησιμοποιήσουμε τις δυνατότητες που μας δίνει η τεχνολογία και την όρεξή μας!

Θα χρειαστούμε πολλή προσοχή και συνεργασία για να λύσουμε τους γρίφους και να φτάσουμε στο αποτέλεσμα!

Φυσικά, στο τέλος θα μας μείνει η χαρά της συμμετοχής, ανεξάρτητα αν κερδίσαμε ή όχι!

Τι θα χρειαστούμε; Διάθεση για συνεργασία και το κοφτερό μυαλουδάκι μας!

Σημαντικοί κανόνες:

  • Συνεργαζόμαστε με την ομάδα μας, συμμετέχουμε και προσφέρουμε στην τελική λύση
  • Δεν ενοχλούμε τις υπόλοιπες ομάδες που δουλεύουν για την λύση
  • Δεν προσπαθούμε να “κλέψουμε ιδέες” από τις υπόλοιπες ομάδες γιατί δεν λύνουν το ίδιο πρόβλημα

Καλή επιτυχία!

Ομάδα Α πατήστε εδώ

Ομάδα Β πατήστε εδώ

Ομάδα Γ πατήστε εδώ

Ομάδα Δ πατήστε εδώ

Συμπληρώνουμε ομαδικά τη λύση του προβλήματος

 

Αν χρειαστεί βοήθεια

Ομάδα Α

Γρίφος 2: https://learningapps.org/display?v=p82x03tdc22

 

Γρίφος 3: https://learningapps.org/display?v=p2utb5tkj22

 

 

Ομάδα Β

Γρίφος 2: https://learningapps.org/display?v=p5a8ri23a22

 

Γρίφος 3: https://learningapps.org/display?v=pi5vm1pjk22

 

 

Ομάδα Γ

Γρίφος 2: https://learningapps.org/display?v=p96ferinv22

 

Γρίφος 3: https://learningapps.org/display?v=pewt4aptt22

 

 

Ομάδα Δ

Γρίφος 2: https://learningapps.org/display?v=piwc9weza22

Γρίφος 3: https://learningapps.org/display?v=p2bhfkzzc22

Μπαλαρίνα-Scratch

0

Συγγραφέας: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΟΥΛΗ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 30-03-2022

Κατεβάστε από εδώ το αρχείο με τις οδηγίες για την άσκηση με την μπαλαρίνα

25 Μαρτίου 1821, Εισαγωγή στο Scratch

0

Συγγραφέας: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΟΥΛΗ | Κατηγορία Ε' τάξη | , στις 23-03-2022

Η Ελληνική Επανάσταση μέσα από τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού με το Scratch.

Οι μαθητές της Ε τάξης θα παίξουν με το Scratch και θα φτιάξουν ένα μικρό παιχνιδάκι.

Για βοήθεια, θα χρησιμοποιήσετε το Kahoot.

1

  1. Ανοίξτε το Scratch 3 που βρίσκεται στον υπολογιστή σας.
  2. Ανοίξτε το Google Chrome και συνδεθείτε στο Kahoot.it
  3. Για την πρώτη δραστηριότητα “Εισαγωγή σκηνικού και χαρακτήρα” πληκτρολογήστε τον κωδικό 05188288
  4. Για την δεύτερη δραστηριότητα “Εισαγωγή διαλόγου” πληκτρολογήστε τον κωδικό 04461055
  5. Για την τρίτη δραστηριότητα “Κίνηση χαρακτήρων” πληκτρολογήστε τον κωδικό 09459302

Γράφω τα λαχανικά

0

Συγγραφέας: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΟΥΛΗ | Κατηγορία Β' τάξη | , στις 15-03-2022

Είμαι βοηθός μάγειρα και θέλω να βοηθήσω τον μάγειρα να γράψει τη λίστα με τα απαραίτητα λαχανικά για την κουζίνα μας.

Συμπληρώνω τις λεξούλες με πεζά και ελληνικά γράμματα. Δεν ξεχνώ τους τόνους!

.jpg

Πατήστε εδώ για να συμπληρώσετε τη λίστα

Καλή επιτυχία!

Συμπληρώνω τις λεξούλες που λείπουν

0

Συγγραφέας: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΟΥΛΗ | Κατηγορία Α΄ τάξη, Β' τάξη | , στις 08-03-2022

Συμπληρώνω τους στίχους του τραγουδιού με τις λεξούλες που λείπουν.

Δεν ξεχνώ να βάζω τόνους στις λέξεις.

Στο τέλος ελέγχω τις απαντήσεις μου.

τα κενά

Καλή επιτυχία!

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση