Δύο μέρες στη θάλασσα
Καλωσήρθατε
Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.
Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.
Σχολικά είδη
- Α΄Δημοτικού
• 1 κίτρινο τετράδιο (40φυλλο) Αντιγραφής με μισή σελίδα λευκή
• 1 κόκκινο τετράδιο (40φυλλο) Ορθογραφίας
• 1 μπλε τετράδιο Πρόχειρο
• 1 πράσινο τετράδιο Αριθμητικής
1 φάκελο με κούμπωμα ή με λάστιχο
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΣΕΤΙΝΑΣ
Μολύβια, Γόμα, Ξύστρα, Ξυλομπογιές, Ψαλίδι - Γ΄ Δημοτικού
• 1 κίτρινο τετράδιο (40 φυλλο) Αντιγραφής
• 1 κόκκινο τετράδιο (40 φυλλο) Ορθογραφίας
• 1 πρόχειρο τετράδιο
• 1 τετράδιο Μαθηματικών
• 1 τετράδιο Παραγωγής Γραπτού Λόγου με περιθώριο
1 φάκελο με κούμπωμα ή με λάστιχο
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΣΕΤΙΝΑΣ
Μολύβια, Γόμα, Ξύστρα, Ξυλομπογιές, Ψαλίδι, Χάρακα
Δ΄ Δημοτικού
• 1 κίτρινο τετράδιο (40 φυλλο) Αντιγραφής
• 1 κόκκινο τετράδιο (40 φυλλο) Ορθογραφίας
• 1 πρόχειρο τετράδιο
• 1 τετράδιο Μαθηματικών
• 1 τετράδιο Παραγωγής Γραπτού Λόγου με περιθώριο
1 φάκελο με κούμπωμα ή με λάστιχο
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΣΕΤΙΝΑΣ
Μολύβια, Γόμα, Ξύστρα, Ξυλομπογιές, Ψαλίδι, Χάρακα
Ε΄ Δημοτικού
• 1 τετράδιο Γλώσσας
• 1 τετράδιο Ορθογραφίας
• 1 τετράδιο Μαθηματικών
• 1 τετράδιο Ιστορίας
• 1 τετράδιο Πρόχειρο
• 1 τετράδιο Παραγωγής Γραπτού Λόγου με περιθώριο
1 φάκελο με κούμπωμα ή με λάστιχο
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΣΕΤΙΝΑΣ
Μολύβια, Γόμα, Ξύστρα, Ξυλομπογιές, Ψαλίδι, Χάρακα, γνώμονα, μοιρογνωμόνιο, αριθμομηχανή τσέπης (κομπιουτεράκι)
ΣΤ΄ Δημοτικού
• 1 τετράδιο Γλώσσας
• 1 τετράδιο Ορθογραφίας
• 1 τετράδιο Μαθηματικών
• 1 τετράδιο Ιστορίας
• 1 τετράδιο Πρόχειρο
• 1 τετράδιο Παραγωγής Γραπτού Λόγου με περιθώριο
1 φάκελο με κούμπωμα ή με λάστιχο
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΣΕΤΙΝΑΣ
Μολύβια, Γόμα, Ξύστρα, Ξυλομπογιές, Ψαλίδι, Χάρακα, γνώμονα, μοιρογνωμόνιο, αριθμομηχανή τσέπης (κομπιουτεράκι)
Σελφ τεστ (self tests)
Οι μαθητές, την Τρίτη και την Παρασκευή κάθε εβδομάδας, θα πρέπει να έχουν μαζί τους τις δηλώσεις αρνητικών σελφ τεστ, τις οποίες θα δείχνουν στο δάσκαλό τους. Από Τετάρτη 08-09-2021 μέχρι και την Παρασκευή 17-09-2021, μπορείτε να προμηθευτείτε τα σελφ τεστ των επόμενων τριών εβδομάδων προσκομίζοντας στο φαρμακείο το ΑΜΚΑ των μαθητών/τριών.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2021-2022
Οι αιτήσεις για την εγγραφή των μαθητών/τριών του φοιτούν για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου, για το σχολικό έτος 2021-2022, θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2021. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σύμφωνα με τα όσα προβλέπονται στις παρ. 7 και 8 του άρθρου 7 του ΠΔ 79/2017 (Α 109), όπως η τελευταία παράγραφος αντικαταστάθηκε και ισχύει.
Τη σχολική χρονιά 2021-2022 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές που γεννήθηκαν από 1-1-2015 έως 31-12-2015. Σας γνωρίζουμε ότι τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την εγγραφή μαθητών στην Α΄ τάξη του δημοτικού σχολείου είναι τα εξής:
- Πιστοποιητικό γέννησης Δήμου ή Κοινότητας. Σας ενημερώνουμε ότι από το σχολικό έτος 2016-17 και εφεξής, για την εγγραφή των μαθητών στα Δημόσια Δημοτικά Σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς, αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος myschool του ΥΠΠΕΘ. (Φ.6/498/57863/Δ1, 6-4-2016) Προκειμένου να γίνει η σχετική αναζήτηση απαιτούνται τα παρακάτω στοιχεία: 1. επώνυμο μαθητή 2. όνομα μαθητή 3. όνομα πατέρα 4. όνομα μητέρας 5. ημερομηνία γέννησης, τα οποία δηλώνει ο γονέας/κηδεμόνας του μαθητή με Αίτηση εγγραφής – υπεύθυνη δήλωσή τουπου παίρνει από το Σχολείο.
- Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.), ή προσκόμιση άλλου στοιχείου στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
- Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.).Το Α.Δ.Υ.Μ. καταρτίζεται και συμπληρώνεται από ιατρούς των οικείων Μονάδων Υγείας του Πρωτοβάθμιου Εθνικού Δικτύου Υγείας (Κέντρα Υγείας, Πολυδύναμα Περιφερειακά ιατρεία κτλ.) ή των Εξωτερικών Ιατρείων των Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων ή των ιδιωτών ιατρών συμβεβλημένων με τον Εθνικό Οργανισμό Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (Ε.Ο.Π.Υ.Υ.) ή τον αντίστοιχο ασφαλιστικό φορέα των γονέων και κηδεμόνων ή από ιδιώτες ιατρούς (χωρίς σύμβαση με ασφαλιστικά ταμεία). Οι ειδικότητες των ιατρών που έχουν τη δυνατότητα κατάρτισης και συμπλήρωσης και την ευθύνη υπογραφής του Α.Δ.Υ.Μ. είναι παιδίατροι ή γενικοί ιατροί ή, σε ειδικές περιπτώσεις, παθολόγοι.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!Πάνω στο ΑΔΥΜ ο γιατρός να σημειώνει: 1. ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια 2. Συμμετοχή χωρίς περιορισμούς στο μάθημα της γυμναστικής, όταν η υγεία του μαθητή το επιτρέπει.
- Αποδεικτικό στοιχείο από το οποίο, κατά την κρίση του Διευθυντή του σχολείου, φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή. «…Οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων, ελέγχουν με ιδιαίτερη προσοχή το εν λόγω αποδεικτικό στοιχείο (πχ. λογαριασμός ΔΕΚΟ, μισθωτήριο οικίας ή άλλο έγγραφο, προκειμένου οι μαθητές να εγγράφονται αποκλειστικά και μόνο στα όρια της σχολικής τους περιφέρειας (άρθρο 5 ΠΔ 79/2017 (Α 109) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 23 του Ν. 4559/2018 (Α 142).
- Βεβαίωση παρακολούθησης νηπιαγωγείου.
Αποχαιρετιστήριος Λόγος!!

Ξεκινώντας να γράφω τον αποχαιρετιστήριο λόγο μου, προσπάθησα να φέρω στο νου μου κάποια εικόνα που θα μπορούσε να λειτουργήσει σαν αφετηρία. Κάτι που θα μπορούσε να συνοψίσει τη σχολική μου πορεία για πέντε ολόκληρα χρόνια στο 2/θ Δημοτικό Σχολείο Κεχρινιάς. Κατέληξα πως δύσκολα θα μπορούσα να σταθώ σε μια μοναδική. Γιατί τελικά, η ουσία αυτής της πορείας βρίσκεται, μάλλον κάπου πίσω απ’ όλες αυτές τις εικόνες, όλους τους ήχους, τους θορύβους και τις μυρωδιές.
Κι όλα αυτά δεν είναι παρά κώδικες, κλειδιά που με οδηγούν σ’ εκείνα τα πράγματα που δύσκολα μπορούν να ειπωθούν με λόγια ή να αποδοθούν με χειρονομίες. Είναι διαφορετικές αναμνήσεις, διαφορετικές μνήμες, μ’ έναν κοινό παρονομαστή όμως: ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ!!
Πολλές φορές πρόσμενα με ανυπομονησία το τέλος κάθε σχολικής χρονιάς, όπως όταν γυρίζει κανείς βιαστικά τις σελίδες ενός βιβλίου, για να φτάσει στην τελευταία γραμμή. Δυστυχώς ή ευτυχώς, κάτι τέτοιο είναι δύσκολο να γίνει εκτός των σελίδων ενός μυθιστορήματος. Ίσως γιατί τα κεφάλαια αυτής της πορείας που διήνυσα, οι καθημερινές μου «σελίδες» και «αράδες» σε αυτόν το χώρο είχαν για μένα τη σημασία τους. Είναι εκείνες οι σελίδες που αποτέλεσαν το βιβλίο το δικό μου, την προσωπική μου ιστορία. Μικρά και μεγάλα μαθήματα, μερικές φορές και παθήματα. Δεν μπορώ να τα ονομάσω, δεν μπορώ να τα προσδιορίσω. Είναι όμως πεντακάθαρα μέσα στην ψυχή μου, γιατί σιγά σιγά έγιναν κομμάτι του εαυτού μου.
Και βεβαίως αυτό το κομμάτι θα είναι για μένα, τώρα που αποχωρώ από αυτό εδώ το σχολείο, η πρώτη ύλη με την οποία έχω εφοδιαστεί. Ο χαρακτήρας μου, η προσωπικότητά μου, η ψυχοσύνθεσή μου φιλτράρισαν αυτή την πρώτη ύλη και την ταίριαξαν στα μέτρα μου. Η πηγή όμως παραμένει η ίδια και ίσως αποτελέσει σημείο συνάντησης, νοητής ή πραγματικής, όταν θα χρειαστεί να κοιτάξω πίσω, να σκεφτώ, να αναζητήσω αυτό που σήμερα εγκαταλείπω. «Το 2/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΧΡΙΝΙΑΣ». Κάπου εδώ το ταξίδι τελειώνει. Πονάει όταν τελειώνει κάτι, ειδικά όταν το αγάπησες τόσο πολύ και βεβαίως όταν σου έδωσε τόσες χαρές. Πονάει πολύ!! Όταν όμως κλείνει ένας κύκλος, είναι σίγουρο ότι θα ανοίξει ένας άλλος.
Αγαπητά μου παιδιά,
«Πώς να μπορέσω να σας αποχαιρετήσω;» Θα μπορούσα βέβαια ν’ ακολουθήσω την πεπατημένη και με μια υπέρμετρη δόση ρομαντισμού να σας πω πως πέρασε γρήγορα ο καιρός … και άλλα τέτοια πολλά … ίσως και ανούσια. Αντιλήφθηκα όμως πως έρχεται κάποτε η στιγμή που ό,τι και να σας πω δεν είναι πια αρκετό. Κι έρχεται στο μυαλό μου ο στίχος του τραγουδοποιού: «Πώς να κρυφτείς απ’ τα παιδιά; Έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα».
Αγαπητοί μου γονείς,
Πέντε χρόνια έδωσα έναν σπουδαίο αγώνα για το καλό του σχολείου μας.
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά:
α) τον Πρόεδρο του Τοπικού Συμβουλίου Κεχρινιάς, τον κ. Σαγανά Γεώργιο, ο οποίος ήταν πάντοτε στο πλευρό μας,
β) τον Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής, τον κ. Αλπό Γεώργιο,
γ) τον Αντιδήμαρχο κ. Χούτα Νικόλαο,
δ) τον Πρόεδρο των Απανταχού Κεχρινιωτών, κ. Σαλμά Κωνσταντίνο,
ε) και όλους τους εκπαιδευτικούς που εργάστηκαν τα τελευταία πέντε χρόνια στο σχολείο μας.
Έχοντας ως αρχή μου ότι «το σεβασμό και την εκτίμηση τα εμπνέεις και δεν τα επιβάλεις», θέλω να πιστεύω ότι όλα αυτά τα χρόνια πορεύτηκα με τις αρχές της ισονομίας και της δικαιοσύνης, χωρίς ιδιοτέλεια και υστεροβουλία, ερμηνεύοντας τις περισσότερες φορές το πνεύμα και όχι το γράμμα του νόμου και πάντα υπέρ των μαθητών και των συναδέλφων. Χωρίς να διεκδικώ το αλάθητο, χειρίστηκα με υψηλό αίσθημα ευθύνης, με αξιοπρέπεια και εντιμότητα θέματα διοικητικής φύσεως και θεωρώ ότι έδωσα τις πρέπουσες λύσεις.
Εκπροσώπησα επάξια το 2/θ Δημοτικό Σχολείο Κεχρινιάς και όχι μόνον, σε κάθε μορφής εκδηλώσεις, σεμινάρια, συνέδρια, έχοντας παντού άποψη και λόγο με αποτέλεσμα η φωνή μας να έχει πάντοτε ιδιαίτερη βαρύτητα. Συνεργαζόμενος εποικοδομητικά μαζί σας, με στόχο ένα σύγχρονο δημόσιο και δημιουργικό σχολείο, δώσαμε έναν αγώνα τιμής, αξιοπρέπειας, αλληλεγγύης ,αλληλοσεβασμού και κυρίως αλληλοεμπιστοσύνης, με αποτέλεσμα το επίπεδο της παρεχόμενης γνώσης στο σχολείο μας να αποτελεί υπόδειγμα.
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το γεγονός ότι αποτελέσαμε «Πρότυπο Ολιγοθέσιο Σχολείο» για την Περιφέρειά μας. Υλοποιήσαμε πλήθος δράσεων και ευκαιριών ανάδειξης της δημιουργικότητας και της καινοτομίας των μαθητών μας.
Κλείνοντας αισθάνομαι την ανάγκη να σας ευχαριστήσω θερμά για την εκτίμηση και εμπιστοσύνη που επιδείξατε στο πρόσωπό μου.
Με βαθιά συγκίνηση σας αποχαιρετώ και εύχομαι σε όλους σας κάθε προσωπική και οικογενειακή υγεία και ευτυχία.
Καλό Καλοκαίρι σε όλους σας, σε πείσμα των δυσκολιών και των προβλημάτων.
Να είστε πάντα όλοι καλά.
Με εκτίμηση
Νικολάτος Ιωάννης
Γίνε και εσύ ήρωας …


Καλό Πάσχα!!

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Κεχρινιάς σας εύχονται ολόψυχα Καλή Ανάσταση με υγεία και οικογενειακή ευτυχία!!
Το σχολείο μας χτίστηκε το 1964. Είναι ένα όμορφο παραδοσιακό πέτρινο κτήριο με προστατευτικό σκέπαστρο-υπόστεγο.
Εσωτερικά αποτελείται από 3 αίθουσες και ακόμη μια στην οποία συστεγαζόταν το Νηπιαγωγείο μέχρι πριν λίγα χρόνια.
Επίσης, συστεγάζεται το περιφερειακό ιατρείο Κεχρινιάς, το οποίο λειτουργεί κάποιες μέρες του μήνα.
Στην μπροστινή όψη υπάρχει μια αυλή με δύο μπασκέτες και στην πίσω όψη ένα μεγάλο γήπεδο ποδοσφαίρου.
Σχετικά με τον διαθέσιμο υλικοτεχνικό εξοπλισμό του σχολείου, θα λέγαμε ότι είμαστε πλήρης. Διαθέτουμε υπολογιστές , λαπτοπ, προτζέκτορες, ταμπλετ, εκτυπτωτές, φωτοτυπικό κλπ, τα οποία χρησιμοποιούνται στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Επίσης, διαθέτουμε επαρκή εξοπλισμό φυσικής αγωγής.
Τέλος, στο σχολείο μας λειτουργεί δανειστική βιβλιοθήκη για τους μικρούς μας μαθητές, η οποία εμπλουτίζεται διαρκώς με βιβλία νέων εκδόσεων.






