









Τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε έρθει σε επαφή με αρκετούς εκδοτικούς οίκους, είτε στα πλαίσια της αγοράς βιβλίων προς ενίσχυση της σχολικής μας βιβλιοθήκης , είτε με τη συμμετοχή μας σε διάφορες δράσεις όπως για παράδειγμα ο πρόσφατος διαγωνισμός με τη
ν αποστολή των ερωτηματολογίων που αφορούσαν τα έργα της Άλκης Ζέη.
Αυτή τη φορά αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε τις εκδόσεις Ηλιαχτίδα. Με αφορμή την πρόσφατη συνεργασία του εκδοτικού οίκου με τον προϊστάμενο του σχολείου πάνω σε μια δωρεάν έκδοση παραμυθιού του έπειτα από σχετικό διαγωνισμό, οι εκδόσεις μάς έκαναν την τιμή νας μας στείλουν σημαντικό αριθμό παραμυθιών για το σχολείο μας.
Εμείς ως εκπαιδευτικοί τούς ευχόμαστε να συνεχίσουν μια εξαίσια πορεία. Είναι ιδιαίτερα ελπιδοφόρο στις μέρες μας να συναντάμε επαγγελματίες στο χώρο του βιβλίου, οι οποίοι προσεγγίζουν την ανάγνωση και τα παιδιά με σεβασμό και αγάπη.
Με εκτίμηση,
Δημοτικό Σχολείο Κεχρινιάς
Την Παρασκευή 9/6/2023 πραγματοποιήθηκε βιωματική δράση με τους μαθητές της ΣΤ΄ σχετικά με την ομαλή μετάβαση τους στο Γυμνάσιο.
Ευχαριστούμε πολύ την ψυχολόγο κα Σουλτάνη Βασιλική και την κοινωνική λειτουργό κα Tσιλίκη Παρασκευή από το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Αμφολοχίας. Σας συγχαιρούμε, γιατί καταφέρατε να εντυπωσιάσατε και να κερδίσετε τους μαθητές μας. 
Σας ευχόμαστε να είστε πάντα καλά και να διοργανώνετε αντίστοιχες ενδιαφέρουσες δράσεις.
Τέλος, ευχαριστούμε πολύ την κα Λαμπρινή Χαρδαλιά, αντιδήμαρχο πολιτισμού, αθλητισμού και κοινωνικής αλληλεγγύης του Δήμου Αμφιλοχίας για το ενδιαφέρον και την έμπρακτη στήριξη της προς στο μικρό μας σχολείο.
Με εκτίμηση,
Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί
Οι μαθητές του σχολείου μας και οι εκπαιδευτικοί ευχαριστούμε θερμά τον ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού κ. Γιώργο Μασούρα για την ευγενική πρωτοβουλία του να ενισχύσει με αθλητικό υλικό το σχολείο από το οποίο έχει αποφοιτήσει και ο ίδιος.
Ευελπιστούμε να έρθει η στιγμή της απαραίτητης κοινωνικής ωρίμανσης, όπου οι αθλητικοί αγώνες θα αποτελούν μόνο γεγονότα χαράς χωρίς την παραμικρή εμφάνιση περιστατικών εντάσεων και βίας.

Η βιβλιοθήκη μας απέκτησε 3 από τα έργα παιδικής λογοτεχνίας του συγγραφέα και εκπαιδευτικού κου Διονύση Λεϊμονή.
Ο συγγραφέας έχει διακριθεί από τον Κύκλο του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου
με το βραβείο “Βασίλης Δ. Αναγωστόπουλος ως εκπαιδευτικός που προωθεί συνειδητά τη φιλαναγνωσία.
“Το τέταρτο αλογάκι” έχει βραβευτεί από τους αναγνώστες του Public.
Ευχαριστούμε θερμά την ψυχολόγο και την κοινωνική λειτουργό του Κέντρου Νεότητας του Δήμου Αμφιλοχίας για την πολύ ενδιαφέρουσα διαδραστική επιμόρφωση που είχαν με τους κηδεμόνες του σχολείου μας. Ευχαριστούμε επίσης την αντιδήμαρχο του Δήμου Αμφιλοχίας, κα Χαρδαλιά Λαμπρινή για την όλη στήριξη στο εγχείρημά μας.

Προαιρετική Δραστηριότητα
Οδηγίες για να κάνω ανάρτηση:
https://padlet.com/dimitris_sak/padlet-xd8vhbfxmp6frb66
Καλές γιορτές! Καλή Ανάσταση!
Το σχολείο μας χτίστηκε το 1964. Είναι ένα όμορφο παραδοσιακό πέτρινο κτήριο με προστατευτικό σκέπαστρο-υπόστεγο.
Εσωτερικά αποτελείται από 3 αίθουσες και ακόμη μια στην οποία συστεγαζόταν το Νηπιαγωγείο μέχρι πριν λίγα χρόνια.
Επίσης, συστεγάζεται το περιφερειακό ιατρείο Κεχρινιάς, το οποίο λειτουργεί κάποιες μέρες του μήνα.
Στην μπροστινή όψη υπάρχει μια αυλή με δύο μπασκέτες και στην πίσω όψη ένα μεγάλο γήπεδο ποδοσφαίρου.
Σχετικά με τον διαθέσιμο υλικοτεχνικό εξοπλισμό του σχολείου, θα λέγαμε ότι είμαστε πλήρης. Διαθέτουμε υπολογιστές , λαπτοπ, προτζέκτορες, ταμπλετ, εκτυπτωτές, φωτοτυπικό κλπ, τα οποία χρησιμοποιούνται στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Επίσης, διαθέτουμε επαρκή εξοπλισμό φυσικής αγωγής.
Τέλος, στο σχολείο μας λειτουργεί δανειστική βιβλιοθήκη για τους μικρούς μας μαθητές, η οποία εμπλουτίζεται διαρκώς με βιβλία νέων εκδόσεων.