Χρόνια πολλά Νίκο!!!
Σε σένα αγαπημένε μας φίλε Νίκο που έχεις τη γιορτή του, ευχόμαστε ολόψυχα
με όλη μας την αγάπη,
οι φίλοι σου και η δασκάλα σου
Σε σένα αγαπημένε μας φίλε Νίκο που έχεις τη γιορτή του, ευχόμαστε ολόψυχα
με όλη μας την αγάπη,
οι φίλοι σου και η δασκάλα σου
Χειμώνας
Τραγούδι: φέρτε χιόνι, χιόνι αφράτο
εικονόλεξο για το τραγούδι
Το γράμμα Χ,χ
Ας αρχίσουμε με μια ιστορία
Φύλλα εργασίας
ας φτιάξουμε κι έναν χιονάνθρωπο!!!
Λένε πως υπάρχει μια αυλή με ένα έλατο που κάθε Χριστούγεννα το στολίζουν νεράιδες. Και γι’ αυτό οι άνθρωποι αυτής της αυλής περνούσαν μια χρονιά γεμάτη χαρά, υγεία, ευτυχία και τύχη. Χρονιά αγάπης. Έτσι λένε… Και το πιστεύω κι εγώ αυτό… Ίσως γιατί και το έλατο της δικής μου αυλής κάποια χρονιά να το στόλισε μια νεράιδα. Γι’ αυτό το πιστεύω. Το έζησα. Εσείς;
η παλέτα των συναισθημάτων: τι χρώμα θα έβαζες σε σε κάθε συναίσθημα;
Τα γράμματα των συναισθημάτων.
Το ψαλίδι των συναισθημάτων έκοψε το πρώτο γράμμα τους και εμείς πρέπει να το βρούμε και να το ενώσουμε.
μαθαίνω το αρχικό γράμμα του κάθε συναισθήματος
θα μπορούσες να σκεφτείς κάποιες λέξεις που ξεκινούν απ΄αυτά τα γράμματα;
μια καρδιά μόνο για σένα!!!!Πόσο όμορφη μπορεί να είναι;
.….κάπου εδώ τελειώνει το φθινόπωρο, κάνοντάς μας να αναπολήσουμε όμορφες στιγμές που μοιραστήκαμε.
Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορούμε να παρακολουθήσουμε μια τρυφερή ιστορία
Μπορείς να διηγηθείς την ιστορία; αν ναι, τότε δε θα δυσκολευτείς στα παρακάτω παιχνίδια
learninhttps://gapps.org/view14113026
Παραμύθι: «το νησί των συναισθημάτων»
τραγούδι: «το τραγούδι των συναισθημάτων»
Αφιερώνω το παρακάτω τραγούδι σε όλα τα παιδιά του κόσμου.
Τα παιδιά είναι η ελπίδα για έναν κόσμο καλύτερο.. Αντλούν τροφή και συναισθήματα από τις δικές μας πράξεις και την κοινωνία.. Μην καταστρέφετε τα όνειρα των παιδιών και μην γεμίζετε τις ψυχές τους με εικόνες και συναισθήματα κακόβουλα.. Είναι μεγάλη ευθύνη η ανατροφή τους και η προστασία τους.. Ας φροντίσουμε όλοι γι αυτό..γονείς ,εκπαιδευτικοί και κοινωνία
Χάρης Λουφόπουλος
Στίχοι:
Έχω χαρά, όταν μου χαμογελάς
όταν μου λές, πόσο πολύ μ ‘αγαπάς
Αν σε ζητήσω, αν δε σε δω
νιώθω μια λύπη, δεν είσαι εδώ.
Μη μου θυμώνεις, θυμώνω κι εγώ
μη μου φωνάζεις, τι να σου πω!
Μη με ξεχάσεις, φοβάμαι γιατί
είμαι μια αθώα, μικρούλα ψυχή..
Είσαι για μένανε τόσα πολλά
κράτα το χέρι μου δώς΄ μου φτερά.
Μια ζωγραφιά, να ‘τανε ο κόσμος παιδιά
ζωγραφιστή, να ‘ταν παντού η χαρά
Να μην μας κέρδιζε η λύπη ξανά
να ‘ταν ο πόνος μια φάρσα κακιά
Μη με μαθαίνεις να έχω θυμό
να μεγαλώνω σε λάθος καιρό.
Την μοναξιά, τη φοβάμαι γιατί
είμαι μια αθώα μικρούλα ψυχή
Για την αγάπη εγώ θα μιλώ
είμαι η ελπίδα στον κόσμο αυτό..
Για την αγάπη εγώ θα μιλώ
είμαι η ελπίδα στον κόσμο αυτό..
πώς διαχειριζόμαστε το θυμό
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
1)Αναγνωρίζουμε συναισθήματα
http://photodentro.edu.gr/lor/r/8521/3514?locale=el
2)αγόρι-κορίτσι :όμοια συναισθήματα
κάθε παιδί έχει δικαίωμα να έχει:
η χάρτα των δικαιωμάτων του παιδιού
Τραγούδι: το γαϊτανάκι
παραμύθι:η ζωή στη Λουλουδούπολη
Φύλλα εργασίας:
περνώ όμορφα με την οικογένειά μου,
1) διαβάζοντας το βιβλίο: “το μικρό εγώ είμαι εγώ”
2)ακούγοντας το τραγούδι! “για πού, για πού, για πού;”