Γιατί το «EQ» είναι πιο σημαντικό από το «IQ»;

 

Δικό μου

 

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ  ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ

Γιατί το «EQ» είναι πιο σημαντικό από το «IQ»;

(Daniel Goleman)

Chrysanthemum

 

ΠΟΛΛΑΠΛΗ  ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ

Ανακαλύψτε

τις ικανότητες,

τις κλίσεις και

τα κρυφά ταλέντα

των παιδιών σας!

 

 

Ενδοπροσωπική Νοημοσύνη

Διαπροσωπική Νοημοσύνη

Μουσική Νοημοσύνη

Χωροταξική Νοημοσύνη

Νατουραλιστική Νοημοσύνη

Κιναισθητική Νοημοσύνη

Λογικομαθηματική Νοημοσύνη

Γλωσσική Νοημοσύνη

Σχετικά με Tsolakidis Dimitris Ph.D. cand. in Psychology N.K.U.A.

Ο Δημήτρης Τσολακίδης είναι Υποψ. Δρ. Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) της Φιλοσοφικής Σχολής
του Τμήματος Ψυχολογίας.

Σε συνέχεια στις Θετικές & Τεχνολογικές Επιστήμες των Σπουδών του και με προσανατολισμό, αναδεικνύοντας το Πεδίο Επιστημών της Εκπαίδευσης, ταγμένος στην Επιστήμη των Ανθρωπιστικών Σπουδών, διεύρυνε και αλληλοσυμπλήρωσε τους επιστημονικούς του στόχους, στον τομέα των Κοινωνικών Επιστημών και της Απροσδόκητης Ανθρώπινης Συμπεριφοράς.
Έχει στο ενεργητικό του πολυσχιδή Ακαδημαϊκή, Επαγγελματική και Κοινωνική δραστηριότητα. Κατάδηλα, πολύχρονο Διδακτικό, Εποπτικό, Οργανωτικό και Ερευνητικό έργο Πανεπιστημιακών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων της Εθνικής επικράτειας και της Διεθνούς Επιστημονικής Ακαδημαϊκής κοινότητας.

Στις Διδακτορικές του έρευνες:
Προάγει την επιστήμη της Ψυχολογίας και των εφαρμογών της, με αυξημένη εστίαση της προσοχής του σε ποιοτικές επιστημονικές ερευνητικές μεθόδους και τις επιδράσεις τους. Στις πειραματικές ποσοτικές έρευνες του, προσπαθεί να εντοπίσει σχέσεις αιτίου και αιτιατού των ψυχοκοινωνικών χαρακτηριστικών των ατόμων. Αξιοποιεί και ενσωματώνει στις έρευνες του τις νέες Τεχνολογίες της Πληροφορικής και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ)
παράγοντας πρωτότυπη και καινοτόμο επιστημονική έρευνα σε όλα τα πεδία και τους κλάδους της Ψυχολογίας. Στα επιστημονικά πεδία ενδιαφέροντος του καλλιεργεί τις πτυχές, τους προβληματισμούς και την καλλιτεχνική δημιουργία της ανθρώπινης νοημοσύνης και της οπτικοχωρικής μνήμης· ανακτώντας στην ερευνητική μεθοδολογία Αλγορίθμους Μάθησης Υπολογιστικών μοντέλων λογισμικού Πληροφοριακών Συστημάτων, Information Systems (IS)·
του διεπιστημονικού γνωστικού πεδίου της Γνωσιακής Επιστήμης των Συλλογιστικών στοιχείων με την ανάπτυξη Υπολογιστικής Σκέψης, Πνευματικής, Συναισθηματικής & Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ). Psychoinformatics (Psychological and Computing Sciences) ― Spiritual Intelligence (SQ), Emotional Intelligence (EQ), Artificial Intelligence (AI).

Συμβάλλει με το ερευνητικό του έργο στη βελτίωση της ευημερίας της ψυχικής υγείας και της ψυχικής ανθεκτικότητας ολόκληρου του πληθυσμού της χώρας ενηλίκων εφήβων και παιδιών, οριοθετώντας του κλάδου της Ψυχομετρίας, της Συναισθηματικής Νοημοσύνης, της Ψυχικής Ευδαιμονίας, της Σχολικής Ψυχολογίας, των μαθησιακών δυσκολιών, της Διαπολιτισμικής Ψυχολογίας.

Αξιολογεί προγράμματα πρόληψης και παρέμβασης στη σχολική κοινότητα και στη διασύνδεση του Πανεπιστημίου με τα σχολεία και τη Διεθνή επιστημονική κοινότητα.

Στα κύρια επιστημονικά ενδιαφέροντα του περιλαμβάνονται οι τομείς της κοινωνικής ψυχολογίας, της νευροψυχολογίας, των ψυχομετρικών μεθόδων της εφαρμοσμένης ψυχολογικής επιστήμης, των μελετών μεθόδων μέτρησης της νοημοσύνης, της αναπτυξιακής ψυχολογίας, της παιδαγωγικής ψυχολογίας, της γνωστικής ψυχολογίας, καθώς επίσης των νευροεπιστημών της συμπεριφοράς. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει αναπτύξει περαιτέρω και για τη συνεισφορά των νευροεπιστημών στην εκπαιδευτική διαδικασία καθώς και στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές.

Διαθέτει ισχυρή παρουσία στον Ακαδημαϊκό χώρο, αναμφίλεκτα στον διδακτικό σχεδιασμό σε ερευνητικά προγράμματα, εμφαντικά στα εκπαιδευτικά δρώμενα της χώρας αλλά και διεθνώς.

Ερευνητικό Έργο / Δημοσιεύσεις Επιστημονικών Μελετών:
  – Η πλούσια συγγραφική του δράση περιλαμβάνει εκπονήσεις διατριβών
  – Εισηγήσεις ερευνητικών μελετών σε Επιστημονικά Συνέδρια
  – Δημοσιεύσεις επιστημονικών εργασιών με διεθνή εφαρμογή
      αξιολόγησης μέσω διαδικασίας τυφλής κρίσης (Blind Review)
      Επιστημονικών Επιτροπών Συνεδρίων:
      International Standard Book Number (ISBN).
   – Άρθρα του Αναρτήθηκαν και Δημοσιεύθηκαν στην Επιστημονική
     διαδικτυακή πλατφόρμα:
     του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ),
     Statistics Methodology, & Psychometrics
     Website of the Department of Psychology.
  – Διατριβές του Αναρτήθηκαν και Δημοσιεύθηκαν στην Επιστημονική
     ψηφιακή βιβλιοθήκη:
     του Πανεπιστημίου Πειραιώς (ΠΑΠΕΙ),
     Advanced Information Systems
     Website of the Department of Informatics.
  –  Μελέτες και άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε έγκριτα επιστημονικά
      περιοδικά με διεθνή καταχώριση και σύστημα κριτών Επιστημονικών
      Επιτροπών μελών Δ.Ε.Π., με αποδεκτό σύστημα καταλογογράφησης
      σε λίστες Πανεπιστημιακών περιοδικών:
      International Standard Serial Number (ISSN).
  –  Τη σχεδίαση και την ανάπτυξη με τη χρήση εργαλείων συγγραφής
      Online/Offline ηλεκτρονικών μαθημάτων, πολυμεσικού, πολυτροπικού
      και διαδραστικού ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού.
  –  Με διεθνή βιβλιογραφική καταχώριση στη βάση δεδομένων Scopus.

Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών (Master’s Degrees)
Πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές σε οργανωμένες δομές 
Πανεπιστημιακών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων:
●  Από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς έλαβε Master of Science (MSc)
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης [ΜΔΕ] στα Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής και των Δικτυοκεντρικών Πληροφοριακών Συστημάτων της Σχολής Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ)
Υποστήριξε τη Μεταπτυχιακή του Ερευνητική Διατριβή με θέμα:
Self – Evalutation Information System
Ανέπτυξε διαδικτυακή πλατφόρμα αυτοαξιολόγησης της Πανεπιστημιακής Κοινότητας, αξιοποιώντας και εφαρμόζοντας λογισμικό Αλγορίθμων Τεχνητής Νοημοσύνης. Τεκμήριο της ψηφιακής βιβλιοθήκης στην ψηφίδα του Ιδρυματικού Αποθετηρίου Διατριβών του Πανεπιστημίου Πειραιώς (ΠΑ.ΠΕΙ).
●  Το Μεταπτυχιακό Τίτλο στις Επιστήμες της Αγωγής & Εκπαίδευσης του Παιδαγωγικού Τμήματος απέκτησε από την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Αθηνών του Παιδαγωγικού Τμήματος
της Σχολής Επιστήμες της Αγωγής
Με την εκπόνηση της Μεταπτυχιακής Ερευνητικής του Διατριβής: “Ανακαλύπτοντας ικανότητες και κλίσεις της Πολλαπλής Νοημοσύνης, στην Ψυχολογία και Συμπεριφορά του Εφήβου.”
  Στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία Ανάπτυξης και Προσαρμογής των Παιδιών & Εφήβων στην Οικογένεια και το Σχολείο, του Τμήματος Ψυχολογίας, της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ):
Σχολική Παιδαγωγική Ψυχολογία
Στις Επιστήμες της Συμπεριφοράς, τον μεθοδολογικό σχεδιασμό Επιστημονικής Έρευνας, τη Στατιστική Ανάλυση Επαγωγών στις Κοινωνικές Επιστήμες και στις μεθόδους εκτίμησης της Ψυχομετρικής εγκυρότητας.
●  Στο Ακαδημαϊκό Τμήμα Ερευνών της Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πειραιώς της Σχολής Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών (ΕΤΕΑΥ) στη “Βιοπληροφορική”
Ευφυείς Τεχνολογίες Επικοινωνίας Ανθρώπου – Υπολογιστή
Intelligent Technologies for HCI
Το Δυναμικό Προγραμματισμό & τα Κρυπτομαρκοβιανά  μοντέλα Hidden Markov Models. Με Αλγορίθμους για τον υπολογισμό της πιθανοφάνειας, της αποκωδικο- ποίησης και της εκτίμησης παραμέτρων Μεταευρετικών Τεχνικών,
Deep Learning and Data Mining.
●  Την Καλλιέργεια Δεξιοτήτων στην Εξελικτική και Παιδαγωγική Ψυχολογία, στην Πνευματική Νοημοσύνη (SQ), στην Ψυχανάλυση και τη Γνωστική Εκπαιδευτική Ψυχολογία, απέκτησε στο Εργαστήριο Ψυχολογίας του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών
του Τομέα Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (ΠΤΔΕ)
Τμήματος Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής
του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ)

Τίτλοι Σπουδών Πτυχιακής  Διπλωματικής Αρχιτεκτονικής
(Bachelor‘s Degrees BSc) & δομών εξειδίκευσης από φορείς
Πανεπιστημιακών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων:
●  Από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής του Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών της Σχολής Μηχανικών, με την εκπόνηση της Διπλωματικής του Διατριβής με θέμα: “Συνδυαστική Βελτιστοποίησης Γενετικών Εξελικτικών Αλγορίθμων Τεχνητής Νοημοσύνης” όπου και του απενεμήθη το Δίπλωμα του Μηχανικού Πληροφορικής. Αναλαμβάνει στην πολυεθνική Εταιρεία BOSCH TELECOM ως Υπεύθυνος του Τεχνικού Τομέα ενσύρματων & ασύρματων ευρυζωνικών δικτύων και διαχείρισης ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας·
υποστηρίζοντας Πανελλαδικά υπηρεσίες Ψηφιακής Τεχνολογίας Τηλεπικοινωνιακού Δικτύου και Δικτύων Δομημένης Καλωδίωσης ( voice – data – optic ) σε Μονάδες Βιομηχανικών καθώς και Ξενοδοχειακών Συγκροτημάτων.
Διαθέτοντας ισχυρό γνωστικό υπόβαθρο, εκπονεί και αναπτύσσει Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα  των  Ευφυή  Συστημάτων·  εξόρυξη  Δεδομένων  και  Δίκτυα  Πεποιθήσεων (Belief Networks), Μπεϋζιανά & Νευρωνικά Δίκτυα.
●  Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των σπουδών του στη Γερμανία από την C.C. Energy and Technology Academy of Science and Engineering Bavaria Germany, του Τμήματος Μηχανολογίας, του απενεμήθη το Δίπλωμα του Mechanical Engineer. Τοποθετήθηκε Υπεύθυνος του Τμήματος Ερευνών Πρωτοτύπων Μοντέλων Ρομποτικής, Νανοτεχλολογίας, Μαγνητοϋδρο και Υπολογιστικής Ρευστοδυναμικής Βιοϊατρικών ροών· της πολυεθνικής  εταιρείας TELEFUNGEN  στην πόλη Nürnberg της Γερμανίας.
●  Από τη Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Ανατολικής Μακεδονίας, του απενεμήθη το Δίπλωμα του Ηλεκτρολόγου. Του ανατέθηκε ως Επικεφαλής του Τομέα Μελετών της πολυεθνικής Εταιρείας Ηλεκτρικής Ενέργειας (AEG)
Allgemeine Elektricitäts Gesellschaft η κατασκευή Υποσταθμών καθώς
και η κατασκευή Μονοφασικών & Πολυφασικών Ηλεκτροκινητήρων και Μετασχηματιστών Ισχύος (Power Transformer) 20 KV [Kilo-Volt]
σε τάση διανομής 400 V.

Υποτροφίες και Βραβεία Ανώτατης Εκπαίδευσης:
●  Βραβεύτηκε με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ) καθώς αρίστευσε στις επιδόσεις του, στη Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών του Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλίας, της ειδικότητας του Ηλεκτρονικού Μηχανικού.
Έχει μετεκπαιδευτεί στη Γερμανία και εξειδικευθεί, έπειτα από πολυετή μορφωτικά Εκπαιδευτικά Προγράμματα Σπουδών στο Fortbildungszentrum Ενσύρματων & Ασύρματων Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων, Σύγχρονης & Ασύγχρονης Μεταφοράς Δεδομένων της (T&N) TELEFONBAU UND NORMALZEIT μετονομασθείς AVAYA στην πόλη Urberach Landkreis Offenbach am Main.
Ως στέλεχος της πολυεθνικής εταιρείας, του ανετέθη η Ευθύνη και η Εποπτεία του Τομέα Αστικών και Υπεραστικών Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων & Δικτύων, στην πόλη Frankfurt am Main της Γερμανίας.
Κατόπιν του ανετέθη η Ευθύνη Ασφάλειας Δικτύων & Υπηρεσιών της
Hansestadt και μετετέθη στην πόλη Hamburg της Γερμανίας.
Στη συνέχεια μετετέθη και τοποθετήθηκε στο παράρτημα των Αθηνών (T&N) ΤΕΛΕΝΟΡΜΑ της πολυεθνικής, όπου και του ανετέθη η Ευθύνη του Τομέα Διαδικτυακών και Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων & Οπτικών Ινών.

Προγράμματα Μεταπτυχιακής Εξειδίκευσης,
Πανεπιστημιακών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΕΙ)
Πιστοποιήσεις Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (ENQA):
Του Εθνικού Ιδρύματος Νεολαίας & Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ), του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας & Θρησκευμάτων και του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης (ΕΚΔΔΑ).
Επεκτείνοντας τους εκπαιδευτικούς και διοικητικούς του ορίζοντες, της ακαδημαϊκής ποιότητας στο χάρτη της ανθρωπογεωγραφίας, του Ευρωπαϊκού Κέντρου για την Ανάπτυξη της Επαγγελματικής Κατάρτισης  European Centre for the Development of Vocational Training (CEDEFOR). Δραστηριοποιήθηκε στα εν λόγω πεδία επιμόρφωσης σπονδυλωτής διάρθρωσης “ Υποστήριξη Ανάπτυξης Δεξιοτήτων & Πιστοποίησης Ανθρώπινου Δυναμικού” της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς (ΔΒΜΝΓ)
 Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΕΙ) Πανεπιστημιακών Κέντρων (ΠΑΚΕ). Σε Πιστοποιημένα Προγράμματα Επιμόρφωσης και Εξειδίκευσης Ψυχικής & Κοινοτικής Υγείας της (ΑΔΙΠ) και τις Αρχές Διασφάλισης Ποιότητας του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης (ESG):
●  Στο διετές Πρόγραμμα Εξειδίκευσης, Επιμόρφωσης Στελεχών της
    Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου:
   – Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ)
   – Training of Teachers in ‘Second Chance School’
    του Τμήματος Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του
    Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών
●  Στο ετήσιας διάρκειας Επιμορφωτικού Ερευνητικού Προγράμματος:
   – Εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ)
   – Training of Teachers in ‘Special Needs Education and Training’
    που οργανώθηκε και υλοποιήθηκε από το Εθνικό & Καποδιστριακό
    Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
●  Στο ετήσιο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα Εξειδίκευσης, Ψυχικής και
    Κοινοτικής Υγείας του Πανεπιστημίου Αιγαίου:
   – Σχολική Ψυχολογία
   – School Psychology
    του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού Επιστήμες της Αγωγής
●  Στο Ερευνητικό Έργο Εξειδίκευσης ετήσιας διάρκειας,
    Εκπαιδευτικού Επιμορφωτικού Προγράμματος:
   – Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
   – Teachers Educasion in Intercultural Educasion
    του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ)
●  Στο ετήσιο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα Εξειδίκευσης του
    Πανεπιστημίου Αιγαίου του Παιδαγωγικού Τμήματος Επιστημών:
   – Διδασκαλία της Ελληνικής ως Δεύτερης / Ξένης Γλώσσας
   – Teaching of Greek as a Second / Foreign Language
    του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών
●  Στον ετήσιο κύκλο Επιμορφωτικού Προγράμματος Εξειδίκευσης Στελεχών:
   – Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων και Οργανισμών
   – Management of Educational Units and Organizations
    της Σχολής Θετικών Επιστημών του Εθνικού &
    Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ)
●  Στο ετήσιας διάρκειας Πρόγραμμα Στελεχών της Διοίκησης με σκοπό
    εξειδικευμένων επιστημονικών γνώσεων και την ανάπτυξη δεξιοτήτων
   – Αξιολόγηση Στελεχών της Εκπαίδευσης
   – Evaluation of Administrators in Education
    του Πανεπιστημίου Αιγαίου του Παιδαγωγικού Τμήματος της Σχολής
    Ανθρωπιστικών Επιστημών.
●  Στο ετήσιο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα Εξειδίκευσης Στελεχών της
    Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αιγαίου:
   – Συμβουλευτική και Επαγγελματικός Προσανατολισμός
   – Councelig and Career Guidance
    του Παιδαγωγικού Τμήματος Επιστημών και του Εκπαιδευτικού
    Σχεδιασμού της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών
●  Στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων του Εθνικού και
    Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) Εξειδίκευσης
    Στελεχών της Εκπαίδευσης, το Επιμορφωτικό Πρόγραμμα:
   – Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση
●  Τις νέες προσεγγίσεις στο χώρο της Ψυχικής Υγείας επικαιροποίησε στο
    Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)
    με το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Εξειδίκευσης:
   – Μέθοδοι & τεχνικές συμβουλευτικής σταδιοδρομίας στις
      μεταμοντέρνες προσεγγίσεις επαγγελματικής ανάπτυξης
●  Στον κύκλο Επιμορφωτικού Προγράμματος Εξειδίκευσης,
    Εκπαιδευτικής Επάρκειας Στελεχών του Εθνικού &
    Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ):
   – Εκπαιδευτών των Εκπαιδευτών Ενηλίκων
    της Σχολής Θετικών Επιστημών.
Τα παραπάνω πανεπιστημιακά επιμορφωτικά εκπαιδευτικά προγράμματα εξειδίκευσης, 3.680 ωρών διδασκαλίας, σχεδιάζονται υλοποιούνται ως βιωματικές επιμορφωτικές πανεπιστημιακές εκπαιδεύσεις εξειδίκευσης και συνοδεύονται από το σχεδιασμό, εκπόνησης και συγγραφής Διπλωματικών Εργασιών,  αποδίδοντας 365 Ακαδημαϊκές Μονάδες (ECVET) με τα αντίστοιχα Μόρια (CME credits) Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης· η δε αξιολόγηση των παραπάνω Επικαιροποιημένων Προγραμμάτων Σπουδών Δια Βίου Μάθησης π3 Πανεπιστημιακών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων επιτεύχθηκε από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων & Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ) του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας & Θρησκευμάτων, κατακτώντας τον:
●  7ο Ανώτερο Περιγραφικό Δείκτη Επιπέδου Αρχιτεκτονικής Δομής Προσόντων, Γνώσεων Δεξιοτήτων & Ικανοτήτων του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων (ΕΠΠ) και του Referencing National Qualifications Levels to the European Qualifications Framework (EQF), Ευρωπαϊκού Μητρώου Οργανισμού Διασφάλισης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση
European Quality Assurance Register for Higher Education (EQAR).

Διαθέτει ποικίλο και δασύ Ακαδημαϊκό και Ερευνητικό έργο, με πλούσια διδακτική εμπειρία σε όλους τους τομείς των Ακαδημαϊκών του Σπουδών.
Στη διδασκαλία μαθημάτων και διαλέξεων του περιλαμβάνονται τόσο οι Δομές της Τυπικής Δευτεροβάθμιας & Τριτοβάθμιας Ακαδημαϊκής Κοινότητας όσο και σε Δομές της Μη Τυπικής και Άτυπης εκπαίδευσης.
Υπηρετεί σήμερα ως Κρατικός Λειτουργός κατέχοντας μόνιμη πολύχρονη θέση Διδακτικού Προσωπικού, του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων με Βαθμό Α’ του Συστήματος Αξιολόγησης της Απόδοσης και Εξέλιξης του Δημοσίου Τομέα:
   – Υπεύθυνος Υπολογιστικών Πληροφοριακών Συστημάτων της
      Διεύθυνσης Δ. Εκπαίδευσης Πειραιά (ΔΙΔΕ)
   – Επιμορφωτής του Τμήματος Ερευνών του
      Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ)
   – Επιμορφωτής Στελεχών της Εκπαίδευσης Συμβούλων Καθηγητών του
      Υπουργείου Παιδείας & ΘρησκευμάτωνΙνστιτούτο Εκπαιδευτικής
      Πολιτικής (ΙΕΠ)

Δράσεις / Διακρίσεις Επιστημονικού Έργου,
Ψυχοκοινωνική Υποστήριξη ― Διεθνή Προγράμματα ― Διάχυση:
Έχει πλούσια δραστηριότητα στο ενεργητικό του με την οργάνωση και υλοποίηση Εκπαιδευτικών Σεμιναρίων, αλλά και Διακρατικών Βιωματικών Σεμιναριακών προγραμμάτων πρόληψης, ενδυνάμωσης, αντιμετώπισης στο χώρο του σχολείου καθώς στην προαγωγή της Ψυχικής Υγείας των μαθητών – Ευρωπαϊκών προγραμμάτων Erasmus plus – με τη συμμετοχή και άλλων Εταίρων Κρατών Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τα Εκπαιδευτικά προγράμματα άπτονται σε προγράμματα Ψυχοπαιδαγωγικής, Σχολικής Συμβουλευτικής και Συναισθηματικής Αγωγής της μαθητικής κοινότητας.

Υπηρετεί ως Σύμβουλος Καθηγητής στην Ακαδημαϊκή Κοινότητα και δραστηριοποιείται στις εφαρμοσμένες ειδικότητες της Ψυχολογίας· τη Συμβουλευτική Ψυχολογία, την Οργανωσιακή και την Εργασιακή Ψυχολογία, την Οργανωτική Ανθρώπινη Συμπεριφορά, με τη Νοημοσύνη Επιτυχίας και την Προσωποκεντρική Συμβουλευτική.
Είναι Επιμορφωτής Στελεχών Συμβούλων Καθηγητών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ),  Μητρώο Επιμορφωτών ΥΜ3 του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Δικτυώνει με Κέντρα Πρόληψης δομών Ψυχικής Υγείας την Εκπαιδευτική Κοινότητα, δραστηριοποιείτε στην Εξατομικευμένη Παιδαγωγική Υποστήριξη του Μαθητικού πληθυσμού, υλοποιεί προγράμματα Θετικής Ψυχολογίας, Ψυχοκοινωνικής στήριξης, Ψυχικής ενδυνάμωσης, αυτοεκτίμησης και Ψυχικής ανθεκτικότητας εφήβων & ενηλίκων
Life Coaching: Προσωπικής και Ομαδικής Συμβουλευτικής, οργανώνει καινοτόμες παιδαγωγικές δράσεις για την απόκτηση ικανοτήτων με την αξιοποίηση σύγχρονων μεθόδων Ψυχοεκπαιδευτικών προγραμμάτων. Είναι αρωγός, ατόμων από διαφορετικές κοινωνικές, φυλετικές και εθνοτικές ομάδες στην εκπαιδευτική κοινότητα.

Στις επιστημονικές του δραστηριότητες περιλαμβάνονται ως Επιμορφωτής Εκπαιδευτών Ενηλίκων του Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) και του Edutainment National Accreditation Center for Continuing Vocational Training, η οργάνωση ετήσιων Εκπαιδευτικών Επιμορφωτικών προγραμμάτων του Ακαδημαϊκού Διαδικτύου επιμόρφωσης Στελεχών της Εκπαίδευσης.
Επιμορφωτικά εργαστήρια (workshops) και ετήσιους κύκλους προγραμμάτων του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ), εκμάθησης πλατφόρμας περιβάλλοντος ηλεκτρονικής μάθησης Moodle. Ανάπτυξη λογισμικού υποστηρικτικού Εκπαιδευτικού Υλικού. Αξιοποίηση Τεχνικών Σύγχρονης & Ασύγχρονης εξ αποστάσεως, Τηλεκπαίδευσης και Τηλεδιάσκεψης.

Τίτλοι Γλωσσομάθειας:
Εθνικών και Διεθνών Πανεπιστημιακών Φορέων
■  Αγγλικών σπουδάζοντας στο Διδασκαλείο Ξένων Γλωσσών του
    Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ)
   – National and Kapodistrian University of Athens (NKUA)
■  Γερμανικών, σπουδάζοντας στη Γερμανία στο
   – Bayerisches Staatsministerium für Unterricht und Kultus Deutschland
    Bavarian State Ministry for Education and Culture, Science and Art
■  Ρωσικών, σπουδάζοντας στην Ακαδημία του
    Εθνικού Πανεπιστημίου της Ταυρίδας στη Ρωσία,
   – Taurida National V.I. Vernadsky University of Russia
    Τавричеський Националъный Университет
    им. В.И. Вернадского Симферополь Академика Россия

Συμμετέχει σε Θεσμικά Όργανα και Μητρώα,
είναι Μέλος Εθνικών και Διεθνών Επιστημονικών Ενώσεων:
■  Μέλος της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας (ΕΛΨΕ)
■  Μέλος της International Union of Psychological Science (IUPsyS)
■  Μέλος Εξελεγκτικής Επιτροπής της Ελληνικής Εταιρείας Ψυχικής Υγιεινής
    & Νευροψυχιατρικής του Παιδιού (ΕΕΨΥΝΠ)
■  Μέλος της International Association for Child and Adolescent Psychiatry
    and Allied Professions (IACPAP)
■  Μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Συμβουλευτικής και
    Προσανατολισμού (ΕΛΕΣΥΠ)
■  Μητρώο Ερευνητών Εκπαιδευτών του Εθνικού και Καποδιστριακού
    Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ/ΕΛΚΕ)
■  Μητρώο Επιμορφωτών Στελεχών της Εκπαίδευσης του (ΥΠΑΙΘ)
    Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ)
■  Μέλος Επιστημονικής Επιτροπής “Νέος Παιδαγωγός” (ΝΠ)
■  Μέλος του Athens Institute of Liberal Arts (AILA)
■  Μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής (ΠΕΚΑΠ)
■  Μητρώο Πιστοποιημένων Εκπαιδευτών Ενηλίκων (ΕΟΠΠΕΠ)
■  Μέλος της Επιστημονικής Ένωσης Τεχνολογικής
    Εκπαίδευσης & Κατάρτισης (ΕΕΤΕΚ)
■  Μέλος του Informationstechnik Geschichtsverein e.V. (GVIT)
■  Μέλος της Ελληνικής Εταιρίας Επιστημόνων και Επαγγελματιών
    Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΠΥ)
■  Greek Computer Society (GCS)
■  Μητρώο του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ)
■  Μέλος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ειδικής Αγωγής (ΕΝΕΛΕΑ)
■  Μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών (ΕΕΦ)
■  Μέλος της European Physical Society (EPS)
■  Μητρώο του Σώματος Αξιολογητών του Υπουργείου Παιδείας
    και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ)
■  Αναπληρωματικό Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ελληνικής
    Εταιρείας (ΔηΧαΤαΠΕ) για την Προαγωγή της Εκπαίδευσης των
    Δημιουργικών / Χαρισματικών / Ταλαντούχων Παιδιών & Εφήβων.

Συμμετέχει ως προσκεκλημένος ομιλητής σε Συνέδρια και Διδακτικά Προγράμματα έτι δε, αφενός πολύ σημαντική είναι η συμμετοχή του σε Δομές τόσο Δημόσιας όσο και Ιδιωτικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης, σε πληθώρα συνεχόμενα επιστημονικά επιμορφωτικά και εξειδίκευσης Σεμινάρια, Ημερίδων & Συμποσίων· ενώ παράλληλα αφετέρου έχει δαψιλείς και ποικίλες εισηγήσεις επιστημονικών δημοσιεύσεων, προγραμμάτων μεταπτυχιακών εξειδικεύσεων, ερευνητικών μελετών, αρθρογραφίας,  καθώς ανελλιπής είναι η παρουσία του σε Διεθνή και Εθνικά επιστημονικά φόρα· αποκομίζοντας αξιόλογο βαθμό (Credits CME – CPD) πλαίσιο πιστοποίησης και αναγνώρισης Ακαδημαϊκών Μορίων συνεχιζόμενης Διαδραστικής Επαγγελματικής Ανάπτυξης της δια βίου Εκπαίδευσης.

Γραφείο: Κυψέλη 544  (5ος  Όροφος)
Τμήμα Ψυχολογίας
Φιλοσοφική Σχολή
Πανεπιστημιόπολη
157 03 Αθήνα

E-mail


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.