Μιλώντας για τον σχολικό εκφοβισμό με τη βοήθεια παραμυθιών

Οι  μαθητές/τριες του τμήματος ένταξης διάβασαν και συζήτησαν δύο πολύ ενδιαφέροντα βιβλία, το μαρούλι της καλοσύνης και τη Ζωή που περισσεύει. Ζωγράφισαν ό,τι τους άρεσε περισσότερο από τις δύο ιστορίες που διάβασαν και έγραψαν διάφορες συμβουλές.

Το πρώτο βιβλίο έχει ως κεντρικό ήρωα ένα αγόρι, τον Αντώνη. Ο Αντώνης δαγκώνει συνέχεια τους συμμαθητές του. Κάθε φορά που επιτίθεται σε κάποιο παιδί η δασκάλα του τον βάζει να ζωγραφίσει ένα άγριο ζώο. Θα βελτιωθεί η συμπεριφορά του; Κι αν ναι, πώς; Μήπως τρώγοντας λίγο μαρουλάκι;

Το δεύτερο βιβλίο έχει ως κεντρική του ηρωίδα ένα κορίτσι, τη Ζωή.  Η Ζωή είναι ένα κορίτσι που δεν θέλει να πάει στο σχολείο. Κάθεται μόνη της στο θρανίο, τα παιδιά δεν την παίζουν και την κοροϊδεύουν συνέχεια. Τι μπορεί να κάνει άραγε;

 

 

Καζάρα Ελένη

Ειδική παιδαγωγός

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *