ΥΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ & ΟΔΗΓΟΙ ΕΣΠΑ – ΠΔΕ 2022-2023 & 2023-2024

ΣΧOΛΙΚΟ ΕΤΟΣ  2023-2024

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ Β’ ΦΑΣΗΣ 2023-2024

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ Α΄ΦΑΣΗΣ 2023-2024


1.    ΕΡΓΟ : «ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ», ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ 2023-2024 (MIS 6001764)»

ΟΔΗΓΟΣ_ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ_ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ_2023-2024

ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟΥ


2.  «ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ», ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ 2023-2024 (MIS 6001774)».

ΟΔΗΓΟΣ_ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ_ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ_ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ_2023-2024

ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟΥ


3.    ΕΡΓΟ : «ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ», ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΤΗ 2023-2026 (MIS 6001982)»

ΟΔΗΓΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ_ΑΓΓΛΙΚΑ_ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ_2023-2026

ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΑΓΓΛΙΚΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΓΓΛΙΚΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟΥ


4.  ««ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΙ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥ, ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΤΗ 2023-2026 (MIS 6001779)».

ΟΔΗΓΟΣ_ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ_ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ_ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ_2023-2026

ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟΥ


5.    ΕΡΓΟ : «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ&ΤΕ), σχολικά έτη 2022-2026» με κωδικό ΟΠΣ: 6001626,του Τομεακού Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή»

ΥΠΟΕΡΓΟ_1: Πρόσληψη 955 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), κλάδων/ειδικοτήτων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου, στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ + ΤΕ), σχολικά έτη 2022-2026» (ΟΠΣ:6001626), για το σχολικό έτος 2023-2024

ΥΠΟΕΡΓΟ_2: Πρόσληψη 1.590 μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ ως προσωρινών αναπληρωτών στο πλαίσιο της Πράξης «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ & ΤΕ), σχολικά έτη 2022-2026» (ΟΠΣ: 6001626) για το διδακτικό έτος 2023-2024

ΟΔΗΓΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ_ΣΜΕΑΕ_ΤΕ_2022-2026

ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΣΜΕΑΕ_ΤΕ

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΜΕΑΕ-ΤΕ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟΥ


6.  «Αναδιαμόρφωση και υποστήριξη των Τάξεων Υποδοχής και ΔΥΕΠ, σχολικά έτη 2023-2026», με κωδικό ΟΠΣ: 6001589 του Τομεακού Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή».

ΟΔΗΓΟΣ_ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ_ΤΥ_ΔΥΕΠ_2023-2026

ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΔΥΕΠ

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΥΕΠ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟΥ


7.    ΕΡΓΟ : «Πρόγραμμα ανάπτυξης και ενδυνάμωσης διεπιστημονικών συμβουλευτικών και υποστηρικτικών δομών και μαθησιακής υποστήριξης/ συνεκπαίδευσης μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για την ισότιμη πρόσβαση και συμπερίληψη στην εκπαίδευση» με κωδικό ΟΠΣ: 6001541 του Περιφερειακού Προγράμματος: «Στερεά Ελλάδα» του ΕΣΠΑ 2021-2027

( ΕΕΠ-ΕΒΠ Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη – Παράλληλη Στήριξη)

ΥΠΟΕΡΓΟ_1_ΕΕΠ-ΕΒΠ: Πρόσληψη 2.137 μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ ως προσωρινών αναπληρωτών εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης στο πλαίσιο υλοποίησης Πράξεων Περιφερειακών Προγραμμάτων του ΕΣΠ 2021-2027 για το διδακτικό έτος 2023-2024

ΥΠΟΕΡΓΟ_1_ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ: Πρόσληψη 6.261 εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, κλάδων Π/θμιας Εκπ/σης ΠΕ60/61 και ΠΕ70/71, ως προσωρινών αναπληρωτών πλήρους ωραρίου με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, για την εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (παράλληλη στήριξη), για το σχολικό έτος 2023-2024

ΟΔΗΓΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ_ΠΕΠ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ_2021-2027

ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΠΕΠ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΕΠ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟΥ


8.    ΕΡΓΟ : «Πληρωμή Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών, καθώς και Ειδικού Εκπαιδευτικού και Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΕΠ-ΕΒΠ) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων» με Κωδικό ΣΑΕ 2019ΣΕ44520000, Σχολικό Έτος 2023-2024. 

ΠΔΕ

ΟΔΗΓΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ_ΠΔΕ_2023-2024

ΔΕΛΤΙΟ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΠΔΕ

ΠΡΑΞΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΔΕ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟΥ


 

 

ΣΧOΛΙΚΟ ΕΤΟΣ  2022-2023

 


1.    ΕΡΓΟ : «ΓΕΝΙΚΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΧΡΟΝΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ 2022-2023» με κωδικό ΣΑΕ 2020ΣΕ44520001
»

ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΧΡΟΝΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ 6ΣΓΨ46ΜΤΛΗ-1ΙΗ


2.    ΕΣΠΑ – Πράξη «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές
ανάγκες, σχολικό έτος 2022-2023», με κωδικό ΟΠΣ: 5184989,».

ΟΔΗΓΟΣ ΕΞΕΙΔΙΚ 6ΞΔΞ46ΜΤΛΗ-0Ε2_


3.  ΕΡΓΟ: «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ + ΤΕ), σχολικό έτος 2022-2023», με κωδικό ΣΑΕ: 2022ΣΕ44520000,
στο συγχρηματοδοτούμενο σκέλος του ΠΔΕ.

ΟΔΗΓΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΜΕΑΕ -ΤΕ Ψ59446ΜΤΛΗ-ΞΜΠ

ΑΦΙΣΑ   ΣΜΕΑΕ-ΤΕ


4.   ΕΣΠΑ – Πράξη   :««Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων(ΕΚΟ) στα σχολεία, σχολικό έτος 2022-2023», με κωδικό ΟΠΣ 5184907,

ΟΔΗΓΟΣ ΕΚΟ ΨΒΑ246ΜΤΛΗ-Ν0Ψ


5.   ΕΡΓΟ :«ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΙΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023», με κωδικό ΣΑΕ 2022ΣΕ44520002 ».

ΟΔΗΓΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ 2022-2023


6. ΕΣΠΑ – Πράξη   : «Πρόγραμμα ανάπτυξης και ενδυνάμωσης διεπιστημονικών συμβουλευτικών και υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη
στην εκπαίδευση μαθητών/τριών με αναπηρία ή/και εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2022-2023», με κωδικό ΟΠΣ: 5184992
».

ΟΔΗΓΟΣ ΔΟΜΕΣ ΚΕΔΑΣΥ-ΣΔΕΥ 92ΑΑ46ΜΤΛΗ-ΝΩΧ


7.   ΕΣΠΑ – Πράξη  : « ΠΕΠ – ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ‘Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΤΗ (2021-2022 και 2022-2023)», με κωδικό ΟΠΣ 5129766, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Στερεά Ελλάδα»”

ΟΔΗΓΟΣ ΠΕΠ 66ΥΑ46ΜΤΛΗ-ΡΦ3

ΠΕΠ Στερεά Ελλάδα 2021-2023–ΑΦΙΣΑ 


8.  ΕΣΠΑ – Πράξη  :«Ένταξη Προσφυγοπαίδων, ηλικίας έως 15 ετών, στο Εκπαιδευτικό Σύστημα», με Κωδικό ΟΠΣ 5002810, για το σχολικό έτος 2021-2022, του Εθνικού Προγράμματος του Ταμείου Ασύλου, Μετανάστευσης και ‘Ένταξης 2014-2020.

ΟΔΗΓΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΑΙΔΩΝ 2021-2022


9.  ΕΣΠΑ – Πράξη «Υποστήριξη σχολικών Μονάδων Α/θμιας καιΒ/θμιας Εκπαίδευσης από Ψυχολόγους και Κοινωνικούς Λειτουργούς», με κωδικό ΟΠΣ 5070727,

2276_ΨΘ8746ΜΤΛΗ Υ2Ζ ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ


10.  ΕΡΓΟ:  «Πληρωμή Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών, καθώς και Ειδικού Εκπαιδευτικού και Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΕΠ-ΕΒΠ) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων», με Κωδικό ΣΑΕ 2019ΣΕ44520000, Σχολικό Έτος 2022-2023.

90Λ446ΜΤΛΗ-ΘΒΛ_ΟΔΗΓΟΣ ΠΔΕ


11.  ΕΡΓΟ:  «ΠΛΗΡΩΜΗ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π.) ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ (COVID-19)»

4761_ΟΔΗΓΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΔΕ COVID-19, ΣΧ ΕΤΟΣ 2021-2022_90ΧΖ46ΜΤΛΗ-ΠΚΣ

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

12. ΕΣΠΑ-Πράξη:  “«ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-2023» με κωδικό ΟΠΣ 5184904 .»

9Ω7Ι46ΜΤΛΗ-1Μ9 ΟΔΗΓΟΣ ΑΓΓΛΙΚΑ


 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων