ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

maxresdefault

Καλά μου παιδιά, πριν σας αποχαιρετήσω για το Πάσχα θα ήθελα να διαβάσουμε, να μάθουμε, να κατασκευάσουμε και να παίξουμε με πασχαλινές δραστηριότητες. Πάμε να ξεκινήσουμε, λοιπόν;;;

  • Από κάτω θα βρεις το διαδραστικό σου βιβλίο. Μπες και διάβασε το κείμενο η Ανάσταση και έπειτα απάντησε στις παρακάτω ερωτήσεις.

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ- “ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!”

  1. Με τι μοιάζει ο κόσμος που πλημμυρίζει τους δρόμους πηγαίνοντας στην Ανάσταση; Γιατί;
  2. Ποιο είναι το μήνυμα που σκορπίστηκε σε όλες τις πολιτείες και τα χωριά μαζί με το αναστάσιμο φως;
  • Τώρα κάνε κλικ από κάτω, μπες και διάβασε λίγα λόγια για τη Μεγάλη Εβδομάδα! Δες τι σημασία έχει κάθε μέρα της Μεγάλης Εβδομάδας για τη θρησκεία μας και ποια είναι τα σημαντικότερα έθιμα κάθε μέρας. Δώσε μεγάλη προσοχή σε αυτά που διαβάζεις γιατί… “θα τα βρεις μπροστά σου” στο παιχνίδι που ακολουθεί!! Θα σε συμβούλευα να διαβάσεις καλά, αν θες να πετύχεις μεγάλο σκορ!!!  

ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ- ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗ

  • Και τώρα δες αν τα έμαθες καλά!!

ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΝΩΣΕΩΝ

  • Μπορείς να συνεχίσεις το παιχνίδι!!!

ΛΥΣΕ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΤΟΥ…ΠΑΣΧΑ

ΠΑΣΧΑΛΙΝΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ ΕΠΙΘΕΤΩΝ ΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ

ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΤΩΝ..ΕΘΙΜΩΝ

 

 

  • Τώρα δες το βίντεο από κάτω και μια καλή μας φίλη θα σου δείξει δύο εύκολες πασχαλινές κατασκευές που μπορείς να κάνεις μόνος σου αυτές τις μέρες και με απλά υλικά!!

ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ 

Μπορείς να ανεβάσεις τη ζωγραφιά ή την κατασκευή σου σε αυτή τη σελίδα γράφοντας απλά το όνομά σου!! Κάνε κλικ εδώ -> padlet μετά πάτα το  , γράψε το όνομά σου, τον τίτλο του έργου σου και πρόσθεσε τη φωτογραφία με τη ζωγραφιά σου ή την κατασκευή σου.

 

 

 

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 23 – ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 23 – Ο “ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ” ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

  • Πιο κάτω θα βρείτε το διαδραστικό βιβλίο και το σχεδιάγραμμα αυτού του κεφαλαίου. Μην ξεχνάς τα μικρά και μαγικά σημαδάκια πάνω στο διαδραστικό βιβλίο σου που θα σου δώσουν περισσότερες πληροφορίες για αυτά που διαβάζεις! Πάμε..ΔΙΑΒΑΖΩ και ΘΥΜΑΜΑΙ!!

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 23 – Ο ΧΡΥΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

 

  • Φύγαμε για παιχνίδι!!

ΒΡΕΣ ΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ

ΛΥΣΕ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ ΤΟΥ “ΧΡΥΣΟΥ ΑΙΩΝΑ”

  • Τώρα άνοιξε το τετράδιο εργασιών, κάνε τις ασκήσεις 1 και 2 στη σελίδα 30 (μαζί και την ερώτηση της άσκησης 2 στο μπλε πλαίσιο) και απάντα και στην ερώτηση από κάτω.
  1. Γιατί, κατά τη γνώμη σου, ονομάστηκε η εποχή του Περικλή “χρυσός αιώνας”;

 

ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΩ ΚΑΙ ΔΙΑΙΡΩ ΜΕ ΤΟ 10, ΤΟ 100, ΤΟ 1.000

Καλησπέρα στα γλυκά και όμορφα παιδάκια μου!!

Σήμερα θα δούμε και θα θυμηθούμε πώς πολλαπλασιάζουμε και διαιρούμε με το 10, 100 και το 1.000.

Θέλω, πριν ξεκινήσουμε, να ψάξεις και να βρεις το τετράδιο των Μαθηματικών σου και να εντοπίσεις τις σελίδες που γράψαμε τα στάδια για τον πολλαπλασιασμό και τη διαίρεση με το 10, 100 και 1.000. Όταν το βρεις, είσαι έτοιμος να προχωρήσεις!

  • Δες με πολύ μεγάλη προσοχή τα βιντεάκια από κάτω που σου εξηγούν πάλι πώς πολλαπλασιάζουμε και διαιρούμε ακεραίους και δεκαδικούς αριθμούς με το 10, το 100 και το 1.000.

 

  • Τώρα διάβασε με την ίδια προσοχή αυτά που γράφουμε στο δικό μας τετράδιο και  αυτά που βρίσκονται εδώ από κάτω.

         

         

  • Αν είσαι σίγουρος ότι τα έχεις καταλάβει και δεν χρειάζεται να τα διαβάσεις πάλι, τότε πήγαινε από κάτω και παίξε. 

ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΙ ΜΕ ΤΟ 10

ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΙ ΜΕ ΤΟ 10, ΤΟ 100, ΤΟ 1.000

ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΙ ΜΕ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΤΟΥ 10- ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ

  • Και τώρα κάνε το φύλλο εργασίας για εμπέδωση.

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΩ ΚΑΙ ΔΙΑΙΡΩ ΜΕ ΤΟ 10, 100, 1.000

“ΡΩΤΑ ΤΟ ΝΕΡΟ..ΤΙ ΤΡΕΧΕΙ” ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 2ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ

νερο

Καλά μου παιδιά, καλή Μεγάλη Εβδομάδα να έχουμε!!

Σήμερα θα ασχοληθούμε με την ενότητα 2 της Γλώσσας, με την οποία δεν είχαμε ασχοληθεί εκτενώς κατά τη διάρκεια των μαθημάτων, διότι είναι εκτός της σχολικής μας ύλης. Είναι μια καλή ευκαιρία, όμως, τώρα να θυμηθούμε κάποια βασικά σημεία αυτής της ενότητας και να εκμεταλλευτούμε το χρόνο αυτόν για να δούμε κάποια νέα πραγματάκια, που σας υπόσχομαι ότι θα σας αρέσουν.

  • Θέλω να ξεφυλλίσουμε το διαδραστικό μας βιβλίο που βρίσκεται από κάτω και να διαβάσουμε το πρώτο κειμενάκι με τίτλο “Το νερό συστήνεται”. Έπειτα,παρακολούθησε το βίντεο το οποίο θα σου εξηγήσει για τον εντυπωσιακό κύκλο του νερού και θα σου δώσει κάποιες πληροφορίες και χρήσιμες συμβουλές για τον πλανήτη μας. 

         ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΝΟΤΗΤΑ 2 “ΡΩΤΑ ΤΟ ΝΕΡΟ…ΤΙ ΤΡΕΧΕΙ’

 

  • Αν σου άρεσε αυτό που διάβασες και είδες το βίντεο, κάνε κλικ πάνω στην εικόνα που βλέπεις από κάτω για να ακούσεις κι αυτό το χαρούμενο τραγουδάκι που σου μιλάει για το μεγάλο ταξίδι του νερού. 

  • Πάμε να δούμε τώρα και λίγο από τη γραμματική της ενότητας;; Ρίξε μια γρήγορη ματιά και όταν είσαι έτοιμος τρέεεξε για παιχνίδι(δώσε περισσότερη προσοχή στο κατηγορούμενο).

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ 2ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ

ΒΑΛΕ ΣΕ ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΤΑ ΣΥΝΔΕΤΙΚΑ ΡΗΜΑΤΑ

ΚΑΝΕ ΔΙΠΛΟ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΣΥΝΔΕΤΙΚΑ ΡΗΜΑΤΑ

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΡΗΜΑ, ΤΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ;;

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΡΗΜΑ, ΤΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ,ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ;;

“ΠΙΑΣΕ” ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΠΡΟΤΑΣΟΥΛΑ ΚΑΙ ΡΙΞ’ ΤΗΝ ΣΤΟ ΚΕΝΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙΣΥΡΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ Ή ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΔΕΞΙΑ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

ΝΑ ΕΝΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΠΑΡΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ

  • Δραστηριότητα για το τετράδιο γλώσσας.
  1. Γράψε σε λίγες γραμμές (8-10 σειρές) για τον κύκλο του νερού. Ποιος είναι “ο κύκλος του νερού” και τι πρέπει να κάνουμε όλοι μας για να μη “λιγοστέψει” το πολύτιμο νεράκι μας;;

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ

awtUdDqhIrs1zP

Η Κυριακή των Βαΐων είναι η τελευταία Κυριακή της Σαρακοστής και ταυτόχρονα η πρώτη μέρα της Μεγάλης Εβδομάδας ή Εβδομάδας των Παθών.

Ονομάζεται έτσι, γιατί «μετά Βαΐων και κλάδων» έγινε η υποδοχή του Χριστού στα Ιεροσόλυμα. Ο Χριστός μπαίνει στην πόλη πάνω σε ένα γαϊδουράκι και ο λαός τον υποδέχεται με βάγια δηλαδή κλαδιά δάφνης.

Χαρακτηριστικό έθιμο της ημέρας είναι ο στολισμός των εκκλησιών με βάγια, ενώ μετά τη λειτουργία ο παπάς δίνει στους πιστούς κλαδιά δάφνης.

Το_γαϊδουράκι_που_σήκωσε_το_Χριστό

ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ

the-raising-of-lazarus-2069644_640

Καλά μου παιδιά, οι καταστάσεις τα έφεραν έτσι που δεν καταφέραμε να μιλήσουμε για όλα αυτά τα σημαντικά που γιορτάζουμε αυτές τις ημέρες! Για το Πάσχα, τη Μεγάλη εβδομάδα, το Σάββατο του Λαζάρου , την Κυριακή των Βαΐων. Θέλω,λοιπόν, κάθε μέρα να βλέπουμε και να μαθαίνουμε από κάτι σημαντικό.

Το Σάββατο του Λαζάρου είναι το τελευταίο Σάββατο πριν τη Μεγάλη Εβδομάδα και γιορτάζουμε την Ανάσταση του Λαζάρου. Το Σάββατο του Λαζάρου είναι από τις μεγαλύτερες γιορτές της Ορθόδοξης Εκκλησίας και θεωρείται η «πρώτη γεύση» της Μεγάλης Εβδομάδας. 

Καθώς ο Χριστός ετοιμαζόταν για το ταξίδι του στην Ιερουσαλήμ, έμαθε ότι ο καλός του φίλος Λάζαρος ήταν άρρωστος και πέθανε. Όταν έφτασε στον τάφο του, στη Βηθλεέμ, ο Χριστός με μια του φράση “Λάζαρε δεύρο έξω” τον ανάστησε. Μ’ αυτό το θαύμα ο Χριστός προετοίμασε τους μαθητές του για τη δική του Ανάσταση. 

Ας μάθουμε και για τα έθιμα αυτής της μέρας από ένα κειμενάκι του βιβλίου μας.

Σύμφωνα με ένα έθιμο, την παραμονή της γιορτής, οι «Λαζαρίνες» ξεχύνονταν στα χωράφια, έξω από τα χωριά και μάζευαν λουλούδια που με αυτά θα στόλιζαν το καλαθάκι τους και γύριζαν από σπίτι σε σπίτι τραγουδώντας τα κάλαντα του Λαζάρου και εισέπρατταν μικρό φιλοδώρημα, χρήματα, αυγά, φρούτα ή άλλα φαγώσιμα. Επίσης στις περισσότερες επαρχίες της Ελλάδας, οι γυναίκες ζύμωναν για την ψυχή του Λαζάρου ανήμερα το πρωί ειδικά κουλούρια, τους «λαζάρηδες», τα «λαζαρούδια» ή και τα  «λαζαράκια» στα οποία έδιναν το σχήμα ανθρώπου τυλιγμένου σε σεντόνια, όπως ακριβώς παριστάνεται ο Λάζαρος στις εικόνες και στη θέση των ματιών έβαζαν δυο γαρίφαλα.

ΚΑΛΑΝΤΑ ΛΑΖΑΡΟΥ-ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΨΑΛΤΙΚΗΣ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 22- ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

Παιδάκια μου όμορφα, μαντέψτε!! Αυτό το Πάσχα θα το περάσουμε παρέα!! Με λίγο διάβασμα, γράψιμο, ζωγραφική αλλά και πολύ παιχνίδι, όπως πάντα!! Σήμερα θα θυμηθούμε ένα ακόμη κεφάλαιο της ιστορίας που είχαμε κάνει.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 22 – Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

  • Πάμε, λοιπόν, να διαβάσουμε άλλη μια φορά το κείμενο του βιβλίου μας. Δεν ξεχνάμε τα μπλε σημαδάκια που μας δίνουν επιπλέον χρήσιμες πληροφορίες για αυτά που διαβάζουμε! Θα βρεις,ακόμη, και το σχεδιάγραμμα του μαθήματος το οποίο θα σου δώσει συγκεντρωμένες όλες τις βασικές πληροφορίες που πρέπει να θυμηθούμε.

 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 22 – “Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΘΗΝΑΙΩΝ”

 

  • Τα κόκκινα σημαδάκια του διαδραστικού σου βιβλίου σε οδηγούν σε κάποια ωραία και πρωτότυπα παιχνιδάκια. Μπορείς να τα βρεις κι εδώ!        

 

  • Από κάτω εμπλούτισε τις γνώσεις σου βλέποντας ωραία βιντεάκια για όλα αυτά που διάβασες!  Πώς έπαιζαν, άραγε, τα παιδιά της ηλικίας σου εκείνα τα χρόνια; Πώς ήταν αυτή η αρχαία αγορά, που οι αρχαίοι Έλληνες μαζευόντουσαν εκεί για να συζητάνε και να λύνουν τα προβλήματά τους; Και ποια ήταν η θέση της γυναικάς τότε;;

ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΓΟΡΑ

Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ

  • Πάμε να παίξουμε τώρα, έτσι όπως μόνο εμείς ξέρουμε;;;Πάααμε…

ΛΥΝΩ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟΛΕΞΟ

  • Τώρα κάνε τις ασκήσεις 1, 2, του τετραδίου εργασιών στη σελίδα 29 και απάντησε στην παρακάτω ερώτηση γραπτώς.
  1. Τι γνωρίζετε για τη διατροφή και τις κατοικίες των Αθηναίων;

“ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΑΝ ΔΕΝ ΤΗ ΒΡΕΙΣ..ΤΗ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ!!”

images

ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΑΝ ΔΕΝ ΤΗ ΒΡΕΙΣ …ΤΗ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ!!!

Αυτή τη σπουδαία και γεμάτο νόημα προτασούλα την έγραψε ένας πολύ σπουδαίος ποιητής μας, ο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ!!

Μπορεί να μην προλάβαμε να δούμε και να χαρούμε την ΑΝΟΙΞΗ, έτσι όπως τη θέλαμε, μπορεί τα λουλούδια να άργησαν λίγο να ανθίσουν, τα χελιδόνια να καθυστέρησαν τον ερχομό τους και εσείς, μικρά μου λουλουδάκια, να μην προλάβατε να ξεχυθείτε στις πλατείες και στα πάρκα τρέχοντας κάτω από τον ανοιξιάτικο ήλιο.. Αυτό, όμως, δε σημαίνει ότι δεν μπορούμε να τη “φτιάξουμε” κιόλας…

Η Άνοιξη είναι πάντα εδώ..ζει και υπάρχει ΜΕΣΑ ΜΑΣ!! Ακόμη, κι αν ο καιρός και οι συνθήκες που ζούμε τώρα δεν το ευνοούν, εμείς τη δημιουργούμε μόνοι μας, στη ψυχή μας.. Με πείσμα, επιμονή, υπομονή και αισιοδοξία!! 

Τα λουλούδια στις ΚΑΡΔΙΕΣ μας, πάντα ανθίζουν..όσες δυσκολίες και αν περνάμε!! Έχοντας την ελπίδα συντροφιά, πάντα ένα καλύτερο αύριο θα ξημερώνει!! Κοίτα έξω πώς άνθισε και η φύση μαζί σου!! Γιατί η φύση είναι πάντα η ΕΛΠΙΔΑ μας..Διότι, ζει και ζωντανεύει κάθε άνοιξη..όσα κρύα και χιόνια κι αν πέρασε το χειμώνα, όσες βροχές και καταιγίδες κι αν της έριξε το φθινόπωρο…Αυτή πάντα, στο τέλος, ζωντανεύει!! 

Κοίτα έξω..ήρθε η άνοιξη!! Ζωγράφισε τη δική σου άνοιξη, από το δικό σου “παράθυρο”, και γράψε ένα ποίημα για αυτήν!! Γίνε κι εσύ ένας σπουδαίος ποιητής, σαν τον Οδυσσέα Ελύτη, και θα περιμένω πώς και πώς να δω τα δημιουργήματά σου!!

 

ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ

αρχείο λήψης

Καλησπέρα καλά μου παιδάκια! Ελπίζω να σας βρίσκω καλά και πάνω απ΄όλα χαμογελαστούς!!

Όπως βλέπετε, στη διαδικτυακή μας καθημερινότητα, θα “εγκαινιάσουμε” τώρα και το μάθημα της Μελέτης του Περιβάλλοντος. Εδώ, θα θυμόμαστε κάποια πράγματα που έχουμε μάθει, με τον ίδιο πάντα  παιχνιδιάρικο τρόπο που έχουμε πλέον συνηθίσει. Εδώ, επίσης, θα ανακαλύπτουμε νέα πράγματα βλέποντας, παίζοντας και διαβάζοντας!!

Θυμάστε, μήπως, τα γεωγραφικά διαμερίσματα που τόσο πολύ είχαμε μιλήσει για αυτά;;; Ελπίζω πως όλο και  κάτι θα θυμόμαστε όλοι μας! Θέλω, λοιπόν, να πάμε να τα θυμηθούμε με ένα σύντομο βιντεάκι που θα βρεις ακριβώς από κάτω.

Και τώρα πάμε να θυμηθούμε κάποια πράγματα διαβάζοντας γρήγορα και εύκολα! Κάνε κλικ από κάτω, μπες, επίλεξε το γεωγραφικό διαμέρισμα και διάβασε λίγα λόγια για κάθε ένα!

ΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Και τώρα ;;;;; Φυσικά παιχνίδι!!Φύυυυγαμε!!!

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ(ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ 1 ΚΑΙ 2)

ΠΑΤΑ START ΚΑΙ ΠΑΙΞΕ

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΒΡΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ

Αν θες μπορείς να κάνεις κι αυτό το φύλλο εργασίας!

Σου άρεσε,άραγε, αυτή η νέα μας ενότητα;;;Θα περιμένω απάντησή σου!!

Μέχρι τότε σας φιλώ γλυκά!!

“ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΣΚΑΛΙ…” ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 1ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ β’ μέρος

images

Υποενότητες που θα ασχοληθούμε στο β΄ μέρος:

Ξημερώνει μια  νέα μέρα…ώρα για σχολείο,  Αστραδενή

Αστεράκια μου όμορφα!!!Ελπίζω να είσαστε καλά, να μένετε αισιόδοξοι και να περνάτε το χρόνο σας με πολύ παιχνίδι, ύπνο, ξεκούραση και λιγουλάκι διάβασμα!! 

Πάμε να ολοκληρώσουμε την επανάληψη της 1ης ενότητας! 

Από κάτω, κάνοντας κλικ, θα βρείτε πάλι το διαδραστικό σας βιβλίο, όπως επίσης, και τη γραμματική αυτής της ενότητας,η οποία είναι η ίδια με αυτή του α’ μέρους. Πάμε να τα θυμηθούμε πάλι;;

Οι οδηγίες είναι ίδιες. Μπες στο βιβλίο, ρίξε μια γρήγορη ματιά πάλι στη γραμματική της ενότητας και μετά “μπόλικο” παιχνίδι για να δούμε αν τα μάθαμε όλα έτσι όπως έπρεπε!! Καλή σου διασκέδαση, λοιπόν!

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 “ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΣΚΑΛΙ…”

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ 1ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΕ ΑΛΛΗ ΜΟΡΦΗ

Και τώρα παίξε…

ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ

ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΡΗΜΑ ;

ΒΡΙΣΚΩ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ(ΚΑΝΩ ΚΛΙΚ ΣΤΟ SOLVE, ΕΠΙΛΕΓΩ ΜΕ ΚΛΙΚ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΛΕΥΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΕΞΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΛΕΞΗ)

ΒΡΙΣΚΩ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ

ΡΗΜΑ, ΕΠΙΘΕΤΟ Ή ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ;

ΤΑ ΓΕΝΗ ΤΩΝ ΕΠΙΘΕΤΩΝ

 

 ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ

ΚΑΝΩ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ

ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΤΟ ΣΩΣΤΟ

ΚΑΝΩ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΛΑΘΗ

ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΤΑ ΚΕΝΑ

ΚΑΝΩ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ

ΤΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ (ΚΑΝΩ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΛΕΞΗ)

 

Και τώρα εργασία!!

2ο ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ – ΕΝΟΤΗΤΑ 1

 

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ

maxresdefault

Μαμά, μπαμπά, έλα να μας βοηθήσεις!!! 

Παρακάτω θα δεις ένα βιντεάκι που θα σου δώσει τα βήματα, αναλυτικά, για την κατασκευή ενός αυτοκινήτου χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά. Δε χρειάζεται να χρησιμοποιήσω την μπαταρία! Μπορώ, απλά, να κατασκευάσω, γρήγορα και εύκολα, ένα δικό μου αυτοκινητάκι. Πάντα με τη καθοδήγηση και τη βοήθεια ενός μεγαλύτερου! 

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Γίνε ένας νέος ανερχόμενος δημιουργός και κατασκευαστής αυτοκινήτων!! Και θα χαρώ να δω τη δημιουργία σου!!

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΕΚΑΔΙΚΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ

Καλά μου παιδιά.. Στα προηγούμενα, εξ αποστάσεως μαθήματά μας, γνωρίσαμε πάλι τους δεκαδικούς αριθμούς, πώς μετατρέπουμε τα δεκαδικά κλάσματα σε δεκαδικούς αριθμούς και το αντίστροφο, την αξία κάθε ψηφίου, διαχωρίσαμε το ακέραιο από το δεκαδικό μέρος των αριθμών αυτών και θυμηθήκαμε πώς να προσθέτουμε και να αφαιρούμε δεκαδικούς αριθμούς.

Σήμερα, θα θυμηθούμε πως διαχειριζόμαστε τους αριθμούς αυτούς. Για παράδειγμα, πώς να συγκρίνουμε δεκαδικούς αριθμούς και πώς να βρίσκουμε το δεκαδικό ανάπτυγμά τους.

Είναι ευκαιρία, μέσω των βίντεο και των διαδραστικών παιχνιδιών, να κατανοήσουμε ακόμη περισσότερο τους δεκαδικούς αριθμούς και να λύσουμε όλες μας τις απορίες.  Το e-mail μου είναι ανοιχτό να δεχτεί κάθε απορία σας!!

  • Πάμε, λοιπόν!Σύγκριση δεκαδικών αριθμών..

  

  • Πάμε να παίξουμε;;;

 

  • Και τώρα δεκαδικό ανάπτυγμα!! Δες με προσοχή!!

 

  • Για διάβασε τώρα και αυτά!

          

  • Πάλι παιχνίδι!!

 

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΟΥΣ ΔΕΚΑΔΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ 1

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΟΥΣ ΔΕΚΑΔΙΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ 2 (Αυτό το φύλλο εργασίας , αν θυμάμαι καλά, σας είχε δοθεί την τελευταία μέρα πριν κλείσουμε. Ψάξτε το στο φάκελό σας και μπορεί να το έχετε ήδη έτοιμο!)

Ελπίζω να παίξετε αρκετά!! Είναι ευκαιρία να γίνουμε ξεφτέρια σε όλα!!!

Σας στέλνω την πιο ζεστή αγκαλιά μου!!!

 

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ

Σε αυτήν την ενότητα θα “έρχεσαι” όταν βαριέσαι και θέλεις να περάσει η ώρα σου εποικοδομητικά. Εδώ θα βρεις πολλά παιχνίδια που θα σε βοηθήσουν είτε να ξαναθυμηθείς αυτά που ήδη ξέρεις, είτε να μάθεις πολλά και νέα πράγματα!!

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ-ΧΤΥΠΩ ΤΑ ΣΩΣΤΑ

ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ή ΕΠΙΘΕΤΟ

 

2 Απριλίου: Παγκόσμια ημέρα Αυτισμού

depositphotos_146862369-stock-photo-text-autism-and-hands-forming

Παιδάκια μου, φέτος η μέρα αυτή μας βρίσκει στα σπιτάκια μας, παρέα με την οικογένειά μας! Δε θέλω, όμως, να χάσουμε την ευκαιρία να δούμε, να προβληματιστούμε και να μάθουμε κάποια πράγματα για αυτά τα υπέροχα και γεμάτα συναισθήματα πλάσματα που υπάρχουν δίπλα μας. Με αφορμή, λοιπόν, τη χθεσινή παγκόσμια ημέρα, θα ήθελα να δούμε παρέα ένα βιντεάκι για αυτό το άκρως ευαίσθητο θέμα. Ένα άτομα με αυτισμό έχει το δικαίωμα αυτοδιάθεσης, ανεξαρτησίας και αυτονομίας, καθώς και το δικαίωμα στην εκπαίδευση και την απασχόληση σε ισότιμη βάση με τους άλλους.

ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ  

Θα προσθέσω από κάτω αποσπάσματα από τα λόγια μιας μητέρας ενός παιδιού με αυτισμό. (πηγή: κείμενο του Γιώργη Πατεριμού)

Αγάπη… Μόνο αυτό το συναίσθημα θα έπρεπε να νιώθει κανείς για ένα παιδί. Πρωτίστως αγάπη.. Και μετά όλα τα άλλα. Γιατί την αγάπη την ακολουθούν και όλα τα άλλα.

Και εσύ, καρδιά μου, είσαι διαφορετικός! Υπέροχα διαφορετικός! Μπορείς και αναγνωρίζεις όλες τις μουσικές. Τραγουδάς ξεχωριστά, με μια υπέροχη μελωδική φωνούλα.

Θυμάσαι τα πάντα… Αγγίζεις τα πάντα, απαλά, διερευνητικά, λες και έχουν ψυχή… Όλες σου οι απαντήσεις και οι απορίες είναι απόλυτα λογικές & κυριολεκτικές… Γιατί μέσα στο μυαλουδάκι σου, υπάρχουν κουτάκια και τα πάντα είναι μέσα σε αυτά. Τακτοποιημένα και στοιχισμένα, για να μπορείς να τα βρίσκεις εύκολα. Να μην μπερδεύεσαι και αγχώνεσαι και τρομάζεις…

Η αγκαλιά σου είναι ζεστή, γεμάτη, αθώα. Η αγκαλιά σου ξεχειλίζει αγάπη… Αρκεί κάποιος να την δεχθεί… Πως όμως θα τα δει αυτά κάποιος, μέσα σε τόσα παιδιά; Πως θα καταφέρεις να ξετυλίξεις αυτήν την υπέροχη διαφορετικότητα σου, σε ένα πλήθος παιδιών που φωνάζει, που τρέχει, που μαθαίνει γρηγορότερα από εσένα;

Θέλεις χρόνο αγάπη μου, πιο πολύ χρόνο από τα άλλα παιδάκια… Θα στον δώσουν άραγε μάτια μου; Θα παίξουν μαζί σου; Θα μπορέσουν να καταλάβουν γιατί επαναλαμβάνεις διαρκώς τις ίδιες λέξεις; Θα έχουν την υπομονή να αντέξουν τα ξεσπάσματα σου; Ότι φοβάσαι;

Για το παιδί της καρδιάς μου, τον γιο μου

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΛΕΨΥΔΡΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ

hqdefault

Γλυκά μου παιδιά! Μπορεί να άλλαξε η καθημερινότητά μας,  οι συνήθειές μας, τα χόμπι μας, οι ασχολίες μας , ακόμη και ο τρόπος που διαβάζουμε και μαθαίνουμε πράγματα που αφορούν το σχολείο μας, αυτό όμως που δε θα επιτρέψουμε να αλλάξουμε ποτέ, είναι οι στόχοι που έχουμε θέσει και ο τρόπος που έχουμε μάθει να σκεφτόμαστε!! Είχαμε μπει τόσο ενεργά και με αρκετό πάθος στον «κόσμο» της ανακύκλωσης και είναι κρίμα να αφήσουμε όλο αυτό που «χτίσαμε» να πάει χαμένο. 

Θέλω, λοιπόν, να συνεχίσουμε να νοιαζόμαστε για το περιβάλλον που ζούμε, διότι το περιβάλλον μας είναι το πιο ευπαθές, αν μου επιτρέπεται/ε να το χαρακτηρίσω έτσι, σύστημα και χρειάζεται συνεχώς και αδιαλείπτως τη βοήθεια και την προστασία μας. Γι’ αυτό δεν πρέπει να σταματήσουμε να δρούμε και να πράττουμε προς όφελός του! Είμαι σίγουρη ότι ξέρουμε πολύ καλά τι πρέπει να κάνουμε για να συνεχίσουμε να προσφέρουμε στο περιβάλλον και σε εμάς τους ίδιους! 

Η κατηγορία αυτή, της ανακύκλωσης, θα σου δίνει δημιουργικές ιδέες για να κατασκευάζεις διάφορα αντικείμενα, παιχνίδια, κ.τ.λ. , με απλά υλικά , ανακυκλώσιμα και μη,  αλλά ταυτοχρόνως και να προστατεύεις το περιβάλλον μας που τόσο πολύ το έχει ανάγκη!

Με αφορμή, λοιπόν, το Κεφάλαιο 21 της Ιστορίας και την άσκηση 2 του τετραδίου εργασιών(σελίδα 28), θα δημιουργήσουμε τη δική μας κλεψύδρα από ανακυκλώσιμα υλικά.  Στο βίντεο από κάτω μπορείς να παρακολουθήσεις τα βήματα για την κατασκευή της δικής σου κλεψύδρας. 

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΛΕΨΥΔΡΑΣ ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ

Φυσικά, θα χαίρομαι να μου στέλνετε φωτογραφίες από κατασκευές που εσείς επινοήσατε κάνοντας χρήση ανακυκλώσιμων υλικών! Κάντε το χρόνο σας δημιουργικό μαζί με τους γονείς σας, γιατί δεν ξέρουμε αν θα υπάρξει άλλη στιγμή που θα έχουμε τόοοσο χρόνο να αφιερώσουμε σε τέτοιες χαρούμενες και δημιουργικές δραστηριότητες μαζί με την οικογένειά μας.  

Εκπλήξτε με ευχάριστα με τις δικές σας δημιουργίες!! Μέχρι τότε να ξέρετε ότι σας αγαπώ και μου λείπετε!!

“ΈΝΑ ΑΚΟΜΑ ΣΚΑΛΙ…” ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 1ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ α’ μέρος

αρχείο λήψης

Υποενότητες που θα ασχοληθούμε στο α’ μέρος είναι :

Ο Σεπτέμβρης, Αναμνήσεις του Καλοκαιριού, Ένα ακόμα σκαλί.

Ήταν Σεπτέμβρης όταν γνωριστήκαμε καλύτερα και όταν ανοίξαμε για πρώτη φορά το βιβλίο μας! Να που θα το ξεφυλλίσουμε πάλι από την αρχή για να θυμηθούμε όσα είδαμε στην  1η ενότητα του βιβλίου μας. Όπως κάθε φορά θα έχουμε τη δυνατότητα να εμπεδώσουμε αυτά που ξέρουμε μέσα από πληθώρα διαδραστικών ασκήσεων και κάποιων φύλλων εργασίας. Τελικά, αυτή η καραντίνα στα σπίτια μας θα μας διδάξει πολλά!!!

Εδώ θα βρεις το διαδραστικό σου βιβλίο. Άνοιξε, ξεφύλλισε, διάβασε τα σημαντικά σημεία της κάθε υποενότητας και κάνε κλικ στα σημαδάκια, για να δεις τι “μαγικό” θα φανερωθεί μπροστά στην οθόνη σου! Φύγαμε για επανάληψη!!

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 “ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΣΚΑΛΙ..”

Τώρα πάμε να θυμηθούμε τη γραμματική αυτής της ενότητας! Άνοιξε το φάκελο της θεωρίας που έχουμε συγκεντρωμένη τη γραμματική της 1ης ενότητας και διάβασε προσεκτικά!! Μπορείς, επίσης, να τη βρεις και εδώ από κάτω!

ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ 1ης ΕΝΟΤΗΤΑΣ

Και τώρα παίζεις και μαθαίνεις!!

ΤΑΙΡΙΑΖΩ ΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ

ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ

ΚΑΝΩ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΛΑΘΗ

ΣΕΡΝΩ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΡΙΧΝΩ ΣΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΣ Ή ΔΥΣ

ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΤΑ ΚΕΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ (ΔΙΣ- ΚΑΙ ΔΥΣ-)

ΤΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ

ΒΡΙΣΚΩ ΤΟ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΘΕ ΠΡΟΤΑΣΗΣ (πατάω solve και κάνω κλικ στα δύο τετράγωνα που ταιριάζουν. Στην πρώτη στήλη υπάρχουν οι προτάσεις και στη δεύτερη μόνο τα υποκείμενά τους. )

Και τώρα ασκήσεις εμπέδωσης!!

1ο ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ – ΕΝΟΤΗΤΑ 1