Μέτρα κατά της διαφθοράς

  Μέτρα κατά της διαφθοράς 

  

Το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε είναι ότι μέσα στη γενική σύγχυση, πρωταγωνιστική θέση  κατέχει η σύγχυση μεταξύ  α ί τ ι ο υ  και  α ι τ ι α τ ο ύ.

Δεν έφτασε τυχαία ο λαός  σ? αυτό το σημείο. Το κατόρθωσαν επιμελημένα και με πολλή προσπάθεια . Σημαντικός παράγοντας ήταν η Εκπαίδευση και η παρεχόμενη Παιδεία ( Τηλεόραση , Πρότυπα κοινωνίας, Καταναλωτισμός , Κομματικοποίηση ακόμη και στα Γυμνάσια, Ημετεροκρατία ?κολλητοί και διεφθαρμένοι- , ανατροπή αξιών ? Η αξία θεωρείται απαξία, η απαξία χαρακτηρίζεται αξία και επιβραβεύεται– χρεωκοπία των νοικοκυριών και της χώρας ).

    Σύμφωνα με δημοσιευμένες μετρήσεις  παγκόσμιων οργανισμών σε ό,τι καλό είμαστε τελευταίοι και σε ό,τι κακό είμαστε πρώτοι. Τούτο που  «πετύχαμε», είναι αποτέλεσμα, δεν είναι αιτία που θέλουν να μας το παρουσιάσουν.

    Δεν είναι θέμα  DNA,  όπως αφήνουν να διαρρέει οι σχεδιαστές της καταστροφής.

    Ο ΄Ελληνας στο εξωτερικό  και  διαπρέπει , και σωστός και νομοταγής είναι

Γιατί οι ξένοι έφτιαξαν Κράτος και όχι κομματικοκρατία ( κοτσαμπάσηδες, προεστοί και δημογέροντες που έγραψε και  ο Βασίλης ο Ραφαηλίδης : « ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ»

      Τούτο που ζούμε είναι αποτέλεσμα συγκεκριμένων αιτιών. Ο μαέστρος ευθύνεται για την εμφάνιση της ορχήστρας.

  Εδώ έπρεπε να γραφούν και άλλα,  αλλά υπάρχει και ο «τυποκτόνος » νόμος του Βενιζέλου.  ΄Αρα… εκείνο που υποψιαστήκατε.

  Τηλεφωνικά κατάργησε ο θεωρούμενος μεγάλος  το 1982 τον Δρετάκη και τον Φόρο Ακίνητης Περιουσίας. Είπε για τον πρόεδρο της Δ.Ε.Η. , « Είπαμε να κάνει δώρο στον εαυτό του , αλλά όχι και πεντακόσια εκατομμύρια». Εκείνη η φράση στη συγκεκριμένη στιγμή ήταν η πιστολιά του αφέτη για να ξεκινήσει το «αγώνισμα» στους «υποψιασμένους». Δόθηκαν χρήματα όμως δε ζητήθηκε ταυτόχρονα και η παραγωγή έργου. Μεγάλα ποσά που προορίζονταν για αναδιάρθρωση καλλιεργειών και επενδύσεις, έγιναν κατανάλωση   

    Μια φορά είπε : « Καταναλώνουμε  περισσότερα από όσα παράγουμε .» Το είπε,  αλλά δεν το έκανε  πολιτικό ζητούμενο που θα ενεργοποιούσε όλο τον κρατικό μηχανισμό.

    Κι ήρθε ο άλλος και είπε για το όνομα της FYROM : « Σε δέκα χρόνια θα το έχουμε ξεχάσει .»

  Λες  και δεν ήξερε ότι εξήντα χρόνια οργιάζουν σε όλο τον κόσμο με αλυτρωτικά κινήματα  οι Σκοπιανοί .

      Γιατί δεν ξεχάστηκε ;

       Κι όμως δεν ντρέπεται !     

   Κι ο άλλος μας είπε : « Αυτή είναι η Ελλάδα .» . Τι λες βρε άνθρωπε ;  Για να κάνεις διαπιστώσεις σε φέραμε μόνο ;  Και καλά, εντάξει έκανες τη διαπίστωση . ΄Ηξερες πώς θα τη φτιάξεις ;  Για να τη φτιάξεις σε φέραμε .

  «Επανίδρυση του Κράτους» , ευαγγελίστηκε ο άλλος.

  Πολύ σωστά το είπε. Εκείνη ήταν η ανάγκη. Πώς όμως μπορούσε να γίνει αυτό ;

   « Με τα δικά μας τα παιδιά» , που είπε ο Πολύδωρας ;  Με τους κουμπάρους, με τα δομημένα ομόλογα, με τις υποκλοπές, τη Ζήμενς ,  με την  ημετεροκρατία, με τη συνέντευξη του ΑΣΕΠ ;  

    Και τώρα κάνουν πως ψάχνουν όλοι,  αλλά τάχα δεν μπορούν να το βρουν, και τάχα πως έκαναν λάθος , και να δίπλα μας ήταν αλλά πως δεν το είδαμε, και άλλα τέτοια  που είναι υλικό  μόνο για επιθεωρήσεις.

   Το 1989 είχε πει ο Κωνσταντίνος Καραμανλής : « ΄Εναν Πρωθυπουργό δεν το στέλνεις στη φυλακή, τον στέλνεις στο σπίτι του».

   Δε συμφωνώ . Τον Πρωθυπουργό τον στέλνεις στη φυλακή και ακόμη παραπέρα , γιατί υποστήριζε ότι είχε τον τρόπο του να βοηθήσει τον τόπο εκείνος ξέχωρα από όλους τους άλλους.

 1.   ΄Αρα ΝΑΙ  στην ποινικοποίηση της πολιτικής ζωής.

         Να αλλάξει το  άρθρο 86 του Συντάγματος, αναθεώρηση του 2001 ,σχετικά με την ευθύνη υπουργών . Θέλω να μάθω ποιος ήταν ο εισηγητής και με ποια επιχειρήματα το υποστήριξε. Είναι εφιαλτικό εκείνο που σκαρφίστηκαν και το έκαναν και άρθρο του Συντάγματος.

     Μετά τη δεύτερη Σύνοδο της επόμενης Βουλής αν δεν έχει απαγγελθεί κατηγορία π α ρ α γ ρ ά φ ο ν τ α ι   τα αδικήματα των  υπουργών .  ΓΙΑΤΙ ;

   Το ΛΑΟ τον ρώτησαν ;   

     Τα αδικήματα των υπουργών να μην παραγράφονται  ΠΟΤΕ.

     Να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων όσοι είναι πολιτικοί και όχι  πολιτικάντηδες , και να πουν τα πράγματα με το όνομά τους . Ας μην κηλιδώνονται όλοι. Είναι κρίμα.  Βλέπω όμως κάτι να γίνεται. Ελπίζω.

    Είναι  « κατασκευαστικό » το αίτιο. Ο άλλος τους κατέβαζε από το τραίνο, τούτος τους θέτει εκτός , ο άλλος τους αναστέλλει την ιδιότητα. Τι αστεία είναι αυτά. Ούτε Ζιμπάμπουε να  ήμαστε.

   . Η Ελλάδα δίδαξε τη Δημοκρατία. Την ελευθερία του λόγου. « Τις αγορεύειν βούλεται», έλεγαν οι πρόγονοί μας. Αν δεν έχουν ελευθερία λόγου και ψήφου οι βουλευτές, δεν υπάρχει λόγος να είναι τριακόσιοι ! Ας περιοριστούν στους πενήντα  και πάλι πολλοί θα είναι. Να,  κάτι σαν τη « Συμβουλευτική» .

 2.        ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ , για όλους. ¨Οχι πόσα έχεις, αλλά  ΠΟΘΕΝ , από που τα έχεις. Να αιτιολογήσει ο καθένας την προέλευση της περιουσίας του. Τι εξυπνάδες είναι εκείνες  « περί προσωπικών δεδομένων » ! Αφού  διεκδικεί κάποιος να γίνει διαχειριστής του Δημοσίου Συμφέροντος,  οφείλει όχι απλά να δεχθεί την απόλυτη ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ , αλλά  να την απαιτεί.

  3.        Η ΛΙΣΤΑ ;  ΄Αλλη πονεμένη ιστορία και τούτη. Αν γίνουν εκλογές  μέσα σε ένα δεκαοκτάμηνο από τις τελευταίες εκλογές, τότε ο αρχηγός του κόμματος συντάσσει λίστα υποψηφίων βουλευτών που μας απαλλάσει από τον κόπο να βάλουμε και σταυρό. Δε φτάνει που προτείνει , σε «ομαλές» συνθήκες, τέσσερις , ας πούμε , και μας ζητά, ο αρχηγός του κόμματος να επιλέξουμε κάποιον, με τη λίστα  βγάζει εκείνους ακριβώς που θέλει ο αρχηγός . Δηλαδή απόλυτα  αρχηγικό – πρωθυπουργικοκεντρικό το σύστημα.      Η έννοια της λέξης Δημοκρατία δε θίγεται  με όλα τούτα ;

Είναι τόσο δύσκολο να γίνουν αυτά που προτείνω ; Δεν τα σκέφτηκαν ;  Μήπως είναι  « αντιδημοκρατικά .» ;

    Ας αφήσουν τέτοιου είδους ακροβασίες, και ας ρωτήσουν τους κοινωνιολόγους , που  διαθέτουν, γιατί όλες αυτές οι «επινοήσεις», σε συνδυασμό  με φτώχεια, ανεργία, χρεωκοπία   και προκλητική επίδειξη πλούτου από τους λίγους , σε συνδυασμό με τις λαμογιές Ζήμενς και τέτοια ,,  προκαλούν κοινωνικά φαινόμενα ανεξέλεκτα .

      ΄Ελεος ,  πια !.             

  

                                                                              Παριώτης Θανάσης

                                                                                   Ναύπλιο

                                                                              diogenis@sch.gr

 

Αφήστε μια απάντηση