Αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού

capture

Δείτε παρακάτω τέσσερα σενάρια αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού από την κα. Άννα Μπαφίτη, Υπεύθυνη Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων Φλώρινας.

Το σενάριο αυτό αφορά σε παρέμβαση για την πρόληψη και αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού, με αξιοποίηση των ΤΠΕ και με βάση τις αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής . Μέσω των δραστηριοτήτων, οι μαθητές και οι μαθήτριες αναμένεται να αναπτύξουν ενσυναίσθηση, να διαμορφώσουν αρνητική στάση έναντι του εκφοβισμού,
να βοηθηθούν να αντιμετωπίζουν τον εκφοβισμό, είτε ως θύματα είτε ως παρατηρητές, να κατανοήσουν ότι η οπτική του ατόμου ως προς τα προβλήματα που αντιμετωπίζει είναι σημαντικός παράγοντας για την επίλυσή τους και να ενισχύσουν τη σχέση με τους συμμαθητές τους.
Η παρέμβαση σχεδιάστηκε για παιδιά της Πέμπτης Τάξης Δημοτικού, προβλέπει τη διάθεση τριών διδακτικών ωρών και έχει διαμορφωθεί για αξιοποίηση στο μάθημα της Ευέλικτης Ζώνης, ως βραχύ σχέδιο εργασίας με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό (Αγωγή Υγείας) . Ιδιαίτερα ενδείκνυται η εφαρμογή της εξάλλου, στο πλαίσιο της Πανελλήνιας Ημέρας κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού (6 Μαρτίου).

Capture 1κάνε κλικ εδώ για το σενάριο «Ποιος φοβάται; Όχι εγώ!»: Παρέμβαση για την αποτροπή του εκφοβισμού»

κάνε κλικ εδώ για το παιχνίδι με τον Γκίγκο

κάνε κλικ εδώ  για τις περιπέτειες του Γκίγκο

 

 

πηγή

Αφήστε μια απάντηση