Μέσα από τις 3 ιστορίες του ομότιτλου βιβλίου τα παιδιά βοηθήθηκαν να καταλάβουν (με συζητήσεις, ερωτήσεις, δραματοποιήσεις και κατασκευές) τις έννοιες θύτης, θύμα και παρατηρητής. Επίσης να συνειδητοποιήσουν ότι αρκετές φορές οι ρόλοι αυτοί εναλλάσσονται σε έναν άνθρωπο ( π.χ. να είναι θύτης και θύμα) ανάλογα με τις κοινωνικές συνθήκες και το περιβάλλον που δρα το άτομο κάθε φορά. Αναδείχτηκε ο καταλυτικός ρόλος των παρατηρητών είτε για να σταματήσει είτε για να συνεχιστεί μία μη σωστή συμπεριφορά. Μεγάλης σημασίας στην επιτυχία του προγράμματος ήταν και η συμμετοχή στην ανάγνωση-παρουσίαση των ιστοριών ομάδας γονέων/κηδεμόνων. Σημαντική στιγμή δημιουργίας ήταν όταν οι μαθητές της Β΄ τάξης με την εκπαιδευτικό της Θεατρικής Αγωγής δραματοποίησαν ιστορίες του βιβλίου της ΕΨΥΠΕ «Μίλα μη φοβάσαι».







