Ο Σύλλογος Διδασκόντων ύστερα από σχετική συζήτηση και αφού έλαβε υπόψιν του τις υπάρχουσες διατάξεις:
- ΠΔ 79/2017
- Φ7/111089/Δ1/9-9-2021
- ΦΕΚ Α/96/11-6-2021
- ΦΕΚ 3567/4-8-2021
αποφασίζει ομόφωνα
- την υλοποίηση της δράσης «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» σε όλες τις τάξεις όπως ορίζεται από το Ωρολόγιο Πρόγραμμα
- τον ορισμό της αναπληρώτριας εκπαιδευτικού Σουτλόγλου Στυλιανής ως συντονίστριας για την υλοποίηση της Δράσης
- τον προγραμματισμό της υλοποίησης της δράσης ως εξής:
Οκτώβριος – Νοέμβριος Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ Α Ξ Ο Ν Α Σ: «ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ» |
||
Υ Π Ο Θ Ε Μ Α Τ Α |
||
Α τάξη
Οικολογία – Παγκόσμια και Τοπική κληρονομιά Θάλα-SoS-α χωρίς πλαστικά |
Γ τάξη
Οικολογία – Παγκόσμια και τοπική Φυσική κληρονομιά Waterwise! Το νερό με μέτρο
|
Ε τάξη
Κλιματική αλλαγή -Φυσικές καταστροφές-Πολιτική προστασία Αναλαμβάνουμε δράση για το κλίμα που αλλάζει |
Δεκέμβριος – Ιανουάριος Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ Α Ξ Ο Ν Α Σ: «ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΩ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΚΙ ΕΥΘΥΝΗ» |
||
Υ Π Ο Θ Ε Μ Α Τ Α |
||
Α τάξη
Ανθρώπινα Δικαιώματα Τα δικαιώματα των παιδιών |
Γ τάξη
Αλληλοσεβασμός και Διαφορετικότητα Όλοι μαζί στη σχολική ζωή |
Ε τάξη
Ανθρώπινα Δικαιώματα Γνωρίζουμε την Ελλάδα, την Ευρωπαϊκή Ένωση |
Φεβρουάριος – Μάρτιος Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ Α Ξ Ο Ν Α Σ: «ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ» |
||
Υ Π Ο Θ Ε Μ Α Τ Α |
||
Α τάξη ΥΓΕΙΑ: Διατροφή-Αυτομέριμνα, Οδική Ασφάλεια Δεν μαλώνω, δεν μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω |
Γ τάξη
Γνωρίζω το σώμα μου- Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση Δόντια γερά – Τρώγοντας υγιεινά |
Ε τάξη Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία – Πρόληψη Ειδικές Ανάγκες, Οι δικές μας ανάγκες: Συναισθάνομαι και Δρω |
Απρίλιος – Μάιος Θ Ε Μ Α Τ Ι Κ Ο Σ Α Ξ Ο Ν Α Σ: «ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ» |
||
Υ Π Ο Θ Ε Μ Α Τ Α |
||
Α τάξη
STEM – Εκπαιδευτική Ρομποτική STE(Α)M – Εκπαιδευτική Ρομποτική |
Γ τάξη
Ψηφιακές Δεξιότητες STE(Α)M και γνωριμία με τα επαγγέλματα
|
Ε τάξη
STEM – Εκπαιδευτική Ρομποτική Οι ΤΠΕ αλλάζουν τον επαγγελματικό μας προσανατολισμό ή όχι; |