“Οι διαπροσωπικές μας σχέσεις” απολογισμός εργαστηρίου

      7Καθώς τα παιδιά μεγαλώνουν και αναπτύσσονται, μεταφέρονται σε έναν διευρυμένο κόσμο προσώπων, δραστηριοτήτων, και συναισθημάτων. Το σχολείο, ως χώρος κοινωνικοποίησης παράλληλα με τη γνώση, παίζει πολύ σπουδαίο ρόλο στη διαμόρφωση της προσωπικότητας των μαθητών. Αυτός είναι ο βασικός λόγος που απευθυνθήκαμε στην κ. Φανή Σακκά , υπεύθυνη  Προγραμμάτων Πρόληψης της  Δ/νσης Υγείας της ΠΕ Τρικάλων, και της ζητήσαμε να μας βοηθήσει στο έργο μας ως ειδική επιστήμονας. Θέλαμε να δώσουμε στους μαθητές της Στ’ τάξης που αποχωρούν από το σχολείο μας και μεταβαίνουν σε ένα άλλο περιβάλλον, του γυμνασίου, ένα ευρύ φάσμα μοναδικών γνώσεων και δεξιοτήτων, ηθικές αξίες και στάσεις ζωής.

Ο απολογισμός του εργαστηρίου που παραθέτουμε παρακάτω αποδεικνύει τη σημαντική δουλειά που έγινε με τους μαθητές μας!

Δ/ντρια, Εκπαιδευτικοί και Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων ευχαριστούν θερμά την κ. Φανή Σακκά και ευελπιστούν σε συνέχιση της συνεργασίας μαζί της.

 

 Απολογισμός του εργαστηρίου μας.

Δημοτικό Σχολείο Ταξιαρχών

Δράσεις με τα παιδιά στο σχολείο: οι διαπροσωπικές μας σχέσεις !!!

1

 

                            Βιωματικό Εργαστήρι: Γνωρίζω τον εαυτό μου και τους άλλους                                                  

  οι μαθητές της Στ’ τάξης

 

Το κυρίαρχο χαρακτηριστικό των μελών της ομάδας μας, όπως αναδείχτηκε στον κύκλο της γνωριμίας, είναι η καλή διάθεση για βοήθεια… το παιχνίδι με τους φίλους και να κάνουμε πράγματα μαζί… όπως και τα αστεία και τα πειράγματα μεταξύ μας.

Πότε μια ομάδα παιδιών γίνονται ΦΙΛΟΙ;

…οι σκέψεις μας…

Όταν είναι αγαπημένοι και φέρονται ωραία

Όταν σέβεται ο ένας τον άλλο

Όταν δεν κοροϊδεύουν ο ένας τον άλλο

Όταν γνωρίζονται και συνεργάζονται και κάνουν πολλά μαζί

Όταν εμπιστεύονται ο ένας τον άλλο και έχουν το θάρρος να λένε τις σκέψεις τους…

και όταν βοηθάει ο ένας τον άλλο και συμπαραστέκονται

και όταν δεν μαλώνουν οι σχέσεις τους θα είναι καλύτερες…

Όταν παίζουν και γελάνε όλοι ΜΑΖΙ και υποστηρίζει ο ένας τον άλλο!

 

Μαθαίνω μέσα από την ιστορία του Μυτόγκα

 2

 

Η ιστορία του Μυτόγκα ένα παιδί που ένιωθε διαφορετικό εξαιτίας της μύτης του…. αλλά πως οι συμμαθητές του… τον αντιμετώπιζαν γι αυτό???

 

… τα συναισθήματα μιλούν…

3

Πως ένιωθε ο ήρωας μας στην αρχή???

η φωνή της απογοήτευσης μας λέει…

λύπη για την κοροϊδία που δεχόταν από τους συμμαθητές του και απογοήτευση γιατί ενώ προσπαθούσε να τους φέρεται φιλικά οι συμμαθητές δεν άλλαζαν, δεν γινόταν φιλικοί μαζί του.

Πως ένιωθε ο ήρωας της ιστορίας στο τέλος???

Η φωνή της χαράς μας λέει…

Ένιωθε χαρά γιατί βοήθησε κάποιο κοριτσάκι και ευχαρίστηση γιατί τελικά του μιλούσαν ΟΛΟΙ!!!

Τι θα λέγατε στα παιδιά που κορόιδευαν???

Η φωνή της χαράς μας λέει

Εσύ νομίζεις ότι είσαι τέλειος?

Μην ενοχλείτε και μην πειράζετε όταν κάποιος είναι διαφορετικός… και όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο χρειάζεται να ζητήσουμε βοήθεια από τους ενήλικες!

Η φωνή της αγάπης στέλνει…

…ένα γράμμα στον φίλο μας Μυτόγκα!

Αγαπητέ Μυτόγκα στεναχωρηθήκαμε γιατί σε κορόιδευαν οι συμμαθητές σου… γι αυτό νιώθουμε και εμείς λύπη και σου λέμε να μην στεναχωριέσαι. Εμείς βρίσκουμε τη μύτη σου χαριτωμένη και γλυκιά! Χαρήκαμε που σε γνωρίσαμε…να είσαι χαρούμενος και φιλικός και να μην ‘πετάς’ τις προσπάθειες για φιλίες!

Το μήνυμα που βγήκε στην ομάδα μας μέσα από την ιστορία του Μυτόγκα.

4

Η αρνητική ταμπέλα φέρνει λύπη, στεναχώρια και απογοήτευση και σε κάνει να νιώθεις κατώτερος ενώ η επιβράβευση φέρνει χαρά, ενθουσιασμό και αυτοπεποίθηση!

Τι σημαίνει λοιπόν μάγκας?

οι σκέψεις μας…

όταν όλες οι ομάδες είναι ευγενικές και φιλικές γίνονται ΟΛΟΙ μια ομάδα, δηλαδή γίνονται φίλοι…αλλά χρειάζεται να βοηθάτε τους συνανθρώπους και να είστε φίλοι… το μήνυμά μας ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ – ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ!!! και να μην στεναχωριέστε…   επειδή είστε διαφορετικοί!!

 

Οι σκέψεις μας για τη μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο…

 5

 

χρειάζεται υπομονή και προσπάθεια γιατί όλα θα αλλάξουν και θα ξεκινήσουν καινούργιες φιλίες και να σκέφτεσαι θετικά και να μην απογοητεύεσαι γιατί όταν είσαι καλός θα κάνεις φίλους και μάλιστα περισσότερους.

Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Ταξιαρχών

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *