Οι μαθητές της Δ τάξης υποδεχτήκαμε τους φίλους μας από το γειτονικό σχολείο και ετοιμάσαμε τσάι απ’ την Κρήτη, την Ινδία και την Ουκρανία το οποίο συνοδεύσαμε με τα χειροποίητα κουλουράκια που μας έφεραν..
Οι μαθητές της Δ τάξης υποδεχτήκαμε τους φίλους μας από το γειτονικό σχολείο και ετοιμάσαμε τσάι απ’ την Κρήτη, την Ινδία και την Ουκρανία το οποίο συνοδεύσαμε με τα χειροποίητα κουλουράκια που μας έφεραν..
Το περιστέρι…σύμβολο της ειρήνης!! Από τους μαθητές μας της Γ τάξης.
Από τη σημερινή σύμπραξη – συνεργασία της Γ και Δ τάξης του σχολείου μας με το 2 Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Χανίων. Στιγμιότυπα από το θεατρικό δρώμενο με θέμα τον πόλεμο. Η αποδοχή της διαφορετικότητας και η συνεργασία αποτελούν ύψιστους στόχους για το σχολείο μας !
Στιγμιότυπα από τη σημερινό εργαστήρι στο σχολείο μας με τίτλο : <<κινηματογραφικές ιστορίες>> με τους μαθητές της Γ και Δ τάξης. Θερμές ευχαριστίες στους επιμορφωτές, την κα Χαρά Ανδρεάδου και τον κ. Σταύρο Γρόσδο. Από την ομάδα των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του CFF. Θαυμάσια εμπειρία !
Γ τάξη: Μαζέψαμε και φέτος τις ελίτσες μας!
Η Δ τάξη περιηγήθηκε στο χωριό, παρατηρώντας και μαζεύοντας, με σεβασμό προς το περιβάλλον διάφορα φυτά των Στερνών. Στην τάξη έφτιαξαν το δικό τους φυτολόγιο.
Η Στ’ τάξη παρασκευάζει πρωινό! Τα παιδιά ψήσανε τοστάκια, στίψανε χυμό πορτοκάλι, κόψανε φρέσκια φρουτοσαλάτα, ετοιμάσανε σπιτικά σνακ και έτοιμος ο μπουφές!
Στ Τάξη