Σταυρός-Πτελοπούλα
Την Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2024, πραγματοποιήθηκε η Χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας με ποιήματα και θεατρικά δρώμενα από τους μαθητές των Α, Β, Γ και Δ τάξεων και με τη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών του νηπιαγωγείου Σταυρού. Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Γ και Δ τάξεων παρουσίασαν επίσης τη “Μαγισσα Φρικαντέλα”. Η γιορτή μας πλαισιώθηκε με μουσική και τραγούδια από τη χορωδία του σχολείου συνοδευόμενη από τη μουσικό μας κα. Ζητούνη Κατερίνα. Ακολούθησε Χριστουγεννιάτικο ‘μπαζάρ’ με στολίδια και αντικείμενα που ετοίμασαν οι μητέρες των μαθητών μας, τα έσοδα από το οποίο χρησιμοποιήθηκαν για την αγορά βιβλίων για τη σχολική μας βιβλιοθήκη. Και του χρόνου με υγεία!
Καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και χαρά για όλο τον κόσμο!!!
Άλλη μια σχολική χρονιά έφθασε στο τέλος της!
Με μια μικρή εκδήλωση με μουσικές και τραγούδια κι αθλητικές εκδηλώσεις, μικροί και μεγάλοι, μαθητές, μαθήτριες, εκπαιδευτικοί και γονείς αποχαιρετήσαμε για το καλοκαίρι το σχολείο μας δίνοντας ραντεβού για τον Σεπτέμβριο. Ευχηθήκαμε όμως όλοι μαζί καλή χρονιά και καλή αρχή στα παιδιά της Στ’ τα οποία θα κάνουν το καινούριο τους ξεκίνημα στην επόμενη βαθμίδα της εκπαίδευσης, στο Γυμνάσιο!
Καλό καλοκαίρι, με υγεία, γεμάτο χαρές και καλή ξεκούραση σε όλους!!!
Την Παρασκευή, 22 Μαρτίου 2024, πραγματοποιήθηκε στο χώρο του σχολείου μας η σχολική γιορτή για την επέτειο της 25ης Μαρτίου. Οι μαθητές και οι μαθήτριες απήγγειλαν ποιήματα, συμμετείχαν σε θεατρικά δρώμενα, τραγούδησαν επετειακά τραγούδια αλλά και χόρεψαν σύμφωνα με την παράδοση. Την εκδήλωση παρακολούθησαν με συγκίνηση και οι γονείς των μαθητών μας.
Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 21 Δεκεμβρίου 2023, η Χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας με ποιήματα και θεατρικά δρώμενα από τους μαθητές των Α, Β, Γ και Δ τάξεων με τη συμμετοχή και των μαθητών και μαθητριών του νηπιαγωγείου Σταυρού. Η γιορτή μας πλαισιώθηκε με μουσική και τραγούδια από τη χορωδία του σχολείου συνοδευόμενη από τη μουσικό μας κα. Ζητούνη Κατερίνα. Ακολούθησε μπουφές με φαγητά και γλυκίσματα από τις μητέρες των μαθητών μας. Και του χρόνου με υγεία!
Καλά Χριστούγεννα και καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και χαρά για όλο τον κόσμο!!!
Την Παρασκευή, 17 Νοεμβρίου, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας εκδήλωση για τον εορτασμό της επετείου του Πολυτεχνείου. Ο κ. Λέτσιος, διευθυντής του σχολείου, μίλησε στους μαθητές και τις μαθήτριες για τις ημέρες εκείνες, την ιστορική αξία της εξέγερσης και το επίκαιρο του συνθήματος “ψωμί-παιδεία-ελευθερία”. Ακολούθησαν τραγούδια από τα παιδιά του σχολείου.
Μια μικρή γεύση στον ακόλουθο σύνδεσμο:
Την Παρασκευή 12 Μαΐου οι μαθητές /τριες του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκδήλωση για να τιμήσουν το ιερό πρόσωπο της μητέρας. Η γιορτή άνοιξε με την ομιλία της Δ/ντριας του σχολείου, η οποία αναφέρθηκε στην προσφορά και τον σημαντικό ρόλο της μάνας στη ζωή του παιδιού.
Οι μαθητές απήγγειλαν στίχους, τραγούδησαν και χάρισαν στις μητέρες τους τα ιδιαίτερα δωράκια που έφτιαξαν για να δείξουν την αγάπη και την ευγνωμοσύνη τους.
Πολυτεχνείο 2013
Σαράντα χρόνια μετά την εξέγερση των φοιτητών στο Πολυτεχνείο, τα μηνύματα που εκπέμπει παραμένουν επίκαιρα. Αποτελούν τα αιτήματα της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας, η οποία δοκιμάζεται από αντιλαϊκές, ανάλγητες και άδικες πολιτικές που την οδηγούν στην εξαθλίωση και στην εξόντωση .
Η οικονομική κατοχή που έχει επιβληθεί στο λαό μας από το 2010 και μετά σε συνδυασμό με τις Κυβερνητικές επιλογές που υλοποιούν τις εντολές των δανειστών μας, αποτελεί ιστορική επιταγή να συνεχίσουμε τις διεκδικήσεις και τον αγώνα για διασφάλιση της εθνικής μας ανεξαρτησίας και το δίκαιο του λαού μας.
Σας καλούμε στη σχολική μας γιορτή για την επέτειο της
28ης Οκτωβρίου 1940,
την Παρασκευή το πρωί στις 08.30 π.μ.
Ανήμερα 28/10/2013 μετά τη Δοξολογία θα ακολουθήσει κατάθεση στεφάνων
στο Ηρώο της πλατείας Σταυρού Καρδίτσας.

