Σταυρός-Πτελοπούλα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΑΣΟΣ
Στα πλαίσια του προγράμματος Περιβαλλοντολογικής Εκπαίδευσης για το Δασος, το οποίο υλοποιείται από τα παιδιά όλων των τάξεων του σχολείου υπό την οργάνωση και καθοδήγηση του Διευθυντή κου Λέτσιου Ιωάννη και την συμμετοχή των εκπαιδευτικών του σχολείου, πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο ΚΠΕ ΜΟΥΖΑΚΙΟΥ την Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2025.
Τα παιδιά ενημερώθηκαν από τους υπεύθυνους του ΚΠΕ για τη σημασία του δάσους,συζήτησαν μαζί τους,και προβληματίστηκαν για τους κινδύνους που διατρέχουν το δάσος και τα ζώα από τον άνθρωπο. Στη συνέχεια συμμετείχαν σε δράσεις που είχαν οργανωθεί από τους υπεύθυνους του ΚΠΕ.
Τέλος, τα παιδιά με τους εκπαιδευτικούς περιηγήθηκαν στο Άλσος «Χίλια Δέντρα» όπου έκρυψαν τις ευχές τους για το δάσος.
Αφήστε μια απάντηση