Απρ 13
25

“Λαζαρίνες” στο Σχολείο μας.

Κάτω από (Χωρίς κατηγορία) από στις 25-04-2013

Με καλαθάκια γεμάτα από λουλούδια και κρατώντας τα “λαζαρόξυλα”,

οι Λαζαρίνες προαναγγέλλουν, τραγουδώντας, την Ανάσταση του Λαζάρου.

Είναι τα κάλαντα του Λαζάρου.

– Πες μας Λάζαρε, τι είδες, εις τον Άδη που επήγες;

-Είδα φόβους, είδα τρόμους, είδα βάσανα και πόνους.

Δώστε μου λίγο νεράκι, να ξεπλύνω το φαρμάκι.



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *