Δεκ 11
21

Καλά Χριστούγεννα, καλή χρονιά!

Κάτω από (Σχολικές Γιορτές) από στις 21-12-2011

Η Α΄και Β΄τάξη μας “μάγεψαν” με την παρουσίασή τους στη Χριστουγεννιάτικη Γιορτή.

Συγχαρητήρια στους μαθητές, αλλά και τους εκπαιδευτικούς που ετοίμασαν τη γιορτή.



Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *