Η «Αθηνά» επισκέπτεται το Δημοτικό Σχολείο Σορωνής

Η επίσκεψη του αστυνομικού κ. Δημήτρη Κιμπάρη στο Δημοτικό Σχολείο Σορωνής τη Δευτέρα 19 Ιανουαρίου, συνοδευόμενου από τον αστυνομικό σκύλο «Αθηνά», αποτέλεσε μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εμπειρία για τους μαθητές του Σχολείου. Η παρουσία του εκπαιδευμένου ζώου στο σχολικό περιβάλλον λειτούργησε ως ένας ζωντανός δίαυλος επικοινωνίας, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των παιδιών και ενισχύοντας τη βιωματική μάθηση.

Ο αστυνομικός σκύλος αποτελεί ένα ισχυρό εκπαιδευτικό μέσο, καθώς βοηθά τους μαθητές να κατανοήσουν έννοιες όπως η πειθαρχία, η συνεργασία και η αφοσίωση στο καθήκον. Μέσα από την επίδειξη, τα παιδιά διδάσκονται τον σεβασμό προς τα ζώα, ενώ παράλληλα εξοικειώνονται με το έργο της αστυνομίας, χτίζοντας μια σχέση εμπιστοσύνης με τις αρχές από μικρή ηλικία.

Σε ευρύτερο κοινωνικό επίπεδο, η συνεισφορά των αστυνομικών σκύλων είναι ανεκτίμητη. Η ικανότητά τους στον εντοπισμό ουσιών, τη διάσωση αγνοουμένων και την ενίσχυση της δημόσιας ασφάλειας τους καθιστά πολύτιμους συνεργάτες του ανθρώπου. Τέτοιες δράσεις, όπως αυτή στο Δημοτικό Σχολείο Σορωνής, προάγουν την κοινωνική ευαισθητοποίηση και αναδεικνύουν τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της αστυνόμευσης, καλλιεργώντας υπεύθυνους αυριανούς πολίτες με ενσυναίσθηση και αίσθημα ασφάλειας.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τον κ. Κιμπάρη για την παρουσία του στο Σχολείο μας, καθώς αποτελεί πρότυπο αφοσίωσης, προσφέροντας ανεκτίμητο έργο στην εκπαίδευση, εξασφαλίζοντας την επιχειρησιακή ετοιμότητα και την ευζωία της «Αθηνάς».

εικόνα Viber 2025 02 01 09 18 50 182

Δεντροφύτευση με τον Σύλλογο Περιβάλλοντος Σορωνής

Την Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2025, οι μαθητές/τριες της Ε’ και ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας είχαν τη χαρά να συμμετέχουν στη δεντροφύτευση που οργάνωσε ο Σύλλογος Περιβάλλοντος Σορωνής, τον οποίο κι ευχαριστούμε θερμά για την πρόσκληση. Όλοι μαζί, μικροί μεγάλοι, ενωθήκαμε για να δώσουμε ζωή στο δάσος, στο μεγαλύτερο θύμα των πυρκαγιών που έπληξαν τον τόπο μας πριν 2 χρόνια. Με την καθοδήγηση των μελών του συλλόγου τα παιδιά φύτεψαν 120 πεύκα και κυπαρίσσια στη δασική περιοχή της Σορωνής. Με τέτοιου είδους εθελοντικές δράσεις επιδιώκουμε να συμβάλλουμε στη διατήρηση της ισορροπίας του περιβάλλοντος και στη δημιουργία ενεργών πολιτών με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στη φύση!

thumbnail 2

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο ΚΠΕ – Β΄και Ε΄τάξεις.

Την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ και της Ε΄ δημοτικού επισκέφθηκαν το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) στον Θεολόγο. Εκεί παρακολούθησαν ένα πολύ ενδιαφέρον πρόγραμμα με τίτλο: «Η βροχούλα που έγινε πλημμύρα. Το βροχόμετρο».

Μέσα από το πρόγραμμα τα παιδιά γνώρισαν τις αιτίες και τους τρόπους προφύλαξης για τις πλημμύρες, έπαιξαν σχετικά ψηφιακά παιχνίδια, ενώ επισκέφθηκαν και το εργαστήριο του κέντρου με τα μικροσκόπια και το στερεοσκόπιο.

Τέλος όλοι μαζί κατασκεύασαν ένα βροχόμετρο για το σχολείο μας, ώστε να μετράμε την ένταση της κάθε βροχόπτωσης αλλά και να θυμόμαστε την ωραία αυτή επίσκεψή μας στο ΚΠΕ.

Ευχαριστούμε πολύ τον κο Χάρη, υπεύθυνο του κέντρου και την κα Κατερίνα, για την υπέροχη φιλοξενία τους.

Η δράση εντάσσεται στο εργαστήριο δεξιοτήτων “Φυσικές καταστροφές, Πολιτική προστασία” της ενότητας “Φροντίζω το Περιβάλλον”.

κομικ 2

«Προστασία ανθρώπων και ζώων από τη φωτιά» – Εργαστήριο Δεξιοτήτων Ε’ τάξης

ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ –  Φυσικές καταστροφές, πολιτική προστασία

Μέσα από τη συγκεκριμένη δράση τα παιδιά ενημερώθηκαν για τις αιτίες και τις συνέπειες μιας φυσικής καταστροφής. Μέσα από αληθινά παραδείγματα και στιγμιότυπα που παρουσιάστηκαν σε βίντεο του συλλόγου περιβάλλοντος Ρόδου τα παιδιά έμαθαν πώς μπορούν να βοηθήσουν ενεργά στην αποκατάσταση μιας τέτοιας καταστροφής. Μάλιστα υπήρξαν μαθητές που συμμετείχαν στο σίτιση των ελαφιών με ομάδες που οργανώθηκαν από τον σύλλογο περιβάλλοντος Ρόδου. Συζητήθηκε έντονα το θέμα ευθύνης προς το περιβάλλον και το πως μπορούμε όλοι να συνδράμουμε στην προστασία του. Οι μαθητές της Ε’ τάξης δημιούργησαν 3 πρωτότυπα κόμικ στα αγγλικά. Αυτό έγινε σε ομάδες και τα κόμικ θα μεταφερθούν σε ψηφιακή μορφή. Επίσης οι μαθητές δημιούργησαν ενημερωτικές αφίσες. Όλα τα παιδιά συνειδητοποίησαν τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ φορέων και πολιτών καθώς και τη ζωτικότητα του εθελοντισμού σε κρίσιμες καταστάσεις.