
Την Τετάρτη 29 Απριλίου θα έχουμε τη χαρά να υποδεχθούμε στο σχολείο μας την κ. Μαρία Αρβανιτάκη, ώστε να συζητήσουμε μαζί της για τα δύο παιδικά βιβλία της: «Ο ιππότης και ο δράκος της Ρόδου», το οποίο βραβεύτηκε ως βιβλίο της χρονιάς από Ρόδιο συγγραφέα και «Η χελώνα της γαλάζιας σπηλιάς», μια συναρπαστική περιπέτεια μιας ομάδας παιδιών στο ιστορικό Καστελόριζο.
Το απόγευμα της ίδιας μέρας θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση-βιβλιοπαρουσίαση στο νεοκλασικό κτήριο της Κοινότητας Σορωνής.
