Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Στοματικής Υγιεινής, η σχολική νοσηλεύτρια υλοποίησε μια σειρά από εκπαιδευτικές δράσεις με στόχο την ευαισθητοποίηση των παιδιών σχετικά με τη φροντίδα των δοντιών τους.
Οδεύοντας προς τον εορτασμό της ημέρας, πραγματοποιήσαμε οργανωμένες δραστηριότητες μέσα σε κάθε τάξη, προσαρμοσμένες στην ηλικία των μαθητών. Παράλληλα, μοιράστηκαν είδη ατομικής στοματικής υγιεινής, όπως οδοντόβουρτσες και οδοντόκρεμες, ενισχύοντας έμπρακτα το μήνυμα της πρόληψης.
Τα παιδιά, με σημείο αναφοράς το «Μικρό Βιβλίο των Δοντιών», γνώρισαν:
Τα βήματα του σωστού βουρτσίσματος
Τη σημασία της καθημερινής φροντίδας
Τον ρόλο της υγιεινής διατροφής στη διατήρηση γερών και υγιών δοντιών
Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, παιχνίδια ρόλων, κατασκευές και συζητήσεις, οι μαθητές κατανόησαν πόσο σημαντικές είναι οι σωστές συνήθειες από μικρή ηλικία.
Σε κάθε τάξη οι δράσεις ήταν διαφορετικές και σχεδιασμένες ώστε να προάγουν τη διαδραστική μάθηση, τη συμμετοχή και την καλλιέργεια υπευθυνότητας απέναντι στην προσωπική υγιεινή.
Στο σχολείο μας, οι παγκόσμιες ημέρες αποτελούν μια αφορμή για γνώση, συνεργασία και χαμόγελα γεμάτα υγεία.