Προσέγγιση του θέματος της κλιματικής αλλαγής στην γαλλική γλώσσα
Ε’ τάξη
Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Δαραβίγκα Αθηνά
Η προσέγγιση του θέματος της κλιματικής αλλαγής έγινε σε τρεις φάσεις.
1η φάση Παρατήρηση – Διαπιστώσεις
Ποια είναι τα χρώματα της ζωής;
Ποια χρώματα κυριαρχούν στη φύση; Χαρακτηρίζουν αγαπημένα μας «αντικείμενα» που δε θα θέλαμε ποτέ να δούμε να καταστρέφονται;
Επικοινωνιακός στόχος: λεξιλόγιο (τα χρώματα, η φύση)
Τελικό προϊόν: κολάζ σε ηλεκτονική μορφή (από ζωγραφιές των παιδιών)
2η φάση Δράση – Αλλαγή ζωής
Ποια στάση πρέπει να υιοθετήσουμε για να προστατέψουμε τον πλανήτη; Για να επιβραδύνουμε την κλιματική αλλαγή η οποία οφείλεται κατά κύριο λόγο σε ενέργειες του ανθρώπου; 12 απλές καθημερινές κινήσεις που μπορούμε να υιοθετήσουμε από σήμερα κιόλας και που αποτελέσουν απόδειξη σεβασμού προς το περιβάλλον.
Επικοινωνιακός στόχος: κατανόηση κειμένου
Τελικό προϊόν: αφίσα-Συμβόλαιο υπογεγραμμένο από όλους
3η φάση Ευαισθητοποίηση των άλλων – Μήνυμα
Τα παιδιά γράψανε όλοι μαζί ένα ποίημα με τίτλο «Μια τέλεια ζωή». Το ποίημα το εμπνεύστηκαν από το γαλλικό παιδικό τραγούδι «Ένας τέλειος κόσμος» της Ιλόνα Μιτρεσέι.
Επικοινωνιακός στόχος: κατανόηση κειμένου, παραγωγή γραπτού λόγου
Τελικό προϊόν: Ποίημα
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.