Χρήση του Orienteering σαν τεστ στο τέλος της διδακτικής ενότητας 13 « Οι νόμοι του Σόλωνα. Ο Πεισίστρατος γίνεται τύραννος»
Ετοιμάσαμε ένα Orienteering με 5 σταθμούς, όσες και οι ερωτήσεις από το μάθημα. Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες, τραβούσαν ένα καρτελάκι και ανάλογα με τον αριθμό που έγραφε, με τη χρήση του χάρτη της αυλής του σχολείου μας, έψαχναν να βρουν τον αντίστοιχο σταθμό. Διάβαζαν την ερώτηση του σταθμού και έλεγαν την απάντηση στον δάσκαλο. Ο δάσκαλος τσέκαρε τις σωστές απαντήσεις. Στο τέλος της δράσης ανακοινώθηκαν οι βαθμοί της κάθε ομάδας σύμφωνα με τις σωστές απαντήσεις και αξιολογήθηκε η δράση από τους μαθητές.
Παρακολουθήστε το σχετικό βίντεο
orienteering-history
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.