Την Τρίτη 12 Μαΐου 2026 ο Μητροπολίτης Αργολίδας κος Νεκτάριος επισκέφτηκε το σχολείο μας και είχε μια ξεχωριστή συνάντηση με τους μαθητές, μια εμπειρία με πολλαπλά οφέλη. Έχει παραστατικό λόγο και είναι πολυγραφότατος , οπότε διηγήθηκε αληθινές ιστορίες στους μαθητές μας . Οι μαθητές εμπνέονται από την προσωπικότητά του και ενθαρρύνονται να υιοθετήσουν στάσεις ζωής που χαρακτηρίζονται από ήθος, σεβασμό και υπευθυνότητα. Μέσα από τα λόγια του, οι μαθητές έρχονται σε επαφή με έννοιες όπως η πίστη, η ελπίδα και η αγάπη, οι οποίες μπορούν να λειτουργήσουν ως στήριγμα στην καθημερινή τους ζωή. Επιπλέον, η συνάντηση αυτή δίνει τη δυνατότητα για ουσιαστικό διάλογο. Οι μαθητές μπορούν να εκφράσουν απορίες και προβληματισμούς σχετικά με ζητήματα πίστης, κοινωνίας και προσωπικής ζωής, ενώ παράλληλα λαμβάνουν απαντήσεις από έναν άνθρωπο με εμπειρία και γνώση. Η επίσκεψη του Μητροπολίτη ενδυναμώνει τη σχέση ανάμεσα στο σχολείο και την Εκκλησία, προάγοντας το αίσθημα της κοινότητας και της συνεργασίας. Τέλος, δώρισε σε όλους τους μαθητές ένα λογοτεχνικό βιβλίο με τη βιογραφία και τις περιπέτειες της ζωής του Αγίου Ιωάννη του Ρώσου.



