Το σχολείο μας συμμετείχε την Παρασκευή 27 Μαρτίου 2026 στη «Μεγάλη Γιορτή για Άσκηση και Διατροφή» στο κλειστό γήπεδο της Νέας Κίου , με τη συμμετοχή μαθητών, μαθητριών και εκπαιδευτικών από σχολεία της περιοχής. Στόχος της εκδήλωσης του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, σε συνεργασία με το Υπουργείο Υγείας και το Γραφείο της UNICEF στην Ελλάδα ήταν η ευαισθητοποίηση σχετικά με την υγιεινή διατροφή και την άσκηση, μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, διαδραστικά παιχνίδια και συζητήσεις με ειδικούς. Τους μαθητές υποδέχτηκαν ο Λευτέρης Ελευθερίου και ο Ζήσης Ρούμπος παρουσιάζοντας την Εθνική Δράση κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας, ενώ ο σεφ Γιώργος Τσούλης ετοίμασε μαζί με τα παιδιά γευστικές και υγιεινές συνταγές. Παράλληλα, η διαιτολόγος- διατροφολόγος Φανή Πρεβέντη μοιράστηκε έξυπνες συμβουλές για μια πιο ισορροπημένη διατροφή. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε αθλητικές δραστηριότητες, όπως μπάσκετ, πινγκ-πονγκ, τοίχο αναρρίχησης και πίστα εμποδίων, καθώς και σε δημιουργικές δραστηριότητες όπως χορός και μάθημα σκιτσογραφίας (doodling).









