Την Τρίτη 24 Μαρτίου 2026 πραγματοποιήθηκε η σχολική γιορτή για την Επέτειο της Επανάστασης του 1821. Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ Δημοτικού μας ταξίδεψαν στο παρελθόν τιμώντας όλους τους ήρωες και τις ηρωίδες που πολέμησαν για την ελευθερία και θυμίζοντάς μας τη σημασία της ομόνοιας για την πατρίδα.Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εξαιρετική τους παρουσία. Μας συγκίνησαν και μας έκαναν περήφανους!




