Σήμερα Δευτέρα 6 Ιουνίου 2022 επισκέφτηκε το σχολείο μας ο Μητροπολίτης Αργολίδας κ. Νεκτάριος. Συνομίλησε με τους μαθητές και τους ανέπτυξε το βίο του Αγίου Νικολάου του εν Βουνένοις. Επίσης ανέφερε στα παιδιά για το θαύμα που συντελείται ακόμη και σήμερα : Από τα δένδρα στα οποία δέθηκε και βασανίσθηκε ο Άγιος ρέει ένα κόκκινο υγρό το οποίο ονομάζεται «Αίμα».
Στο τέλος της επίσκεψης οι μαθητές παρέδωσαν στον Μητροπολίτης μας τρόφιμα προς ενίσχυση του συσσιτίου του Ι.Ν. Ευαγγελίστριας Ναυπλίου.
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.




