
Την Τετάρτη 09 Μαρτίου 2022 , την Δευτέρα 14 Μαρτίου, την Τρίτη 15 Μαρτίου, την Δευτέρα 21 Μαρτίου και την Τρίτη 22 Μαρτίου 2022 οι εκπαιδευτικοί του 8/Θ Μ/κού Δημ. Σχ. Σελέρου και οι εκπαιδευτικοί του 4/Θ Μ/κού Δημ. Σχ. Φιλίων παρακολούθησαν διαδικτυακό σεμινάριο θεωρητικής και πρακτικής εφαρμογής με τη μορφή τηλεκπαίδευσης (10 ωρών) στα πλαίσια της ενδοσχολικής επιμόρφωσης με τίτλο : { Η Αξιοποίηση της Θεατροπαιδαγωγικής και Τεχνικές στα Μειονοτικά Σχολεία}.
Εισηγητής ήταν ο εκπαιδευτικός : Παναγιωτίδης Γιώργος Π.Ε. 70.
Από τον κ. Τσισμετζή Αθανάσιο εκπαιδευτικό Π.Ε 70 , στης 28 Μαρτίου ημέρα Δευτέρα και 30 Μαρτίου 2022 ημέρα Τετάρτη με θέμα : ¨ Διοίκηση στην Εκπαίδευση¨. Πραγματοποιήθηκαν 5 ώρες ενδοσχολικής επιμόρφωσης με τη μορφή της τηλεκπαίδευσης.

