Κάνοντας τη μάθηση τέχνη οι μαθητές των Β, Ε και ΣΤ τάξεων, σε μια προσπάθεια οργάνωσης, λειτουργίας και αξιοποίησης της σχολικής βιβλιοθήκης, καλλιέργησαν τη Φιλαναγνωσία και τη μεταφορά του γραπτού λόγου σε βιωματική έκφραση και δημιουργία. Αξιοποίησαν τις υποκριτικές και συνάμα τις χειραπτικές ικανότητες τους. Κλήθηκαν να διαβάσουν λογοτεχνικά βιβλία, παραμύθια, θεατρικά έργα, βιβλία χειροτεχνίας προκειμένου να δημιουργήσουν το δικό τους έργο και να συμμετάσχουν σε θεατρικά δρώμενα, δίνοντας έμφαση σε προβλήματα που απασχολούν το κοινωνικό γίγνεσθαι. Οι μικρότεροι εικονογράφησαν το βιβλιο “Παραμύθι Χωρίς Όνομα” της Πηνελόπης Δέλτα μεταφέροντας τα διαχρονικά μηνύματα που τους εντυπωσίασαν.