Στα πλαίσια ανάπτυξης και υλοποίησης δράσεων που προάγουν την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των μαθητών σε θέματα αγωγής υγείας, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενημερωτική δράση σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Δυτικής Φραγκίστας.
Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τη σημασία της σωστής διατροφής και της υγιεινής του στόματος, ενώ έμαθαν τον σωστό τρόπο βουρτσίσματος των δοντιών μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και διαδραστική συζήτηση. Τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον, απάντησαν σε εκπαιδευτικό κουίζ και εξέφρασαν τη δημιουργικότητά τους μέσα από ζωγραφιές σχετικές με το θέμα.
Ιδιαίτερη χαρά και ενδιαφέρον παρουσίασε η οδοντιατρική εξέταση των μικρών μαθητών από οδοντίατρο, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην πρόληψη και στην καλλιέργεια σωστών συνηθειών στοματικής υγιεινής από μικρή ηλικία.
Ευχαριστούμε θερμά το προσωπικό του Κέντρου Υγείας Δυτικής Φραγκίστας για την πολύτιμη συνεργασία και την όμορφη αυτή δράση ενημέρωσης και πρόληψη.
Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τη σημασία της σωστής διατροφής και της υγιεινής του στόματος, ενώ έμαθαν τον σωστό τρόπο βουρτσίσματος των δοντιών μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και διαδραστική συζήτηση. Τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον, απάντησαν σε εκπαιδευτικό κουίζ και εξέφρασαν τη δημιουργικότητά τους μέσα από ζωγραφιές σχετικές με το θέμα.
Ιδιαίτερη χαρά και ενδιαφέρον παρουσίασε η οδοντιατρική εξέταση των μικρών μαθητών από οδοντίατρο, συμβάλλοντας ουσιαστικά στην πρόληψη και στην καλλιέργεια σωστών συνηθειών στοματικής υγιεινής από μικρή ηλικία.
Ευχαριστούμε θερμά το προσωπικό του Κέντρου Υγείας Δυτικής Φραγκίστας για την πολύτιμη συνεργασία και την όμορφη αυτή δράση ενημέρωσης και πρόληψη.


Πρόσφατα σχόλια