Στον 4ο θεματικό κύκλο “Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία” των εργαστηρίων δεξιοτήτων στη θεματική ενότητα “Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας: Γνωριμία με τα Επαγγέλματα” οι μαθητές και μαθήτριες των Α΄ και Β΄ τάξεων έρχονται σε επαφή με το επάγγελμα του Μετεωρολόγου.
Οι μαθητές και μαθήτριες, αρχικά, κατανοούν τη σημασία και τη σημαντικότητα του μετεωρολόγου.
- Τι καιρό θα κάνει αύριο;
- Να απλώσουμε τα ρούχα ή θα βραχούν;
- Πότε θα πάμε βόλτα;
- Θα παίξουμε το απόγευμα;
Είναι κάποιες από τις ερωτήσεις που συνδέονται άμεσα με το επάγγελμα του μετεωρολόγου.
Οι μαθητές κλήθηκαν να ονοματίσουν όσα περισσότερα καιρικά φαινόμενα μπορούσαν, ώστε να δημιουργήσουν το ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ. Στη συνέχεια έπρεπε να συνδυάσουν και να κατανοήσουν τις καιρικές συνθήκες με τις εναλλαγές των εποχών. Τέλος, οι μαθητές έφτιαξαν τον δικό τους Μετεωρολογικό Σταθμό γιατί η πρόβλεψη των καιρικών συνθηκών είναι μια εξαιρετικά δύσκολη διαδικασία. Βλέπετε, το να γνωρίζεις το μέλλον μπορεί να σώσει ζωές.
Πρόσφατα σχόλια