Γινόμαστε μετεωρολόγοι

Ιούν 20245

 

Στον 4ο θεματικό κύκλο Δημιουργώ και Καινοτομώ- Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία” των εργαστηρίων δεξιοτήτων στη θεματική ενότητα Επιχειρηματικότητα – Αγωγή Σταδιοδρομίας: Γνωριμία με τα Επαγγέλματαοι μαθητές και μαθήτριες των Α΄ και Β΄ τάξεων έρχονται σε επαφή με το επάγγελμα του Μετεωρολόγου.

Οι μαθητές και μαθήτριες, αρχικά, κατανοούν τη σημασία και τη σημαντικότητα του μετεωρολόγου.

  • Τι καιρό θα κάνει αύριο;
  • Να απλώσουμε τα ρούχα ή θα βραχούν;
  • Πότε θα πάμε βόλτα;
  • Θα παίξουμε το απόγευμα;

Είναι κάποιες από τις ερωτήσεις που συνδέονται άμεσα με το επάγγελμα του μετεωρολόγου.

Οι μαθητές κλήθηκαν να ονοματίσουν όσα περισσότερα καιρικά φαινόμενα μπορούσαν, ώστε να δημιουργήσουν το ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ. Στη συνέχεια έπρεπε να συνδυάσουν και να κατανοήσουν τις καιρικές συνθήκες με τις εναλλαγές των εποχών. Τέλος, οι μαθητές έφτιαξαν τον δικό τους Μετεωρολογικό Σταθμό γιατί η πρόβλεψη των καιρικών συνθηκών είναι μια εξαιρετικά δύσκολη διαδικασία. Βλέπετε, το να γνωρίζεις το μέλλον μπορεί να σώσει ζωές.

1717591413284

1717591413295

1717591413306

1717591413318

1717592048629

1717591413373

1717591413340

1717591413330

1717591413351

1717591413363

από κάτω από: Γενικά| | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γινόμαστε μετεωρολόγοι    

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Πρόσφατα σχόλια

    ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2022

    Ιούνιος 2024
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930


    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση
    Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων