Αποχαιρετισμός ΣΤ

Με ιδιαίτερη συγκίνηση και πολλή περηφάνια παρακολουθήσαμε τον αποχαιρετισμό της Στ τάξης την Τετάρτη 10-6-2026 στην αίθουσα Ιωάννης Καποδίστριας στο Κοινοτικό Κατάστημα της Πεντέλης.  Ο χώρος ήταν κατάμεστος από γονείς και εκπαιδευτικούς και η σκηνή πλημμύρισε από ζωντάνια, θεατρικότητα, έξυπνες ατάκες και υπέροχες παιδικές φωνές. Ευχαριστούμε τις δασκάλες της Στ Αθηνά Παπαχρήστου και Σοφία Ξένου. Ιδιαίτερα ευχαριστούμε τον μουσικό μας Παναγιώτη Βελιανίτη για την προετοιμασία της χορωδίας και την ακούραστη γυμνάστριά μας Όλγα Απέργη για τον παλμό που έδωσε σε όλη την εκδήλωση.

FOTO APOCHAIRETISMOS ST