Στις 29/4 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ και Δ τάξης επισκέφθηκαν το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής του Δήμου Καλαμαριάς. Αφού προηγήθηκε ενημέρωση από αστυνομικό της Τροχαίας ακολούθησε εφαρμογή των κανόνων οδικής κυκλοφορίας στους δρόμους του πάρκου τόσο πεζοί όσο και με ποδήλατα.
Οι μικροί μας μαθητές απόλαυσαν τη μέρα παίζοντας και παιχνίδια όπως κυνήγι θησαυρού και παιχνίδια ισορροπίας και τρεξίματος υπό την καθοδήγηση του υπεύθυνου του πάρκου κ. Θάνου.
Μαθαμε, παίξαμε και διασκεδάσαμε με ασφάλεια και τηρώντας τον Κ.Ο.Κ.
Μακάρι η οδική ασφάλεια να είναι πάντα πρώτο μέλημα στις μετακινήσεις των μαθητών μας!









