Μαθαίνουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια! 🚦

0

Συγγραφέας: ΜΑΡΑΓΚΟΥ ΕΙΡΗΝΗ | Κατηγορία Γ τάξη, Δ τάξη, ΔΡΑΣΕΙΣ 2025-2026, ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΊΟΥ, Ενεργός Πολίτης, Εργαστήρια Δεξιοτήτων | , στις 07-05-2026

Στις 29/4 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ και Δ τάξης επισκέφθηκαν το πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής του Δήμου Καλαμαριάς. Αφού προηγήθηκε ενημέρωση από αστυνομικό της Τροχαίας ακολούθησε εφαρμογή των κανόνων οδικής κυκλοφορίας στους δρόμους του πάρκου τόσο πεζοί όσο και με ποδήλατα.
Οι μικροί μας μαθητές απόλαυσαν τη μέρα παίζοντας και παιχνίδια όπως κυνήγι θησαυρού και παιχνίδια ισορροπίας και τρεξίματος υπό την καθοδήγηση του υπεύθυνου του πάρκου κ. Θάνου.
Μαθαμε, παίξαμε και διασκεδάσαμε με ασφάλεια και τηρώντας τον Κ.Ο.Κ.
Μακάρι η οδική ασφάλεια να είναι πάντα πρώτο μέλημα στις μετακινήσεις των μαθητών μας!

IMG 3962 IMG 3961 IMG 3964 IMG 3966 IMG 3967 IMG 3969 IMG 3970 IMG 3971 IMG 3974

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση