Πλησιάζει το Πάσχα και στο πλαίσιο της ¨ υιοθεσίας ¨ τα παιδιά της ΣΤ΄ τάξης επισκέφθηκαν την Α΄ τάξη για να φτιάξουν μαζί πασχαλινές καρτούλες, κατασκευές και να ευχηθούν ¨Καλό Πάσχα¨. Στο τέλος μοιράστηκαν γλυκίσματα και καραμέλες. Μία δράση που ενίσχυσε τον σεβασμό και τη συνεργασία μεταξύ των μαθητών/τριών.




