Πασχαλινή δράση των Α΄ και ΣΤ΄ τάξεων

0

Συγγραφέας: ΣΑΧΙΝΗ ΠΟΛΥΤΙΜΗ | Κατηγορία ΔΡΑΣΕΙΣ 2025-2026, Χωρίς κατηγορία | , στις 10-04-2026

Πλησιάζει το Πάσχα και στο πλαίσιο της ¨ υιοθεσίας ¨ τα παιδιά της ΣΤ΄ τάξης επισκέφθηκαν την Α΄ τάξη για να φτιάξουν μαζί πασχαλινές καρτούλες,  κατασκευές  και να ευχηθούν ¨Καλό Πάσχα¨. Στο τέλος μοιράστηκαν γλυκίσματα και καραμέλες. Μία δράση που ενίσχυσε τον σεβασμό και τη συνεργασία μεταξύ των μαθητών/τριών.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση