Σήμερα ημέρα Τετάρτη 04/02 οι μαθητές της Δ & Ε τάξης ενημερώθηκαν για τις αλλεργίες.
Η κ. Ζήβα Βίκυ επισκέπτρια υγείας από το Κέντρο Υγείας Διαβατών μίλησε στους μαθητές/τριες με όμορφο και επιστημονικό τρόπο για τις αλλεργίες που υπάρχουν και πώς πρέπει να τις αντιμετωπίζουμε!
Στη συνέχεια ακολούθησε συζήτηση!

