Το αγαπημένο μου αντικείμενο

0

Συγγραφέας: ΣΑΧΙΝΗ ΠΟΛΥΤΙΜΗ | Κατηγορία Β τάξη, Εργαστήρια Δεξιοτήτων | , στις 01-12-2025

Κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου η Β’ τάξη μαζί με την υπεύθυνη εκπαιδευτικό Πόπη Νάκου τον πρώτο κύκλο Εργαστηρίων Δεξιοτήτων « Ο Μαγικός Κόσμος της Τάξης μας» στη θεματική ενότητα «Ζω Καλύτερα – Ευ Ζην / Ψυχική και Συναισθηματική Υγεία». Στόχος των εργαστηρίων είναι η καλλιέργεια των δεξιοτήτων μάθησης του 21ου αιώνα (κριτική σκέψη, επικοινωνία, συνεργασία, δημιουργικότητα). Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να περιγράψουν στοιχεία της ταυτότητάς τους και να τα παρουσιάσουν στην τάξη, αλλά και να συνεργαστούν, να συζητήσουν, να συγκρίνουν και να καταθέσουν το προσωπικό τους στίγμα, στα πλαίσια της ενδυνάμωσης των σχέσεων μεταξύ τους. Μία από τις πρώτες παρουσιάσεις αφορά το θέμα «Το αγαπημένο μου αντικείμενο» που αν και φαίνεται απλό, αποκάλυψε πτυχές της προσωπικότητας τους, των ενδιαφερόντων και των σχέσεών τους. Οι παρουσιάσεις του έγιναν ηλεκτρονικό βιβλίο, όπου τα παιδιά γράφουν, ζωγραφίζουν και μιλούν για τα αγαπημένα τους αντικείμενα. Ξεφυλλίστε το εδώ:

https://www.storyjumper.com/book/read/186007921/—

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση