1.Συμμετοχή του σχολείου μας στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα eTwinning
Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος eTwinning, οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Δ’, Ε’ και ΣΤ’ με υπεύθυνη εκπαιδευτικό, την κα Λουρίδα (Εκπαιδευτικό Αγγλικών) είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια δημιουργική και διαδραστική δράση με επίκεντρο το Πάσχα και τον πολιτισμό των ευρωπαϊκών χωρών.
Μέσα από ψηφιακές περιηγήσεις σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, γνώρισαν τα ιδιαίτερα πολιτισμικά χαρακτηριστικά κάθε τόπου σε σχέση με τα πασχαλινά έθιμα και παρατήρησαν τη μορφολογική ποικιλομορφία των ευρωπαϊκών γλωσσών.
Η εμπειρία τους εμπλουτίστηκε ακόμη περισσότερο μέσα από τη δημιουργία και ανταλλαγή Πασχαλινών καρτών με μαθητές από άλλες χώρες, ενισχύοντας τόσο τις καλλιτεχνικές τους δεξιότητες, όσο και τις γλωσσικές τους ικανότητες, στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα.
Ευχαριστούμε θερμά τους φίλους, συμμαθητές και εκπαιδευτικούς τους από την Ισπανία, Τσεχία, Τουρκία, Κέρκυρα, Κανάρια Νησιά, Σλοβακία, Λιθουανία, Γαλλία, Ρουμανία, Πολωνία, Δανία και Ιταλία για τη συνεργασία και την ανταλλαγή τόσο σημαντικών εμπειριών!
2. Όμιλος «S.T.E.A.M. & Αγγλικά: Περιπέτειες Δημιουργικής Μάθησης»
Στο πλαίσιο του καινοτόμου ομίλου «S.T.E.A.M. & Αγγλικά: Περιπέτειες Δημιουργικής Μάθησης», οι μαθητές και οι μαθήτριες των τάξεων Ε’ και ΣΤ’ είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν τον μαγικό κόσμο της μάθησης μέσα από δραστηριότητες που συνδυάζουν τη δημιουργικότητα, την επιστήμη και την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας, υπό την καθοδήγηση της κας Λουρίδα Κων/νας.
Μέσα από βιωματικές και διαθεματικές δράσεις, ενίσχυσαν τις γλωσσικές τους δεξιότητες στην Αγγλική Γλώσσα και παράλληλα ανέπτυξαν την κριτική τους σκέψη, τη φαντασία και την ομαδικότητα. Οι δραστηριότητες του ομίλου περιλάμβαναν:
- κατασκευή ψηλών πύργων από μακαρόνια και marshmallows,
- πείραμα προσομοίωσης ανεμοστρόβιλου για την κατανόηση φυσικών φαινομένων,
- σχεδίαση και επίλυση λαβυρίνθων σε διαγωνιστική μορφή,
- δημιουργία τρισδιάστατου ψηφιακού δρόμου με τη χρήση λογισμικού,
- σχεδιασμό της “ιδανικής καφετέριας” ή “σχολικού κυλικείου”,
- δημιουργία παιχνιδιών από ανακυκλώσιμα υλικά, με στόχο την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση,
- οπτικοποίηση συναισθημάτων και εικόνων που προκαλούν ποιήματα στην Αγγλική Γλώσσα.
Ο όμιλος αποτέλεσε ένα δυναμικό μαθησιακό περιβάλλον, όπου η γνώση και η δημιουργία συνυπήρξαν με ενθουσιασμό, φαντασία και συνεργασία.
https://www.canva.com/design/DAGmdjLFAyY/ImpXFTa_iVu-1CZaEG5Eiw/view?utm_content=DAGmdjLFAyY&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=uniquelinks&utlId=ha1596826c4

