Εγγραφές μαθητών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-25

εγγραφες

Επισυνάπτεται η εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας, η οποία περιγράφει τις διαδικασίες εγγραφής των μαθητών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-2025.

Οι εγγραφές θα γίνονται από 1 έως 20 Μαρτίου 2024 και αφορούν μαθητές που γεννήθηκαν το 2018.

Δικαιολογητικά:

Πιστοποιητικό γέννησης (μέσω myschool).
Βιβλιάριο υγείας ή άλλα στοιχεία εμβολιασμών.
Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (ΑΔΥΜ).
Αποδεικτικό κατοικίας.
Βεβαίωση και Πιστοποιητικό φοίτησης νηπιαγωγείου.

ΕΞΕ – 21383_2024 Εγγραφές μαθητών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-25



Λήψη αρχείου

Πολύωρη Χρήση στις Οθόνες

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 06 14 035707

 

Η πολύωρη χρήση της κονσόλας και των οθονών όπως κινητά και τάμπλετ μπορεί να προκαλέσει:

α) παχυσαρκία λόγω καθιστικής ζωής,

β) διαταραχές στον ύπνο,

γ) χαμηλές σχολικές επιδόσεις,

δ) προβλήματα στα μάτια και πονοκεφάλους,

ε) μυοσκελετικοί πόνοι λόγω της κακής στάσης του σώματος,

ζ) απομόνωση από την οικογένεια και τις παρέες,

η) αύξηση της επιθετικότητας,

θ) εξάρτηση.

Τα παιδιά του σχολείου μας προτείνουν για την αντιμετώπιση:

α) γονικός έλεγχος,

β) ενθάρρυνση των παιδιών για εξωσχολικές δραστηριότητες,

γ) ενθάρρυνση των παιδιών για παιχνίδι με τους φίλους τους χωρίς οθόνες,

δ) οι γονείς να θέτουν χρονικό όριο στα παιδιά όταν αυτό συμβαίνει και ποτέ πριν τον ύπνο,

ε) υποστήριξη από ειδικούς όταν αυτό γίνεται εξάρτηση.

Διαδικτυακός Εκφοβισμός – Cyberbullying

αρχείο λήψης 12

Οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης μας εξηγούν:

Tι είναι ο Διαδικτυακός Εκφοβισμός (Cyberbullying);

α) Μέσω ψηφιακών συσκευών εφαρμογών και παιχνιδιών τα παιδιά μπορούν να στείλουν ανάρμοστα μηνύματα και να διαδώσουν ψεύτικες φήμες μέσω διαδικτύου.

β) Αποκλεισμός συμμαθητών τους από διαδικτυακές ομάδες, παιχνίδια ή συζητήσεις με σκοπό την απομόνωση.

γ) Μηνύματα από αγνώστους.

Συνέπειες:

α) Άγχος και κατάθλιψη

β) Χαμηλές σχολικές επιδόσεις

γ) Δυσκολία στη δημιουργία και στη διατήρηση μιας φιλίας

Πρόληψη και Αντιμετώπιση:

α) Ενημέρωση μαθητών και γονέων σχετικά με τον διαδικτυακό εκφοβισμό

β) Ενθάρρυνση των μαθητών να μιλούν στους γονείς ή στους δασκάλους τους εάν αντιμετωπίζουν ή παρατηρούν περιστατικά εκφοβισμού.

γ) Υποστήριξη θυμάτων

δ) Δεν απαντάμε σε εκφοβιστικά μηνύματα και αποκλείουμε τον αποστολέα.

Ανακοίνωση – Λειτουργία Σχολικής Μονάδας την Τετάρτη 31/01

Σύμφωνα με απόφαση του Δήμου Ορχομενού τα σχολεία και οι παιδικοί σταθμοί του δήμου θα λειτουργήσουν από τις 9 π.μ. την Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2024.

Ανακοίνωση Κλειστά τα σχολεία 30/1/24

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με την απόφαση του Δημάρχου Ορχομενού κ. Γιώργου Τζαβάρα, τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και οι παιδικοί σταθμοί του Δήμου Ορχομενού δε θα λειτουργήσουν αύριο Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2024 λόγω της επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών. Θα πραγματοποιηθεί τηλεκπαίδευση.

Η Τεχνολογία μέσα από τα μάτια της Α’ Τάξης.

vector illustration kids technology eps vector illustration kids technology 114654056

Η τεχνολογία είναι ένα μαγικό εργαλείο που μας επιτρέπει να εξερευνήσουμε τον κόσμο γύρω μας με τρόπους που ποτέ πριν δεν ήταν δυνατοί. Οι μαθητές της Α’ τάξης μας εξηγούν πώς βλέπουν την τεχνολογία μέσα από τα δικά τους μάτια με τα παρακάτω στιχάκια.

 

Ζούμε σ’ έναν κόσμο μαγικό,

τον ψηφιακό.

Tablet, laptop, κινητά

σου παίρνουν τα μυαλά.

Μέσα στη στιγμή θα βρεις

οτιδήποτε κι αν επιθυμείς.

Με το άγγιγμα μια οθόνης

την απόσταση ισοπεδώνεις.

Όσο όμως μαγικό κι αν ακούγεται αυτό,

πρέπει με τον τρόπο να γίνεται τον σωστό.

Tips για καλύτερο διάβασμα

αρχείο λήψης 13

Tips για καλύτερο διάβασμα:

α) Μετά την επιστροφή του παιδιού από το σχολείο κι αφού φάει το μεσημεριανό ας κάνει ένα διάλειμμα μερικών λεπτών ώστε να αποφορτιστεί.

β) Ο χώρος μελέτης θα πρέπει να είναι καθαρός.

γ) Θα πρέπει να υπάρχει ησυχία χωρίς μουσική και τηλεόραση ή οτιδήποτε θα μπορούσε να του αποσπάσει την προσοχή.

δ) Μπλοκάκι καθηκόντων ώστε να είναι καταγεγραμμένο για το τι ακριβώς έχει να διαβάσει.

ε) Διαλείμματα όταν το παιδί κουράζεται.

στ) Δεν ξεχνάμε την επιβράβευση.