Επαναλειτουργία σχολείων μετά τις χριστουγεννιάτικες διακοπές

Αγαπητοί γονείς,

Πολλές ευχές για μια Καλύτερη Χρονιά, με υγεία, δύναμη και γρήγορη επιστροφή σε μια κανονικότητα δίχως την ανασφάλεια και τον φόβο της πανδημίας.

Τα σχολεία θα επαναλειτουργήσουν μετά τις χριστουγεννιάτικες διακοπές τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022.

Ακολουθούν, σε συνοπτική μορφή, οι οδηγίες όπως ορίζονται από την τροποποιημένη Δ1α/Γ.Π.οικ.55254/09.09.2021 ΚΥΑ (ΦΕΚ 7/τ.Β΄/06-01-2022), περί του τρόπου επαναλειτουργίας των σχολικών μονάδων:

1.Την 1η  εβδομάδα επαναλειτουργίας των σχολείων θα διενεργηθούν, από όλους τους μαθητές και μαθήτριες εμβολιασμένους και μη, 3 self test και συγκεκριμένα  έως και 24 ώρες πριν την προσέλευση της Δευτέρας(10/01), της Τρίτης (11/01) και της Παρασκευής (14/01).

Την 2η εβδομάδα( 17-21/01) όπως ίσχυε, δηλ. πριν από κάθε Τρίτη και Παρασκευή. Τα αποτελέσματα θα δηλώνονται στην πλατφόρμα edupass από την οποία εκδίδεται και η σχολική κάρτα.

2.Το παραπάνω πρόγραμμα αυτοδιαγνωστικού ελέγχου θα ακολουθηθεί και από τους εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς, με την ίδια λογική.

  1. Οι εκπαιδευτικοί που δεν είναι εμβολιασμένοι θα πρέπει να πραγματοποιήσουν 2 rapid test  και 1 self test  την εβδομάδα (10-14/01).

Τα rapid test θα πρέπει να έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι 48 ώρες πριν τη προσέλευση της Δευτέρας 10/01 και της Παρασκευής 14/01, ενώ θα πρέπει να πραγματοποιηθεί και self test έως 24 ώρες πριν τη προσέλευση της Τρίτης 11/01.

Τη δεύτερη εβδομάδα θα ακολουθηθεί ότι ίσχυε και πρίν δηλ. 2 rapid test πριν από κάθε Τρίτη και Παρασκευή .

  1. Για τη χρήση προστατευτικής μάσκας στο χώρο του σχολείου θα ισχύσει ότι ίσχυε και προηγούμενα.

Σε περίπτωση κρούσματος στην τάξη ακολουθούμε τις οδηγίες του ΥΠΑΙΘ όπως παρατίθενται παρακάτω:

ODHGIES

Προσοχή λοιπόν για την πρώτη ημέρα στο Σχολείο, το 1ο self test θα πρέπει να  πραγματοποιηθεί αύριο Κυριακή 09 Ιανουαρίου 2022 (ή το αργότερο νωρίς το πρωί της Δευτέρας 10 Ιανουαρίου 2022) και να έχει δηλωθεί στην πλατφόρμα edupass από την οποία εκδίδεται και η σχολική κάρτα.

Παρακαλώ να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή  ώστε τα παιδιά σας να διαθέτουν καθημερινά τουλάχιστον μια δεύτερη προστατευτική μάσκα για ώρα ανάγκης.

Καλή μας αρχή, με ψυχραιμία και σύνεση!

 

 

Εφαρμογή προγράμματος προληπτικού ιατρικού ελέγχου σε παιδιά – Οδηγίες

Ο Δωρεάν προληπτικός παιδιατρικός, οδοντιατρικός, οφθαλμολογικός και ωτορινολαρυγγολογικός έλεγχος σε παιδιά οργανώνεται από το  «Το Χαμόγελο του Παιδιού»  με τη συμβολή των Κοινωνικών Υπηρεσιών και Δομών του Δήμου Ζακύνθου από τη Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2021 έως και την Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2021 και από 9π.μ. έως 5μ.μ.

Ο Ιατρικός Προληπτικός έλεγχος  θα πραγματοποιηθεί από Ιατρούς του Ιατρικού Συλλόγου και Οδοντιατρικού Συλλόγου Ζακύνθου. Προς τούτο υπάρχει συνεργασία των δύο Συλλόγων με το «Χαμόγελο του Παιδιού>> που για την υλοποίηση της δράσης «Το Χαμόγελο του Παιδιού» θα διαθέσει το κινητό Πολυιατρείο «ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ» (*)

Οι εξετάσεις αφορούν :

  1. Παιδιατρικό Έλεγχο (για παιδιά από 6μηνών έως 16 ετών)
  2. Οδοντιατρικό Έλεγχο (από 2ετών έως 18 ετών)
  3. Οφθαλμολογικό Έλεγχο (από 2ετών έως 18 ετών)
  4. Ωτορινολαρυγγολογικό Έλεγχο (από 2ετών έως 18 ετών)

Τηλέφωνα επικοινωνίας για πληροφορίες και ραντεβού:  26950-22234 και 26950-24757 (από Δευτέρα 29 Νοεμβρίου, καθημερινές 8.00-14.00)

Τα ραντεβού για Παιδιατρικό Έλεγχο θα είναι κάθε 15’

Τα ραντεβού για Οδοντιατρικό Έλεγχο  θα είναι κάθε 10’

Τα ραντεβού για ΩΡΛ και Οφθαλμίατρο θα καθοριστούν αναλόγως των αιτημάτων και θα απέχουν μεταξύ τους περί τα 15’ για κάθε εξέταση

  • Μέγιστος ημερήσιος αριθμός ελεγχόμενων παιδιών ανά ειδικότητα περί τα 30
  • Μέγιστος αριθμός ελεγχόμενων παιδιών ανά ημέρα περί τα 120
  • Μέγιστος αριθμός συνολικά παιδιών που θα ελεγχθούν περί τα 600

Η Δράση θα πραγματοποιηθεί στην Οδό Νίκου Τεμπονέρα, Ποτάμι Αγίου Χαραλάμπους, αύλιος χώρος «Μαθητικής Εστίας Ζακύνθου» – Δημοτικές Κοινωνικές Δομές Αλληλεγγύης.

ΠΡΟΣΟΧΗ !

Σε όλη τη διαδικασία της υλοποίησης της Δράσης αυτής θα εφαρμοστούν σχολαστικά όλα τα υγειονομικά μέτρα και οι κανόνες για την αποτροπή της διασποράς του ιού Covid – 19.

Όλοι οι προσερχόμενοι γονείς και παιδιά θα φορούν μάσκες

Οι προσερχόμενοι συνοδοί γονείς θα πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με Πιστοποιητικό Εμβολιασμού σε ισχύ, ή Πιστοποιητικό Νόσησης σε ισχύ, διαφορετικά θα πρέπει να έχουν πιστοποιητικό Ράπιντ Τεστ σε ισχύ (48ωρών). Τα παιδιά  από 4 ετών και άνω, θα πρέπει να έχουν μαζί τους το δηλωμένο σέλφ τέστ που χρησιμοποιούν στο Σχολείο τους.

(*)Το πρόγραμμα προληπτικής ιατρικής/οδοντιατρικής «ΙΠΠΟΚΡΑΤΗΣ» λειτουργεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας ‘Έρευνας και Θρησκευμάτων και του Υπουργείου Υγείας, βάσει μνημονίων συνεργασίας που έχει υπογράψει ο Οργανισμός μας με τα ως άνω Υπουργεία και σε συνεργασία πάντα με περιφερειακούς και τοπικούς φορείς και συλλόγους, με στόχο την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών πρόληψης και ευαισθητοποίησης στα παιδιά.

 

Εργαστήρια Δεξιοτήτων – Ενημέρωση γονέων

Αγαπητοί γονείς

Aπό φέτος στο Πρόγραμμα Σπουδών έχει προστεθεί  διδακτική ενότητα με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» όλων των τύπων σχολικών μονάδων, Νηπιαγωγείων, Δημοτικών και των Γυμνασίων. Σας παραθέτουμε ορισμένα  βασικά σημεία που αφορούν στη μεθοδολογία και τη φιλοσοφία των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων:

  1. Σκοποί και στόχοι
    Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν διδακτική, εκπαιδευτική δράση, η οποία συνίσταται στην προσθήκη Θεματικών Ενοτήτων, με εστίαση στις δεξιότητες, στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου, αξιοποιώντας σύγχρονες και καινοτόμες μεθόδους μάθησης. Βασική αρχή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι να συνδυάζουν το γνωστικό πεδίο των
    Προγραμμάτων Σπουδών με την ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων των μαθητριών και των μαθητών με σκοπό τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες. Σκοπός των «Εργαστηρίων δεξιοτήτων» είναι η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στις μαθήτριες και στους μαθητές.
    Στους επιμέρους στόχους των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι η μάθηση μέσω ομαδοσυνεργατικής, δημιουργικής και κριτικά αναστοχαζόμενης διδακτικής μεθοδολογίας, η ενίσχυση των δεξιοτήτων ζωής, διαμεσολάβησης και υπευθυνότητας, η ενίσχυση των δεξιοτήτων ψηφιακής μάθησης, τεχνολογίας και προγραμματιστικής σκέψης.
  2. Οι Κύκλοι Δεξιοτήτων στα Εργαστήρια
    Η τυπική εκπαίδευση και κατάρτιση πρέπει να εφοδιάζει τους πολίτες με ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων που ανοίγουν το δρόμο για την προσωπική ολοκλήρωση και ανάπτυξη, την κοινωνική ένταξη, την ιδιότητα του ενεργού πολίτη και την απασχόληση. Σε αυτές περιλαμβάνονται εκτός από τις στοιχειώδεις γνώσεις γραφής και ανάγνωσης, θετικών επιστημών και ξένων γλωσσών, και εγκάρσιες δεξιότητες και βασικές ικανότητες, όπως οι ψηφιακές ικανότητες, η κριτική σκέψη, η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και η ικανότητα για μάθηση.
    Στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, οι δεξιότητες ομαδοποιούνται και καλλιεργούνται σε τέσσερεις κύκλους στοχοθεσίας ως εξής:

 21ου ΑΙΩΝΑ

Δεξιότητες 21ου αιώνα (4cs)                                                                         

  • Δεξιότητες μάθησης 21ου αιώνα (4cs) (Κριτική σκέψη, Επικοινωνία, Συνεργασία, Δημιουργικότητα)
  • Ψηφιακή μάθηση 21ου αιώνα (4cs σε ψηφιακό περιβάλλον) (Ψηφιακή επικοινωνία, Ψηφιακή συνεργασία, Ψηφιακή δημιουργικότητα, Ψηφιακή κριτική σκέψη, Συνδυαστικές δεξιότητες ψηφιακής τεχνολογίας, επικοινωνίας και συνεργασίας)
  • Παραγωγική μάθηση μέσω των τεχνών και της δημιουργικότητας

Δεξιότητες ζωής

  • Δεξιότητες της κοινωνικής ζωής (Αυτομέριμνα, Κοινωνικές δεξιότητες, Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Πολιτειότητα, Προσαρμοστικότητα, Ανθεκτικότητα, Υπευθυνότητα)
  • Δεξιότητες της ψηφιακής ιθαγένειας (Ευχέρεια στην ηλεκτρονική διακυβέρνηση, Ψηφιακή πολιτειότητα, Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο, Προστασία από εξαρτητικές συμπεριφορές στις τεχνολογίες, ανθεκτικότητα)
  • Δεξιότητες διαμεσολάβησης και κοινωνικής ενσυναίσθησης (Ενσυναίσθηση και ευαισθησία, Διαμεσολάβηση, Επίλυση συγκρούσεων, Πολιτειότητα)
  • Δεξιότητες επιχειρηματικότητας (entrepreneurship) (Πρωτοβουλία, Οργανωτική ικανότητα, Προγραμματισμός, Παραγωγικότητα, Αποτελεσματικότητα)

Δεξιότητες της τεχνολογίας, της μηχανικής και της επιστήμης

  • Δεξιότητες της τεχνολογίας (Δεξιότητες δημιουργίας και διαμοιρασμού ψηφιακών δημιουργημάτων, Δεξιότητες ανάλυσης και παραγωγής περιεχομένου σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, Δεξιότητες διεπιστημονικής και διαθεματικής χρήσης των νέων τεχνολογιών)
  • Δεξιότητες διαχείρισης των Μέσων (media) (Πληροφορικός γραμματισμός, Ψηφιακός γραμματισμός, Τεχνολογικός γραμματισμός, Γραμματισμός στα μέσα, Ασφάλεια στο διαδίκτυο)
  • Ρομποτική (Δεξιότητες μοντελισμού και προσομοίωσης, Επιστημονική/ υπολογιστική σκέψη)

Δεξιότητες του νου

  • Στρατηγική Σκέψη (Οργανωσιακή σκέψη, Μελέτη περιπτώσεων και Επίλυση προβλημάτων)
  • Πλάγια σκέψη (Δημιουργική, παραγωγική, ολιστική σκέψη), Κατασκευές, παιχνίδια, εφαρμογές)
  • Ρουτίνες σκέψεις και αναστοχασμός
  • Κατασκευές, παιχνίδια, εφαρμογές
  • Δεξιότητες υπολογιστικής σκέψης (Επιστημονική/ υπολογιστική σκέψη διαμεσολάβηση)
  1. Τέσσερις Θεματικές Ενότητες των Εργαστηρίων
    Το πρόγραμμα και το εκπαιδευτικό υλικό των «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων» ομαδοποιείται σε τέσσερις (4) Θεματικές Ενότητες:

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

  1. Σχέδιο δράσης της σχολικής μονάδας και του τμήματος

Κατά την έναρξη του διδακτικού έτους,  στο πλαίσιο του ετήσιου προγραμματισμού του σχολείου, πραγματοποιείται ειδική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων για τον καθορισμό του ετήσιου σχεδίου δράσης του σχολείου αναφορικά με τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων. Στη συνέχεια οι εκπαιδευτικοί της κάθε τάξης σχεδιάζουν τα αντίστοιχα σχέδια δράσης. Η εκπόνηση του σχεδίου δράσης της τάξης περιλαμβάνει υποχρεωτικά την υλοποίηση των τεσσάρων (4) Θεματικών Κύκλων με περιεχόμενο σταθμισμένο κατάλληλα ως προς την ηλικία των μαθητών/τριών και δύναται να περιλαμβάνει από 20 ως 28 εργαστήρια συνολικά, δηλαδή 5 έως 7 εβδομάδες ανά Θεματικό Κύκλο. Δηλαδή κάθε τάξη επιλέγει από κάθε θεματικό κύκλο μία υποενότητα και από αυτή την υποενότητα μία επιμέρους θεματική ενότητα. Σε κάθε ενότητα θα πραγματοποιηθούν από 5 ως 7 εργαστήρια. Κάθε εργαστήριο πραγματοποιείται σε 2 ως 3 διδακτικές ώρες.

Ενδεικτικές δραστηριότητες αποτελούν:

Κατασκευές, παρουσιάσεις, παιχνίδια, δημιουργία παιχνιδιών, θεατρικό παιχνίδι, οργάνωση έρευνας ή συνέντευξης,  γνωριμία και συνέντευξη κάποιου επαγγελματία ή προσωπικότητας και διοργάνωση εκδηλώσεων.

Ένταξη των εργαστηρίων στο καθημερινό Ωρολόγιο Πρόγραμμα:

Στο Δημοτικό τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αντικαθιστούν τις ώρες της Ευέλικτης Ζώνης (Α΄και Β΄ τάξεις από 3 ώρες – Γ΄και Δ΄ από 2 ώρες και Ε΄και Στ΄τάξεις από 1 ώρα), καθώς ο σκοπός τους ταυτίζεται με τον σκοπό και τη θεματολογία της. Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων εμπλουτίζουν τη θεματολογία της «Ευέλικτης Ζώνης Διαθεματικών και Δημιουργικών Δραστηριοτήτων» με συγκεκριμένες θεματικές Ενότητες, απαραίτητες για την ανάπτυξη δεξιοτήτων, την απόκτηση ικανοτήτων και τη διαμόρφωση στάσεων, ενισχύοντας την ιδιότητα του ενεργού πολίτη, με στόχο να αντισταθμίσουν την ανελαστικότητα, τις μονομέρειες και τον πολυκερματισμό του παραδοσιακού σχολείου και να διαποτίσουν με τις αρχές τους και τις πρακτικές τους την καθημερινή διδακτική πράξη.

Ο/Η δάσκαλος/λα έχει την ευελιξία να επιλέγει ανάλογα με το πλαίσιο και τη δυναμική της ομάδας, τα ενδιαφέροντα των μαθητών/τριών και τη θεματική που διαπραγματεύονται στην τάξη.

Για την επίτευξη των στόχων της εφαρμογής,  οι περισσότεροι δάσκαλοι του σχολείου μας παρακολούθησαν και παρακολουθούν ασύγχρονη εξ αποστάσεως επιμόρφωση

Αξιολόγηση μαθητών/τριών:

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων,  επιδιώκουν την καλλιέργεια της συνεργασίας και της αυτοβελτίωσης. Λόγω του ιδιαίτερου χαρακτήρα τους, δεν αξιολογούνται με τον παραδοσιακό τρόπο, αλλά δίνεται έμφαση στην περιγραφική αξιολόγηση. Οι αξιολογήσεις διεξάγονται ανά τρίμηνο/τετράμηνο και Θεματικό Κύκλο, και έχουν διττό στόχο: την αξιολόγηση του προγράμματος και την αξιολόγηση της ανάπτυξης δεξιοτήτων των μαθητών/τριών. Σκοπός της αξιολόγησης του Κύκλου Δεξιοτήτων είναι η εκτίμηση από τον/την εκπαιδευτικό του βαθμού  προόδου κάθε μαθητή και μαθήτριας μεμονωμένα στην καλλιέργεια των δεξιοτήτων. Τα φύλλα αξιολόγησης των μαθητών θα μπαίνουν στους ατομικούς τους φακέλους.

Η ενημέρωση για την πορεία των εργαστηρίων, θα γίνεται από τους εκπαιδευτικούς της κάθε τάξης. Για οποιαδήποτε ερώτηση και απορία απευθύνεστε στον εκπαιδευτικό της τάξης του παιδιού σας.

Η συνεργασία σας είναι πολύτιμη και θεωρείται απαραίτητη.

Δείτε στη σελίδα μας «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», το Σχέδιο Δράσης των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, που συνέταξε το Σχολείο μας φέτος.

Αγιασμός

Τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021, πραγματοποιήθηκε ο καθιερωμένος αγιασμός με την ευκαιρία της έναρξης του νέου σχολικού έτους 2021-22.

Καλη αρχή! Με Δύναμη, Υγεία, Δημιουργικότητα και Καρτερικότητα!

 

Έναρξη νέας σχολικής χρονιάς 2021-22. Αγιασμός

Αγαπητοί γονείς, σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2021, θα πραγματοποιηθεί ο καθιερωμένος αγιασμός με την ευκαιρία της έναρξης του νέου σχολικού έτους 2020-21.

Οι μαθητές/ -ήτριες, θα προσέλθουν στο σχολείο στις  08:30′, επιδεικνύοντας δήλωση αρνητικού αποτελέσματος από self test που θα έχει πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν.

Θα επιτραπεί η είσοδος μόνο σε γονείς της Α΄τάξης και εφόσον επιδείξουν πιστοποιητικό εμβολιασμού, ή βεβαίωση νόσησης από Covid-19 κατά το τελευταίο εξάμηνο ή  δήλωση αρνητικού αποτελέσματος από rapid test που θα έχει πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν. Όλοι ανεξαιρέτως – εκπαιδευτικοί, μαθητές/ήτριες και γονείς – θα πρέπει να κάνουν χρήση προστατευτικής μάσκας.

Ο αγιασμός θα πραγματοποιηθεί στις 09:00΄. Στη συνέχεια οι μαθητές/ήτριες θα ενημερωθούν για τον/την φετινό/ή δάσκαλο/α τους και θα γνωρίσουν μαζί την τάξη τους. Θα ενημερωθούν για τα μέτρα πρόληψης της διασποράς του ιού, στη διαδικασία διενέργειας των self tests και της ορθής χρήση της μάσκας, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, αλλά και στη γενικότερη λειτουργία του σχολείου και θα αποχωρήσουν περί τις 10:00΄.

Τσάντες δε χρειάζεται να έχουν οι μαθητές. Βιβλία θα μοιραστούν την επομένη, Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2021.

Μεταφορά με λεωφορείο δε θα υπάρχει την ημέρα αυτή, οπότε η ευθύνη για την μεταφορά των μαθητών/τριών προς και από το σχολείο θα είναι δική σας.

Καλή αρχή με δύναμη, κουράγιο και υγεία!

                                 ΕΚ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΑ  ΖΑΚΥΝΘΟΥ

Προκήρυξη θέσης εθελοντή σχολικού τροχονόμου.

Οι ώρες απασχόλησης που αναφέρονται στην προκήρυξη, αφορούν στο πρόγραμμα λειτουργίας του σχολείου μας υπό τις φετινές ειδικές υγειονομικές συνθήκες λόγω του Covid-19, που επιβάλλουν τη σταδιακή αποχώρηση των μαθητών/τριών το μεσημέρι.

Από τη νέα σχολική χρονιά, Σεπτέμβριος 2021, καλώς εχόντων των πραγμάτων, το μεσημεριανό ωράριο απασχόλησης του/της σχολικού/ικής τροχονόμου θα είναι 13:10′ μέχρι 13:30′

 

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ

Αυτοδιαγνωστικοί έλεγχοι (self tests) από Δευτέρα 17 Μαΐου 2021

Από τη Δευτέρα 17  Μαΐου θα απαιτείται η διενέργεια self-test μία φορά εβδομαδιαίως για την προσέλευση μαθητών, εκπαιδευτικών, διοικητικού και λοιπού προσωπικού στις σχολικές μονάδες της χώρας.

Το τεστ θα διενεργείται εντός 24 ωρών πριν από την προσέλευση στο σχολείο κάθε Δευτέρα πρωί, θα δηλώνεται το αποτέλεσμα στην πλατφόρμα https://self-testing.gov.gr/ , σύμφωνα με τις οδηγίες, και τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας θα φέρουν μαζί τους βεβαίωση/δήλωση αρνητικού τεστ, που θα επιδεικνύουν στο σχολείο.

Θυμίζουμε ότι: σε περίπτωση που δεν υπάρχει εκτυπωτής, θα πρέπει να συμπληρώσετε χειρόγραφα τη “Δήλωση αποτελέσματος self-testCovid-19”, που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική κάρτα για Covid-19, σύμφωνα με το  συνημμένο παράδειγμα: ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ SELF TEST (ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ).

Αποκλειστικά και μόνο στις περιπτώσεις κατά τις οποίες οι γονείς και οι μαθητές/ήτριες δεν έχουν ΑΜΚΑ ή προσωρινό ΑΜΚΑ (ΠΑΜΚΑ) ή Προσωρινό Αριθμό Ασφάλισης και Υγειονομικής Περίθαλψης Αλλοδαπού (ΠΑΑΥΠΑ), και άρα δε δύνανται να καταχωρήσουν το αποτέλεσμα του self-test στην πλατφόρμα, θα χρησιμοποιείται η συνημμένη υπεύθυνη δήλωση: ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ (ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ SELF TEST)

Εγγραφές στο Ολοήμερο Πρόγραμμα του σχολείου

Αγαπητοί γονείς!

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με τα οριζόμενα στην εγκύκλιο Φ.7/51340/Δ1/10-5-2021 του Υπουργείου Παιδείας περί «Ενεργειών Προγραμματισμού του Εκπαιδευτικού Έργου των Δημοτικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2021-2022», μέχρι τη Δευτέρα 17 Μαΐου 2021 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία για όσους επιθυμούν να εγγραφούν στο Ολοήμερο Πρόγραμμα του σχολείου μας για την επόμενη σχολική χρονιά 2021-2022.

Δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν όλοι οι γονείς των μαθητών /τριών του σχολείου μας χωρίς προϋποθέσεις. Τη σχετική αίτηση/δήλωση θα μπορείτε να την προμηθεύεστε και να την υποβάλλετε στη διεύθυνση του Σχολείου καθημερινά από 13:15΄  έως 14:00΄.

ΑΙΤΗΣΗ_ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Διευκρινίσεις για τα self tests

Αγαπητοί γονείς!

Μετά από κατ’ ιδίαν επίσκεψη στο φαρμακείο του Λαγανά, αλλά και μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με γονείς μαθητών/τριών του σχολείου μας, πληροφορήθηκα ότι η ψηφιακή πλατφόρμα για την προμήθεια των self tests έχει “κλειδώσει”!

Μάλιστα, ότι θα παραμείνει κλειδωμένη μέχρι αύριο το πρωί, οπότε θα μπορείτε να προμηθευτείτε και τα δύο self tests που απαιτούνται για την εβδομάδα 10-14 Μαΐου2021.

Επειδή το γεγονός αυτό εγείρει ερωτήματα για το τι θα γίνει αύριο με τους μαθητές/ήτριες που δεν πρόλαβαν να προμηθευτούν με το AMKA (ή Π.Α.Μ.Κ.Α.(Προσωρινός αριθμός  μητρώου κοινωνικής ασφάλισης)ή Π.Α.Α.Υ.Π.Α. (Προσωρινός αριθμός ασφάλισης και υγειονομικής περίθαλψης αλλοδαπού), κάποιο self test και να δηλώσουν το αποτέλεσμά του το βράδυ της Κυριακής ή το πρωί της Δευτέρας στην ψηφιακή πλατφόρμα self-testing.gov.gr με τους κωδικούς για τοTaxisNet (Οδηγίες προς τους Πολίτες – Σχολική κάρτα για Covid-19), παρακαλώ να λάβουμε υπόψη τα ακόλουθα:

  • Μην αγοράζετε self test γιατί δε θα μπορείτε να δηλώσετε το αποτέλεσμά του στην ψηφιακή πλατφόρμα self-testing.gov.gr και στη συνέχεια να προχωρήσετε στην εκτύπωση της σχετικής «Σχολικής κάρτας για Covid-19» που θα αποτελεί την προϋπόθεση για να μπει το παιδί σας στο σχολείο. (Θυμίζουμε ότι: Σε περίπτωση που δεν υπάρχει εκτυπωτής θα πρέπει να συμπληρώσετε χειρόγραφα τη “Δήλωση αποτελέσματος selftestCovid-19″, που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία της σχολικής κάρτας για Covid-19, σύμφωνα με το συνημμένο παράδειγμα).
  • Από αύριο το πρωί στις 08:00, οπότε και θα “ξεκλειδώσει” η σχετική ψηφιακή πλατφόρμα, μπορείτε να προμηθεύεστε από τα φαρμακεία και τα δύο self tests που απαιτούνται για την εβδομάδα 10-14 Μαΐου2021.

Στη συνέχεια θα μπορέσετε να πραγματοποιήσετε το πρώτο από αυτά, να δηλώσετε το αποτέλεσμα στην ψηφιακή πλατφόρμα self-testing.gov.gr και με τη «Σχολική κάρτα για Covid-19» εκτυπωμένη ή με τη“Δήλωση αποτελέσματος selftestCovid-19″, χειρόγραφη, να φέρετε το παιδί σας στο σχολείο. Δε θα υπάρχει πρόβλημα με την καθυστέρηση.

  • Τονίζεται για άλλη μια φορά ότι, επ΄ουδενί θα επιτραπεί να εισέλθει στο σχολείο ή στο λεωφορείο μαθητής ή μαθήτρια που θα αδυνατεί να επιδείξει είτε τυπωμένη «Σχολική κάρτα για Covid-19», είτε χειρόγραφη «Δήλωση αποτελέσματος self-testCovid-19».

Τέλος, θυμίζουμε ότι:

  • Το Εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα παραμένει το ίδιο, καθώς και οι ώρες προσέλευσης και αποχώρησης. Παρακαλώ ιδιαίτερα για την τήρηση του ωραρίου πρωινής προσέλευσης και παραλαβής των παιδιών σας με το σχόλασμα.
  • Ίδια με το προηγούμενο διάστημα παραμένουν τα πρωτόκολλα ασφαλείας με κυρίαρχο τη χρήση προστατευτικής μάσκας στους εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους. Γι’ αυτό παρακαλώ όπως φροντίσετε να διαθέτουν τα παιδιά σας τουλάχιστον δύο μάσκες που θα βρίσκονται σε καλή κατάσταση και θα προσαρμόζονται επακριβώς στα πρόσωπά τους.
  • Φροντίστε να διαθέτουν τα παιδιά σας, πέρα από το απαραίτητο κολατσιό, και αρκετό νερό μιας και ο καιρός έχει ζεστάνει αρκετά!

Υπομονή και καλή αντάμωση!

Ιωάννης Καψάσκης

ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ SELF TEST (ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ)