Εκδρομή στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή στη Θεσσαλονίκη στις 6/12/2022. Τα τμήματα Α1 και Α2. παρακολούθησαν το πρόγραμμα << Ένα πιάτο για την υγεία μας >> και ξεναγήθηκαν στα θερμοκήπια , τα κοτέτσια και το τυροκομείο . Τα πρωτάκια μας ενθουσιάστηκαν!
https://vimeo.com/manage/videos/780157627
https://vimeo.com/manage/videos/780163753