Εικόνα για το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΟΡΜΥΛΙΑΣ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

Εκδρομή

 

  Εκδρομή στην Αμερικανική Γεωργική Σχολή στη Θεσσαλονίκη στις 6/12/2022. Τα τμήματα Α1 και Α2. παρακολούθησαν το πρόγραμμα << Ένα πιάτο για την υγεία μας >> και ξεναγήθηκαν στα θερμοκήπια , τα κοτέτσια και το τυροκομείο . Τα πρωτάκια μας ενθουσιάστηκαν!

https://vimeo.com/manage/videos/780157627

https://vimeo.com/manage/videos/780163753

 

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων