ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΕΩΝ

2 Ιουνίου 2025
από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΕΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Φτιάχνουμε μαρμελάδα τις φραουλίτσες του κήπου μας. Θα τη χρησιμοποιήσουμε στο πρωινό μας, που θα πάρουμε στον κήπο μας, σε λίγες μέρες.

500761280 1208674187721307 7958579061054625781 n 500742559 1208674007721325 5347006817133723999 n 500768660 1208674234387969 6292018802397288347 n 1 500740187 1208674324387960 3146137956421766234 n

29 Μαΐου 2025
από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΕΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο EΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ fread and Real στα πλαίσια υλοποίησης έργου eTwinning

EΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ fread and Real στα πλαίσια υλοποίησης έργου eTwinning

Επίσκεψη της Β και Δ ταξης του σχολείου μας,στο “Free and Real”.Οι μαθητές,γνώρισαν την αειφορική διαχείριση του Νερού,την κατασκευή σπιτιών με φυσικά υλικά,την δημιουργία κομποστ και τόσα άλλα ενδιαφέροντα,τα οποία έχουν σχέση με τους 17 στόχους Βιώσιμης ανάπτυξης…Ευχαριστούμε πολύ για την ξενάγηση και τη φιλοξενία!

499201693 1202962591625800 722977812068813788 n 500094202 1202963931625666 8785743204987804882 n 498944426 1202963434959049 7716465528578303913 n 499245815 1202963538292372 1302968224246440317 n 499568508 1202963251625734 831482843979010226 n 499473418 1202963181625741 2200051555481994057 n 499790771 1202963091625750 2928037565488586455 n 499942335 1202964281625631 3406665441790614177 n 1

18 Μαΐου 2025
από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΕΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο υμμετοχή του σχολείου μας, στην Μαθητική Εβδομάδα “Land Art ” 2025 Έργα σχολείων’

υμμετοχή του σχολείου μας, στην Μαθητική Εβδομάδα “Land Art ” 2025 Έργα σχολείων’

Ψηφιακή Έκθεση Έργων Land Art

17 Μαΐου 2025
από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΕΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παρουσίαση με θέμα: “Κατανοώ το Περιβάλλον και τους κινδύνους του-Η Ζωή είναι Παιχνίδι

Παρουσίαση με θέμα: “Κατανοώ το Περιβάλλον και τους κινδύνους του-Η Ζωή είναι Παιχνίδι

Μια πολύ ωραία και σημαντική δράση ενημέρωσης με θέμα : “Κατανοώ το Περιβάλλον και τους κινδύνους – Η ζωή είναι παιχνίδι – Οι πλημμύρες”, από το Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας και Εθελοντισμού του Δήμου Ιστιαίας Αιδηψού, έγινε σήμερα το πρωί στο Δημοτικό Ωρεών στα πλαίσια ενημέρωσης των σχολικών μονάδων του Δήμου σε θέματα Πολιτικής Προστασίας, Περιβάλλοντος και Φυσικών Καταστροφών, μετά από πρόσκληση της Διευθύντριας του Δημοτικού Σχολείου κας Χριστούλα Τσελίκα με αφορμή την υλοποίηση έργου eTwinning για το Νερό, όπου είναι υπεύθυνη με τους μαθητές της Δ τάξης. Στην παρουσίαση ήταν όλο το σχολείο και μιλήσαμε για την Πολιτική Προστασία, το Περιβάλλον, τα Φυσικά φαινόμενα, τους Φυσικούς κινδύνους, τον κύκλο του νερού, το κλίμα, τις πλημμύρες, τις κατολισθήσεις, τους τρόπους προστασίας, είπαμε ότι πολλοί άνθρωποι θα είχαν σωθεί αν γνώριζαν και ήταν εκπαιδευμένοι, είπαμε πως ένα κορίτσι 10 χρονών έσωσε 100 ανθρώπους, είπαμε ότι η ζωή είναι παιχνίδι κι ότι για να το χαιρόμαστε πρέπει να είμαστε εκπαιδευμένοι και να ακούμε τους προπονητές μας που είναι οι δάσκαλοι και οι γονείς μας, μάθαμε για τον κακό λύκο που εκπροσωπεί τους κινδύνους στην ζωή μας,

μάθαμε από την πτέρνα του Αχιλλέα τι σημαίνει τρωτότητα, μάθαμε ότι το περιβάλλον είναι το Σύμπαν όλο.
Όταν ένα κοριτσάκι έρχεται όταν φεύγεις και από τα κάγκελα σου λέει σας ευχαριστούμε πολύ κύριε, μου άρεσαν πάρα πολύ αυτά που είπατε, ήταν πολύ σημαντικά, αυτή είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή κι ένα σημάδι ότι κάτι μπορούμε να κάνουμε όλοι για να αλλάξουμε αυτόν τον τόπο και κυρίως στις νέες ψυχούλες, που διψάνε για φως. Ευχαριστώ πολύ την εμπνευσμένη Διευθύντρια του σχολείου κα Χριστούλα Τσελίκα, για την πρόσκληση και της εύχομαι καλή επιτυχία στο πρόγραμμα καθώς και στο σημαντικό έργο της στην περιοχή μας.
Tάσος  Μπίρης
Προιστάμενος Πολιτικής Προστασίας δήμου Ιστιαίας Αιδηψού

17 Μαΐου 2025
από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΕΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο KAΘΑΡΙΣΜΟΣ ΑΚΤΩΝ

KAΘΑΡΙΣΜΟΣ ΑΚΤΩΝ

Στα πλαίσια του προγράμματος «Καθαρή Ακτή, Καθαρό Μέλλον» πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 12 Μαΐου2025 δράση σχετική με τον καθαρισμό της παραλίας των Ωρεών από τους μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης.

Εξοπλισμένοι με γάντια και σακούλες, οι μαθητές συγκέντρωσαν πλαστικά  μπουκάλια, χαρτιά, σακούλες, συζήτησαν με τους εκπαιδευτικούς για τη σημασία της προστασίας των ακτών και η δράση έκλεισε με έναν σύντομο κύκλο συζήτησης όπου τα παιδιά μοιράστηκαν όσα ένιωσαν κι έμαθαν.

Ήταν μία μέρα συνεργασίας, προσφοράς και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.

 

11 Μαΐου 2025
από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΕΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ψηφιακό παιχνίδι “Οι δώδεκα μήνες του χρόνου” Συμμετοχή στον 5οΠανελλήνιο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Εκπαιδευτικού Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Παιχνιδιού “Το μάθημα….παιχνίδι”

Ψηφιακό παιχνίδι “Οι δώδεκα μήνες του χρόνου” Συμμετοχή στον 5οΠανελλήνιο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Εκπαιδευτικού Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Παιχνιδιού “Το μάθημα….παιχνίδι”

 «Οι δώδεκα μήνες του χρόνου»

 

Το παιχνίδι είναι ψηφιακό και έχει τον τίτλο : «Ο ι δώδεκα μήνες του χρόνου».Απευθύνεται σε μαθητές της Α ,Β και Γ  τάξης .

Περιλαμβάνει καρτέλες με ζωγραφιές των μαθητών στις οποίες απεικονίζεται ένα χαρακτηριστικό γεγονός,ανθρώπινη δραστηριότητα ,εικόνα της φύσης που φωτογραφίζουν τον κάθε μήναΕπίσης,οι μαθητές καλούνται να ενώσουν μία πληροφορία που δίνεται με τον μήνα στον οποίο αναφέρεται.Πάνω δεξιά στην εικόνα του μήνα, δίνεται μία λέξη – κλειδίπου βοηθά στον «εντοπισμό» του μήνα. Ξεκίνησε από την επιθυμία μου να ξεχωρίζουν οι μαθητές τους μήνες αποδίδοντάς τους χαρακτηριστικά  τους.Οι μαθητές δυσκολεύονται να ξεχωρίσουν τους μήνες του χρόνου και να εντάξουν σε αυτούς βασικά στοιχεία τους.Σκέφτηκα λοιπόν, να εμπλακούν στη δημιουργία παιχνιδιού ,όπου θα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον,αφού οι ίδιοι έχουν συμβάλλει.Η αφορμή δώθηκε από το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος και συγκεκριμένα της ενότητας:’ «Ο χρόνος και οι μήνες τους».

 

Το παιχνίδι παίζεται ως εξής:

Πριν  την έναρξη του παιχνιδιού και επειδή οι κάρτες είναι πολλές, και για να ανευρίσκονται εύκολα,τοποθετούνται στο πάνω μέρος,ανακατεμένες, οι καρτέλες που δείχνουν τους μήνες(οι μήνες είναι γραμμένοι 2 φορές ο καθένας.).Στο κάτω μέρος, τοποθετούνται οι καρτέλες με τις ζωγραφιές (αριστερά) και τις πληροφορίες(δεξιά).

Οι μαθητές χωρίζονται σε 2 ομάδες Α και Β,των 6 ατόμων.Κάθε μαθητής λαμβάνει τον αριθμό 1,2,3,4,5,6,. Και από τις δύο ομάδες.

Ξεκινάει ο μαθητής που έχει τον αριθμό (1),από την ομάδα Α.Πρέπει να ενώσει το όνομα του μήνα με την κατάλληλη εικόνα-ζωγραφιά ή το όνομα του μήνα με την κατάλληλη πληροφορία.Όταν είναι σωστό,λαμβάνει 1 βαθμό.Συνεχίζει ο μαθητής από την ομάδα Β,που έχει τον αριθμό(1).Συνεχίζει το (2) από την ομάδα Α ,το (2) από την ομάδα Β κ.ο.κ.Πάνω δεξιά στην εικόνα του μήνα.υπάρχει εικονίδιο με λέξη-κλειδί,για να φτάσει ο παίκτης στη σωστή απάντηση.Όταν πετυχαίνει το σωστό, το ζευγάρι εξαφανίζεται από το πλάνο.Αυτό συμβαίνει για να ελευθερωθεί χώρος, επειδή υπάρχουν πολλές καρτέλες.Αυτός που δεν φτιάχνει το σωστό ζευγάρι μήνας-ζωγραφιά , ή μήνας –πληροφορία,δεν παίρνει βαθμό.Η ομάδα που λαμβάνει τους περισσότερους βαθμούς,φτιάχνοντας τα σωστά ζευγάρια,είναι η νικήτρια ομάδα.

Το παιχνίδι παίζεται και ατομικά και έχει τον ίδιο στόχο.

Ο  Σύνδεσμος του παιχνιδιού:

  https://learningapps.org/watch?v=pkhphr27a25

 

Ο Σύνδεσμος του βίντεο

https://we.tl/t-X6JFDWHQLn

Η  Υπεύθυνη Εκπ/κός

Τσελίκα   Χριστούλα

11 Μαΐου 2025
από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΕΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι μικροί ενεργοί πολίτες της Α’ Τάξης σε δράση!

Οι μικροί ενεργοί πολίτες της Α’ Τάξης σε δράση!

Στα πλαίσια του μαθήματος του Ενεργού Πολίτη, οι μαθητές της Α’ Τάξης συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε δράσεις με επίκεντρο την προστασία του περιβάλλοντος. Αρχικά, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, γνώρισαν τη σημασία της ανακύκλωσης, της μείωσης και της επαναχρησιμοποίησης των απορριμμάτων στην καθημερινότητά μας.

Στη συνέχεια, αξιοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά, έδωσαν δεύτερη ζωή σε αντικείμενα καθημερινής χρήσης, δημιουργώντας ευφάνταστα μουσικά όργανα! Τα πρωτότυπα έργα τους παρουσιάστηκαν στους μαθητές της ΣΤ’ Τάξης, οι οποίοι τα υποδέχτηκαν με μεγάλο ενδιαφέρον και θαυμασμό.

Μέσα από αυτή τη δράση, οι μικροί μας μαθητές έγιναν δημιουργικοί, συνεργάστηκαν και έκαναν τα πρώτα τους βήματα στον ρόλο του ενεργού και υπεύθυνου πολίτη.

 
Μπορείτε να δείτε φωτογραφίες από την υλοποίηση, πατώντας στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://view.genially.com/681f5ad5587c1bcf5f422dc4/presentation-mikroi-hrwes-ths-anakyklwshs-ma8ainoyme-and-droyme

11 Μαΐου 2025
από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΕΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Γ ΚΑΙ Δ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Γ ΚΑΙ Δ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ

Σήμερα μας επισκέφτηκαν η Γ και η Δ τάξη του Δημ.Σχ.Λουτρων Αιδηψού,μαζί με τους δασκάλους τους Βασίλη Τυράκη και Μαμουχα Αντωνηκαθως και τηνεκπ/Κο Ειδικής Αγωγής,Ελευθερία Γκατζογια.Τους υποδέχτηκε η Διευθύντρια του σχολείου με τους μαθητές της Δ τάξης,καθότι υλοποιεί πρόγραμμα για το “Νερό”Προσφέρθηκαν κεράσματα στα παιδιά και στους εκπ/κους.Η επίσκεψη αυτή είχε σκοπό την ανταλλαγή γνώσεων των μαθητών για το συγκεκριμένο θέμα.Οι μαθητές του Δημ.Σχ.Λουτρων μας ενημέρωσαν για τα ιαματικά νερά και χάρισαν 2 αφισες.Ακολούθησε ενημέρωση για τις θεματικές ενότητες για το Νερό, μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας etwinning.Στο τέλος έγινε φύτευση μιας ελιάς στον κήπο του σχολείου μας από τη Διευθύντρια του Δημ.Σχ.Λουτρων,κ.Βασω Φώτου,προσφορά της.Πορευτηκαμε όλοι μαζί στον Ταύρο των Ωρεών ,όπου οι δικοί μας μαθητές έδωσαν πληροφορίες για το σπουδαίο εύρημα.

11 Μαΐου 2025
από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΕΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΜΟΜΠΙΛΕ

ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΜΟΜΠΙΛΕ

Μόμπιλε πασχαλινό με τους μαθητές της Ε τάξης,στο μάθημα των Εικαστικών και με υπεύθυνη εκπ/κό τη Διευθύντρια.Στα πλαίσια πάντα της Κυκλικής Οικονομίας.

489620440 1173424774579582 7172096284590276085 n 489751656 1172481628007230 5839047484823088105 n 1   490021418 1173425077912885 8051670320092651815 n     489881651 1173425211246205 3939822019034314389 n 490023574 1173425257912867 9065485565319541345 n

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων