Φτιάχνουμε μαρμελάδα τις φραουλίτσες του κήπου μας. Θα τη χρησιμοποιήσουμε στο πρωινό μας, που θα πάρουμε στον κήπο μας, σε λίγες μέρες.
2 Ιουνίου 2025
από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΕΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο
2 Ιουνίου 2025
από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΕΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο
29 Μαΐου 2025
από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΕΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο EΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ fread and Real στα πλαίσια υλοποίησης έργου eTwinning
Επίσκεψη της Β και Δ ταξης του σχολείου μας,στο “Free and Real”.Οι μαθητές,γνώρισαν την αειφορική διαχείριση του Νερού,την κατασκευή σπιτιών με φυσικά υλικά,την δημιουργία κομποστ και τόσα άλλα ενδιαφέροντα,τα οποία έχουν σχέση με τους 17 στόχους Βιώσιμης ανάπτυξης…Ευχαριστούμε πολύ για την ξενάγηση και τη φιλοξενία!
18 Μαΐου 2025
από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΕΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο υμμετοχή του σχολείου μας, στην Μαθητική Εβδομάδα “Land Art ” 2025 Έργα σχολείων’
17 Μαΐου 2025
από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΕΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παρουσίαση με θέμα: “Κατανοώ το Περιβάλλον και τους κινδύνους του-Η Ζωή είναι Παιχνίδι
Μια πολύ ωραία και σημαντική δράση ενημέρωσης με θέμα : “Κατανοώ το Περιβάλλον και τους κινδύνους – Η ζωή είναι παιχνίδι – Οι πλημμύρες”, από το Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας και Εθελοντισμού του Δήμου Ιστιαίας Αιδηψού, έγινε σήμερα το πρωί στο Δημοτικό Ωρεών στα πλαίσια ενημέρωσης των σχολικών μονάδων του Δήμου σε θέματα Πολιτικής Προστασίας, Περιβάλλοντος και Φυσικών Καταστροφών, μετά από πρόσκληση της Διευθύντριας του Δημοτικού Σχολείου κας Χριστούλα Τσελίκα με αφορμή την υλοποίηση έργου eTwinning για το Νερό, όπου είναι υπεύθυνη με τους μαθητές της Δ τάξης. Στην παρουσίαση ήταν όλο το σχολείο και μιλήσαμε για την Πολιτική Προστασία, το Περιβάλλον, τα Φυσικά φαινόμενα, τους Φυσικούς κινδύνους, τον κύκλο του νερού, το κλίμα, τις πλημμύρες, τις κατολισθήσεις, τους τρόπους προστασίας, είπαμε ότι πολλοί άνθρωποι θα είχαν σωθεί αν γνώριζαν και ήταν εκπαιδευμένοι, είπαμε πως ένα κορίτσι 10 χρονών έσωσε 100 ανθρώπους, είπαμε ότι η ζωή είναι παιχνίδι κι ότι για να το χαιρόμαστε πρέπει να είμαστε εκπαιδευμένοι και να ακούμε τους προπονητές μας που είναι οι δάσκαλοι και οι γονείς μας, μάθαμε για τον κακό λύκο που εκπροσωπεί τους κινδύνους στην ζωή μας,
17 Μαΐου 2025
από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΕΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο KAΘΑΡΙΣΜΟΣ ΑΚΤΩΝ
Στα πλαίσια του προγράμματος «Καθαρή Ακτή, Καθαρό Μέλλον» πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 12 Μαΐου2025 δράση σχετική με τον καθαρισμό της παραλίας των Ωρεών από τους μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης.
Εξοπλισμένοι με γάντια και σακούλες, οι μαθητές συγκέντρωσαν πλαστικά μπουκάλια, χαρτιά, σακούλες, συζήτησαν με τους εκπαιδευτικούς για τη σημασία της προστασίας των ακτών και η δράση έκλεισε με έναν σύντομο κύκλο συζήτησης όπου τα παιδιά μοιράστηκαν όσα ένιωσαν κι έμαθαν.
Ήταν μία μέρα συνεργασίας, προσφοράς και περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης.
11 Μαΐου 2025
από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΕΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ψηφιακό παιχνίδι “Οι δώδεκα μήνες του χρόνου” Συμμετοχή στον 5οΠανελλήνιο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Εκπαιδευτικού Επιτραπέζιου και Ψηφιακού Παιχνιδιού “Το μάθημα….παιχνίδι”
«Οι δώδεκα μήνες του χρόνου»
Το παιχνίδι είναι ψηφιακό και έχει τον τίτλο : «Ο ι δώδεκα μήνες του χρόνου».Απευθύνεται σε μαθητές της Α ,Β και Γ τάξης .
Περιλαμβάνει καρτέλες με ζωγραφιές των μαθητών στις οποίες απεικονίζεται ένα χαρακτηριστικό γεγονός,ανθρώπινη δραστηριότητα ,εικόνα της φύσης που φωτογραφίζουν τον κάθε μήναΕπίσης,οι μαθητές καλούνται να ενώσουν μία πληροφορία που δίνεται με τον μήνα στον οποίο αναφέρεται.Πάνω δεξιά στην εικόνα του μήνα, δίνεται μία λέξη – κλειδίπου βοηθά στον «εντοπισμό» του μήνα. Ξεκίνησε από την επιθυμία μου να ξεχωρίζουν οι μαθητές τους μήνες αποδίδοντάς τους χαρακτηριστικά τους.Οι μαθητές δυσκολεύονται να ξεχωρίσουν τους μήνες του χρόνου και να εντάξουν σε αυτούς βασικά στοιχεία τους.Σκέφτηκα λοιπόν, να εμπλακούν στη δημιουργία παιχνιδιού ,όπου θα έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον,αφού οι ίδιοι έχουν συμβάλλει.Η αφορμή δώθηκε από το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος και συγκεκριμένα της ενότητας:’ «Ο χρόνος και οι μήνες τους».
Το παιχνίδι παίζεται ως εξής:
Πριν την έναρξη του παιχνιδιού και επειδή οι κάρτες είναι πολλές, και για να ανευρίσκονται εύκολα,τοποθετούνται στο πάνω μέρος,ανακατεμένες, οι καρτέλες που δείχνουν τους μήνες(οι μήνες είναι γραμμένοι 2 φορές ο καθένας.).Στο κάτω μέρος, τοποθετούνται οι καρτέλες με τις ζωγραφιές (αριστερά) και τις πληροφορίες(δεξιά).
Οι μαθητές χωρίζονται σε 2 ομάδες Α και Β,των 6 ατόμων.Κάθε μαθητής λαμβάνει τον αριθμό 1,2,3,4,5,6,. Και από τις δύο ομάδες.
Ξεκινάει ο μαθητής που έχει τον αριθμό (1),από την ομάδα Α.Πρέπει να ενώσει το όνομα του μήνα με την κατάλληλη εικόνα-ζωγραφιά ή το όνομα του μήνα με την κατάλληλη πληροφορία.Όταν είναι σωστό,λαμβάνει 1 βαθμό.Συνεχίζει ο μαθητής από την ομάδα Β,που έχει τον αριθμό(1).Συνεχίζει το (2) από την ομάδα Α ,το (2) από την ομάδα Β κ.ο.κ.Πάνω δεξιά στην εικόνα του μήνα.υπάρχει εικονίδιο με λέξη-κλειδί,για να φτάσει ο παίκτης στη σωστή απάντηση.Όταν πετυχαίνει το σωστό, το ζευγάρι εξαφανίζεται από το πλάνο.Αυτό συμβαίνει για να ελευθερωθεί χώρος, επειδή υπάρχουν πολλές καρτέλες.Αυτός που δεν φτιάχνει το σωστό ζευγάρι μήνας-ζωγραφιά , ή μήνας –πληροφορία,δεν παίρνει βαθμό.Η ομάδα που λαμβάνει τους περισσότερους βαθμούς,φτιάχνοντας τα σωστά ζευγάρια,είναι η νικήτρια ομάδα.
Το παιχνίδι παίζεται και ατομικά και έχει τον ίδιο στόχο.
Ο Σύνδεσμος του παιχνιδιού:
https://learningapps.org/watch?v=pkhphr27a25
Ο Σύνδεσμος του βίντεο
Η Υπεύθυνη Εκπ/κός
Τσελίκα Χριστούλα
11 Μαΐου 2025
από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΕΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι μικροί ενεργοί πολίτες της Α’ Τάξης σε δράση!
Στα πλαίσια του μαθήματος του Ενεργού Πολίτη, οι μαθητές της Α’ Τάξης συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε δράσεις με επίκεντρο την προστασία του περιβάλλοντος. Αρχικά, μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, γνώρισαν τη σημασία της ανακύκλωσης, της μείωσης και της επαναχρησιμοποίησης των απορριμμάτων στην καθημερινότητά μας.
Στη συνέχεια, αξιοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά, έδωσαν δεύτερη ζωή σε αντικείμενα καθημερινής χρήσης, δημιουργώντας ευφάνταστα μουσικά όργανα! Τα πρωτότυπα έργα τους παρουσιάστηκαν στους μαθητές της ΣΤ’ Τάξης, οι οποίοι τα υποδέχτηκαν με μεγάλο ενδιαφέρον και θαυμασμό.
Μέσα από αυτή τη δράση, οι μικροί μας μαθητές έγιναν δημιουργικοί, συνεργάστηκαν και έκαναν τα πρώτα τους βήματα στον ρόλο του ενεργού και υπεύθυνου πολίτη.
11 Μαΐου 2025
από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΕΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Γ ΚΑΙ Δ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ
11 Μαΐου 2025
από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΕΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συμμετοχή στα clobal action days 2025
11 Μαΐου 2025
από ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΡΕΩΝ
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΑΣΧΑΛΙΝΟ ΜΟΜΠΙΛΕ