Στο πλαίσιο της Κυκλοφοριακής Αγωγής στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, οι μαθητές και μαθήτριες της Δ’
αρχικά επέλεξαν 10 λέξεις σχετικές με την κυκλοφοριακή αγωγή, τις οποίες γράψαμε στον πίνακα. Στη
συνέχεια αυτές τις λέξεις τις τοποθέτησε το κάθε παιδί μέσα στο δικό του κενό κρυπτόλεξο. Έπειτα
γέμισαν το κρυπτόλεξο με γράμματα και έτσι ο κάθε μαθητής δημιούργησε το δικό του κρυπτόλεξο. Στο
επόμενο μάθημα τα κρυπτόλεξα μοιράστηκαν τυχαία και κάθε μαθητής έλυσε το κρυπτόλεξο που είχε
δημιουργήσει κάποιος συμμαθητής ή συμμαθήτριά του.