Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο, ο Εκπαιδευτικός Πληροφορικής του Σχολείου μας, κύριος Σακελλαρίδης Δημήτρης, παρουσίασε στους μαθητές-μαθήτριες των τάξεων Γ,Δ,Ε, και ΣΤ΄ χρήσιμες πληροφορίες ασφαλούς πλοήγησης στο Διαδίκτυο. Τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον και είχαν πολλές απορίες.
Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η χρήση του διαδικτύου πρέπει να γίνεται με μέτρο. Ο καλύτερος φίλος μας είναι αυτός που βλέπουμε , γνωρίζουμε και όχι οι εικονικοί ‘φίλοι’ . Είναι προτιμότερο να απολαμβάνουμε τις όμορφες στιγμές των παιδικών μας χρόνων και να μην αφιερώνουμε ατελείωτες ώρες σε ηλεκτρονικά παιχνίδια.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΔΗΜΗΤΡΗ!



