ΕΠΑΙΝΟΣ

Δ.Σ. Ν. ΜΑΡΜΑΡΑ 1

Δημοσιεύθηκε στη ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΠΑΙΝΟΣ

Η Α ΤΑΞΗ ΨΑΛΛΕΙ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ

Από την πρώτη διδακτική ώρα οι διάδρομοι του Σχολείου πλημμύρισαν από αγγελικές μελωδίες, στο Πνεύμα των ημερών.

Οι μαθητές της Α τάξης του Δ.Σ.Ν. Μαρμαρά στο μάθημα της Μουσικής τηρώντας το Πασχαλινό έθιμο ψάλλουν τα Κάλαντα του Λαζάρου σε όλες τις τάξεις μοιράζοντας Λαζαράκια στους Δασκάλους. Και του Χρόνου!!! “Που ‘σαι Λάζαρε που είναι η φωνή σου, που σε γύρευε  η μάνα κι αδελφή σου, Βάγια Βάγια των Βαγιών τρώνε ψάρι τον κολιόν και την άλλη Κυριακή τρώνε το παχύ αρνί”

 

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η Α ΤΑΞΗ ΨΑΛΛΕΙ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ

2η ΕΚΔΗΛΩΣΗ “100 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΟΣ ΜΑΡΜΑΡΑΣ”

Σήμερα 21 Απριλίου 2024 και από 11:15 π.μ. έως 13:15 μ.μ. πραγματοποιήθηκε η 2η  εκδήλωση με αφορμή τη συμπλήρωση 100 ετών από την ίδρυση του Νέου Μαρμαρά. Η εκδήλωση συνδιοργανώθηκε από το Δημοτικό Σχολείο Νέου Μαρμαρά ,τον Πολιτιστικό Λαογραφικό Σύλλογο «Προικόννησος» και  τον  Πολιτιστικό Σύλλογο «Παρθενών».

Οι δύο κεντρικοί ομιλητές ήταν ο Δρ Κλασσικής Αρχαιολογίας και Φιλόλογος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, κος Λαμπρινός Ζαχαρίας και ο Νομικός, Φιλόλογος, Συγγραφέας και Ιδρυτής του Κέντρου Ιστορίας του Δήμου Συκέων και του Μουσείου Προσφυγικού Ελληνισμού της Ιεράς Μητροπόλεως Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως ,κος Κωνσταντίνος Νίγδελης.

Ο πρώτος παρουσίασε ιστορικά στοιχεία της περιοχής μας από τα προϊστορικά χρόνια μέχρι και τις αρχές του 20ου αιώνα ενώ ο δεύτερος αναφέρθηκε στη θεματική «Η γη της Χαλκιδικής υποδέχεται τους πρόσφυγες» με πλήθος αναφορών στις συνθήκες διαβίωσης των προσφύγων κατά τον ερχομό τους στη Χαλκιδική. Και οι δύο παρουσιάσεις ήταν διαφωτιστικές και άκρως ενδιαφέρουσες.

Την εκδήλωση έκλεισαν τα παιδικά χορευτικά τμήματα των Πολιτιστικών Συλλόγων Παρθενώνα και Προικοννήσου ,τα οποία και ενθουσίασαν το κοινό με την παρουσία τους.

Ευχαριστούμε θερμά:

Τον κύριο Ζαχαρία Λαμπρινό και τον κύριο Κωνσταντίνο Νίγδελη

Τα μέλη του Δ.Σ. των Πολιτιστικών Συλλόγων ¨Προικοννήσου» και «Παρθενώνα» για την άμεση ανταπόκριση και βοήθεια.

Τα παιδικά χορευτικά τμήματα με τους δασκάλους τους.

Το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων που στέκεται πάντα αρωγός στη διοργάνωση εκδηλώσεων του Σχολείου μας και για τα κεράσματα που προσέφερε.

Όλους όσοι μας τίμησαν με την παρουσία τους.

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 2η ΕΚΔΗΛΩΣΗ “100 ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΟΣ ΜΑΡΜΑΡΑΣ”

8η ΕΚΔΗΛΩΣΗ “ΠΕΡΠΑΤΩ ΩΣ ΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ” ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΔΗΜΟΥ ΣΙΘΩΝΙΑΣ

Με ιδιαίτερη χαρά σήμερα οι  εκπαιδευτικοί και οι   μαθητές, μαθήτριες  των τάξεων Ε΄ και ΣΤ΄ του Σχολείου μας υποδέχθηκαν τους εκπαιδευτικούς , μαθητές -μαθήτριες των τάξεων ΣΤ ΄των Δημοτικών Σχολείων Σάρτης, Μεταγγιτσίου, Αγίου Νικολάου και Νικήτης. 122 παιδιά και 11 συνοδοί εκπαιδευτικοί γνωριστήκαμε μεταξύ μας, περπατήσαμε ανάμεσα στο μοναδικό φυσικό τοπίο της διαδρομής για τον οικισμό του Παρθενώνα, γευτήκαμε κεράσματα από το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας και ξεναγηθήκαμε στο σύγχρονο Λαογραφικό Μουσείο του Παρθενώνα καθώς και  στον απαράμιλλης αρχιτεκτονικής αξίας παραδοσιακό οικισμό του Παρθενώνα. Ευτυχώς προλάβαμε οριακά λόγω της σύντομης νεροποντής. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χαλκιδικής ,κος Κόμπος Κωνσταντίνος και η Σχολική Σύμβουλος , κα Χατζηνικολάου Σοφία.

Τα παιδιά επέδειξαν αξιοθαύμαστη ενέργεια, δεν υπήρξε το παραμικρό παράπονο, καμία αποχώρηση και το ανέβασμα πραγματοποιήθηκε σε χρόνο ρεκόρ. Μπράβο σας, παιδιά!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ:

-Το Αστυνομικό Τμήμα Σιθωνίας και προσωπικά τον Διοικητή του κ. Κλάψα Φώτη για τη συνοδεία της εκδήλωσης με περιπολικό της Αστυνομίας.

-Τη Δημοτική Κοινότητα Ν. Μαρμαρά και τον Πρόεδρο κ. Ψηλογιάννη Αριστοτέλη για τη συνδρομή τους.

-Το Σύλλογο Γονέων -Κηδεμόνων του Σχολείου μας για την άμεση και συνεχή βοήθεια του  σε οτιδήποτε χρειαστούμε (σήμερα με κεράσματα και νεράκια). Μαζί τους νιώθουμε ασφάλεια για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε εκδήλωσης.

-Τα μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου Παρθενώνα  για την άρτια και ζεστή φιλοξενία τους κατά την ξενάγηση που έκαμαν τόσο στο Λαογραφικό Μουσείο όσο και στον παραδοσιακό οικισμό.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!! ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!

 

 

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 8η ΕΚΔΗΛΩΣΗ “ΠΕΡΠΑΤΩ ΩΣ ΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ” ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΔΗΜΟΥ ΣΙΘΩΝΙΑΣ

ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΜ’ ΟΜΟΡΦΑ,ΟΜΟΡΦΑ,ΟΜΟΡΦΑ….

Από το σχολικό περίπατο των τάξεων Α,Β,Γ,Δ, στην  πανέμορφη παραλία “Μπανιέρες” του Νέου Μαρμαρά.

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ | Ετικέτες: , , , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΜ’ ΟΜΟΡΦΑ,ΟΜΟΡΦΑ,ΟΜΟΡΦΑ….

Δ1 Σπουδαίες προσωπικότητες Παγκοσμίου φήμης και Πρόγονοί μας. Ομαδικές εργασίες στη Μελέτη Περιβάλλοντος

Δημοσιεύθηκε στη ΜΑΘΗΜΑΤΑ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δ1 Σπουδαίες προσωπικότητες Παγκοσμίου φήμης και Πρόγονοί μας. Ομαδικές εργασίες στη Μελέτη Περιβάλλοντος

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΦΥΣΙΚΗΣ “ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ”

Όλοι οι μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ τάξης του Σχολείου μας συμμετείχαν στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής  “ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ”.

Οι κάτωθι μαθητές/τριες έλαβαν εύφημο μνεία για την επίδοσή τους ( με αλφαβητική σειρά):

Τούμπας Χρήστος-Τσαμούχης Ερμής-Τσιακμάκη Δήμητρα-Χριστοφίδης Άγγελος

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΣΑΝΑΣΙΔΟΥ ΕΥΔΟΚΙΑ -ΛΕΙΒΑΔΙΩΤΗ ΜΑΡΙΑ!

ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΚΙ ΕΜΠΟΔΙΑ!!!

ΦΥΣΙΚΗ ΣΤ page 0001

Δημοσιεύθηκε στη ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΦΥΣΙΚΗΣ “ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ”

ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΚΟΚΚΥΤΗ-ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΩΝ


Φόρτωση PDF…

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΚΟΚΚΥΤΗ-ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΩΝ

ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΡΩΜΕ ΚΑΛΟ ΠΡΩΙΝΟ…ΑΛΑ ΓΑΛΛΙΚΑ!

Στο πλαίσιο του πρότζεκτ «πρωινά του Κόσμου» στο μάθημα Γαλλικών με την έκτη τάξη , αναζητήσαμε και βρήκαμε πληροφορίες για γαλλικό, γερμανικό ,αμερικανικό και αγγλικό πρωινό ανακαλύπτοντας τις διάφορες κ τις ομοιότητες! Στη συνέχεια φτιάξαμε αφίσες στα Γαλλικά με τα πρωινά και τέλος οργανώσαμε και γευτήκαμε ένα γαλλικό πρωινό !!

Πάντως μαθητές κι  εκπαιδευτικοί τα τίμησαν δεόντως!

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΑ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ,ΚΥΡΙΑ ΝΑΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΣΤ ΤΑΞΗΣ

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΡΩΜΕ ΚΑΛΟ ΠΡΩΙΝΟ…ΑΛΑ ΓΑΛΛΙΚΑ!

ΤΟ Δ1 ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΝΟΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΥΓΥΡΟ

Τα παιδιά της Δ1 τάξης με τη συνοδεία της δασκάλας τους, κας Φερενίδου Πολυξένης ,της Μουσικού ,κας Ρουσάκη Ανδρονίκης και του συναδέλφου Θεατρικής Αγωγής, κ. Ζαρφειάδη Φίλιππου έλαβαν μέρος στο Μουσικό Φεστιβάλ Δημοτικών Σχολείων Χαλκιδικής στον Πολύγυρο με το δεκάλεπτο απόσπασμα από το μιούζικαλ “Η μελωδία της Ευτυχίας”|. Τα παιδιά με τη συνεργασία των συναδέλφων και μετά από πολύμηνες πρόβες παρουσίασαν ένα μαγικό αποτέλεσμα που ενθουσίασε τα ίδια, το κοινό και τους γονείς που το παρακολούθησαν!!!

Η  ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΞΙΟΖΗΛΕΥΤΑ ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!!!

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ!!!

ΜΟΥΣΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ Δ.Σ.Ν.ΜΑΡΜΑΡΑ 1

ΜΟΥΣΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ Δ.Σ.Ν.ΜΑΡΜΑΡΑ 2

 

Δημοσιεύθηκε στη ΔΡΑΣΕΙΣ | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΟ Δ1 ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΝΟΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΣΤΟΝ ΠΟΛΥΓΥΡΟ