Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.
Σήμερα γιορτάσαμε την 11η ημέρα Σχολικού Αθλητισμού με τις παρακάτω δράσεις:
-Πεζοπορία 2 περίπου χιλιομέτρων για όλα τα παιδιά του Σχολείου μέχρι την παραλία ‘Μπανιέρες’ κι επιστροφή. Πρωταθλητές στο ρυθμό οι μαθητές -μαθήτριες της Α΄ τάξης
-Αθλοπαιδιές για όλα τμήματα στην αυλή του Σχολείου με την εποπτεία των γυμναστών, κυρίας Κασσανδρινού Μαρίας και κυρίου Βόκοτα Αλεξάνδρου κι εκπαιδευτικών
-Ζωγραφιές-δημιουργίες των παιδιών σε χαρτί του μέτρου με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού Εικαστικών , κυρίου Καράμπελα Αθανάσιου και των εκπαιδευτικών
-Προβολή ταινίας “Η Ολυμπιάδα των ζώων”|
Μπράβο σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή τους και στους εκπαιδευτικούς για την προετοιμασία και ολοκλήρωση της δράσης
Για 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού – Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2024
ΚΑΛΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ
Το Σχολείο μας αποχαιρετά για συνταξιοδότηση δύο εξαιρετικούς εκπαιδευτικούς που κόσμησαν με την προσφορά τους το Σχολείο και γενικότερα το Νέο Μαρμαρά: τον επί σειρά ετών Διευθυντή, κύριο Ορφανίδη Σάββα και τη σύζυγό του εκπαιδευτικό, κυρία Καλλέα Συρίγω (Γίτσα). Η σαραντάχρονη υπηρεσία τους συνέβαλε σημαντικότατα στη δημιουργία ενός υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικού έργου με πολυσχιδείς πτυχές και στη δημιουργία σημαντικότατων υποδομών για το Σχολείο μας. Άριστοι παιδαγωγοί, ρηξικέλευθοι, καινοτόμοι, πρωτοποριακοί κι εμπνευστές για μαθητές ,γονείς και συναδέλφους αποτέλεσαν για δεκαετίες σημείο αναφοράς. Ο πήχης γνώσεων και αξιών που τοποθέτησαν στην ιστορική διαδρομή αυτού του Σχολείου είναι ιδιαίτερα υψηλός και αυτό από μόνο του δημιουργεί ιδιαίτερη ευθύνη στους παροντικούς και μελλοντικούς εκπαιδευτικούς του Σχολείου για να διατηρηθεί στα ίδια επίπεδα.
Γίτσα, Σάββα,
Σας ευχαριστούμε για όλα και σας ευχόμαστε ολόψυχα υγεία, ευτυχία και καλή συνταξιοδότηση!!!
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΚΑΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Ν.ΜΑΡΜΑΡΑ
Τη Δημοτική Κοινότητα Νέου Μαρμαρά για την κατασκευή σχάρας απορρόφησης ομβρίων υδάτων , τα οποία λίμναζαν και καθιστούσαν δύσκολη την πρόσβαση μαθητών, γονέων κι εκπαιδευτικών στο χώρο μεταξύ των κτιρίων του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου.
Το φανταστικό ταξίδι της απόκτησης γνώσεων και δεξιοτήτων ξεκίνησε για εκπαιδευτικούς και μαθητές -μαθήτριες του Σχολείου μας.
Στο Σχολείο μας από φέτος λειτουργεί τμήμα πρωινής ζώνης -υποδοχής μαθητών, από τις 07:00-07:15 π.μ.
Το συγκεκριμένο τμήμα θα καλύψει ανάγκες οικογενειών, των οποίων οι γονείς χρειάζεται να εργάζονται πριν τις 08:00 π.μ.
Την κυρία Άννα Αναγνωστούδη Μέλτση , η οποία δώρισε στο Σχολείο μας 3 ξύλινα παγκάκια και 8 διπλά θρανία.
Της ευχόμαστε καλή συνταξιοδότηση!!!