coding 20200102

Προγραμματισμός Ε’-Στ’

Φωτόδεντρο

  1. Το περιβάλλον εργασίας
  2. Δημιουργία animation
  3. Η δομή επιλογής
  4. Η δομή επανάληψης

 Genially

  1. Βρες τον Impostor (escape κουίζ)

 Διάφορα

  1. Προγραμματισμός με απλές εντολές κίνησης (Angry Birds)
  2. Προγραμματισμός με απλές εντολές κίνησης (CodeMonkey)
  3. Προγραμματισμός με προχωρημένες εντολές κίνησης (CodeMonkey)
  4. Προγραμματισμός για πιο προχωρημένους (RunMarco)
  5. Προγραμματισμός για παιδιά (Kodable)
  6. Προγραμματίζω και ανακυκλώνω με τον CodyRoby
  7. Robo Boogie (dancing robot)
  8. Ανακαλύπτω την εικόνα με βάση τον κώδικα
  9. Pixel Art– Ψηφιοποίηση εικόνας- δημιουργώ και ανακαλύπτω τον κώδικα για την Εβδομάδα Προγραμματισμού
  10. Τεχνητή Νοημοσύνη (AI-Artificial Intelligent) (Genially – Παρουσίαση Ώρα Κώδικα AI for Oceans)

 Code.org (Ώρα κώδικα)

  1. Μεταφορά και απόθεση (Σύρε και ρίξε – Drag and drop)

 Angry Birds

  1. Ακολουθία
  2. Εντοπισμός σφαλμάτων σε πρόγραμμα και διόρθωση
  3. Επαναλήψεις

Μέλισσα

  1. Δομές ακολουθίας
  2. Eπαναλήψεις

 Καλλιτέχνης – Ζωγραφική

  1. Ακολουθία
  2. Σχήματα
  3. Επαναλήψεις

 Σιωπηλός δάσκαλος( silent teacher) 

Η περιπέτεια της κουκίδας (little dot adventure)

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς