coding

Προγραμματισμός Α’-Β’

 Φωτόδεντρο

  1. Βασικός προγραμματισμός ρομπότ
  2. Βασικός προγραμματισμός ρομπότ με επιλογή δαπέδου
  3. Κίνηση σε λαβύρινθο για συλλογή αντικειμένου, με δυνατότητα διόρθωσης προγράμματος
  4. Κίνηση ρομπότ σε λαβύρινθο, με δυνατότητα διόρθωσης προγράμματος

Διάφορα

  1. W3Schools Code Game (ένα ευχάριστο παιχνίδι για τα πρώτα βήματα προγραμματισμού)
  2. Προγραμματισμός χωρίς προηγούμενες γνώσεις 1 (toxicode)
  3. Προγραμματισμός χωρίς προηγούμενες γνώσεις 2 (toxicode)
  4. Προγραμματισμός με απλές εντολές κίνησης (Angry Birds)
  5. Προγραμματισμός με απλές εντολές κίνησης (CodeMonkey)
  6. Προγραμματισμός με προχωρημένες εντολές κίνησης (CodeMonkey)
  7. Προγραμματισμός για πιο προχωρημένους (RunMarco)
  8. Προγραμματισμός για παιδιά (Kodable)
  9. Προγραμματισμός με ρομπότ (botlogic)
  10. Προγραμματίζω και ανακυκλώνω με τον CodyRoby
  11. Ακολουθώ απλές εντολές – βασικές κινήσεις ρομπότ σε δάπεδο (Genially)
  12. Παιχνίδια προγραμματισμού για παιδιά 4-9 ετών (kidlocoding)

(Δ) Bee Bot- «Μελισσούλα»

  1. Κίνησε το Bee Bot για να φτάσει στο ζωάκι – Βασικές εντολές κίνησης σε χώρο για εισαγωγή στον προγραμματισμό (Genially)
  2. Φιδάκι με το Bee Bot (Genially)
  3. Βρες το δωμάτιο με το Bee Bot (Genially)
  4. Βόλτα στην Ελλάδα με το Bee Bot (Genially)
  5. Προγραμματίζω το Beebot να κινηθεί μπροστά-πίσω-δεξιά-αριστερά σε μια περιοχή, με επιλογή από χάρτες πόλης-σχολείου-πίστας αγώνων κ.ά.
  6. Προγραμματίζω το Bluebot να κινηθεί μπροστά-πίσω-δεξιά-αριστερά σε μια περιοχή, με επιλογή από χάρτες πόλης-σχολείου-πίστας αγώνων κ.ά.

(Ε) Ώρα κώδικα (Code.org)

  1. Μεταφορά και απόθεση (Σύρε και ρίξε – Drag and drop)

α. Angry Birds

  1. Ακολουθία
  2. Εντοπισμός σφαλμάτων σε πρόγραμμα και διόρθωση
  3. Επαναλήψεις

β. Μέλισσα

  1. Δομές ακολουθίας
  2. Eπαναλήψεις

γ. Καλλιτέχνης – Ζωγραφική

  1. Ακολουθία
  2. Σχήματα
  3. Επαναλήψεις
  4. Σχήματα – Ελεύθερη σχεδίαση

kids coding in

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς